|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tyvärr har ju TAs en tendens att ha svårt att träffas, kanske en del helt enkelt inte bryr sig eller inte vill.
Själv tycker jag det bara är kul och hoppas på att om nån jag inte har träffat kommer fram och hälsar, tro inte att jag utser mig själv till nån gud som alla ska samlas vid men faktuk är att många säkert vet hur jag ser ut om dom tex. vart på Liquidsunset.org å kollat.
Jag vet inte hur alla ser ut men många.
Jag och mindshooter har försökt få igång att vi kör helt enkelt med att vi ses på höger sida om DJen på main längst fram... har funkat till viss del men om vi gör det till en vana så kan det ju vara så på alla fester så vet man det att om jag går till höger sida om DJen längst fram så står det förmodligen ett par TAs där å dansar...
Det har hänt att några har känt igen mig och så har jag i min tur presenterat dom förvarandra och förklarat att dom bägge e SWETAs och så hälsar dom på varandra...
Kom igen nu alla fegisar I DARE YOU |
Det låter som en bra idé...jag har säkert sett de flesta av er, men jag är skitkass på ansikten och ännu värre på namn, så don't blame me for that - men känner jag igen någon ska jag defenitivt hälsa...På Trinity II var det någon nisse som tydligen kände igen mig, och kom fram och berömde mig för min Dance Valley video...Då blev jag glad - så det var najs Jag ska iofs med bussen från Jkpg, kommer säkert träffa en del personer där...Jag vet inte om den stannar i Lkpg, om det de har en egen buss därifrån? Hur som haver - syns på lördag...nu måste jag duscha...!
www.laszlo.se
Last edited by Laszlo on Sep-25-2003 at 16:03
|