die italiaan heeft wel een leuke text trouwens......
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-23-2001 14:45
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
quote:
Originally posted by New Wave
Ejh Henkie, vanavond Starlight? ik wel, ik ga effe op Milc Inc scheiten :-)
Neej maan geen *light.. althans.. staat niet in de planning in de planning staat geld in me zak houwe voor de echte vakantie.. helaas.. maar maybe ook niet.. Milk inc kank natuurlijk niet missen!
Neej maan geen *light.. althans.. staat niet in de planning in de planning staat geld in me zak houwe voor de echte vakantie.. helaas.. maar maybe ook niet.. Milk inc kank natuurlijk niet missen!
Neeeeeheeheeheeeeeeeee precies, want stel je voor dat je geen leuke avond heb met FANTASTISCHE RUIGE TRANCE
zonder Melk Inclusief geen feest...............tis maar dat jullie het efff weten
___________________
Allemaal gelul!!
Jun-23-2001 16:42
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Dude je vergeet wel dat het live een bandje is hoor! Moet je niet onderschatte die milk inc..
Heb je nog die lamer die daarachter aan knopjes loopt te draaien en met platte handen op ze keyboard slaat.. Ja echt muziekaal begaafd..
Waarschijnlijk beukt Moreno gewoon in de clubzaal is het daar ook weer stampvol
Originally posted by Henkie_henk Dude je vergeet wel dat het live een bandje is hoor! Moet je niet onderschatte die milk inc..
Heb je nog die lamer die daarachter aan knopjes loopt te draaien en met platte handen op ze keyboard slaat.. Ja echt muziekaal begaafd..
Waarschijnlijk beukt Moreno gewoon in de clubzaal is het daar ook weer stampvol
je zult verbaasd zijn... die meid van Milk inc kan ook keyboard spelen en die Regi spreekt alleen Engels.... haha
Jun-23-2001 17:00
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
quote:
hey donna........heb jij toevallig ook iets geschoren?
Nou...ik heb t r gister ff met glanis over gehad,ik zou een zebra-padje van mn bescheiden streepje kunnen maken....eerst ff wat *meer* streepje laten worden dan,dis te weinig
Neeeeh manne,bij mij alleen haar op me hoofd,das zat
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-23-2001 17:12
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by New Wave
Neeeeeheeheeheeeeeeeee precies, want stel je voor dat je geen leuke avond heb met FANTASTISCHE RUIGE TRANCE
zonder Melk Inclusief geen feest...............tis maar dat jullie het efff weten
Ben je nou serieus??? want Milk Inc. betekent zoiets als Melk Verenigd..niet Inclusief dus..haha..ik ben lerares Miss P.
Ennu..donna..streepjes roelen hè? haha..alleen het kietelt zo als de rest weer bijgroeit haha
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-23-2001 17:36
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
quote:
Originally posted by Henkie_henk Waarschuwing voor raoel.. hou die gore shit maar voor je...
Ja gewoon kaal 9 36.00%
Nee onder het motto een oerwoud is natuurlijk 14 56.00%
Gaat je niks aan 2 8.00%
Oooh jezus zeg dit is niet goed jongens...je moet altijd met de tijdmee gaan dus scheren die hap.geloof me maar want de vrouwen die doen het ook allemaal dus kan je niet achterlopen.Als een meisje een jungle voor je neus heeft hangen denk je ook GAdverdamme...dus denk je eens in een meisje. En als je eenmaal hebt gedaan weet je niet wat je mist...
en raoel volgens mij hou jij wel van die oerwouden en jungles...GADverdamme zeg
Jun-23-2001 19:47
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
hehe ja miss p idd ,en als t nou nog lekkah kietelen was.... Dus nee manne jullie zijn echt niet de enige diee zich vaak moeten scheren om de boel nice and smooth te houden
En mja die raoul......k vraag me eerlijk gezegt af wat voor een movie Stephen King van zijn erotische fantasietjes zou kunnen maken...
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Jun-23-2001 19:54
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
hehey..don't fuck with ma MAN Stephen!!! (en jah..da's Stieven en NIET Steffen :mad
ik weet wel dat t een grapje was hoor maaree..blijf van mijn idols af owkey
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there