Hier WVG, hoor eens "je bent een ASO" , jij als FC Den Bosch HOOLIE ken dat natuurlijk niet pikken of wel ......vak-M tegen Hendrik wowowowow dat wordt pas een rel
Jun-28-2001 12:07
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by New Wave Hier WVG, hoor eens "je bent een ASO" , jij als FC Den Bosch HOOLIE ken dat natuurlijk niet pikken of wel ......vak-M tegen Hendrik wowowowow dat wordt pas een rel
Ach ja, het interesseert me weinig...
Zolang hij dergelijke foto's blijft posten mag ie blijven...
Ach ja, het interesseert me weinig...
Zolang hij dergelijke foto's blijft posten mag ie blijven...
j/k
haha ok dan ...!!
maare onder een hooligan versta ik mensen die de hele boel naar de klote schoppen als hunb cluppie niet heeft gewonnen, of mensen die voor een andere club zijn ff in mekaar tikken met een man of vijf ...zulke dingen spook jij toch niet uit??? jij bent toch gewoon een fervent voetballiefhebber??
Jun-28-2001 13:52
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
quote:
Originally posted by M5
haha ok dan ...!!
maare onder een hooligan versta ik mensen die de hele boel naar de klote schoppen als hunb cluppie niet heeft gewonnen, of mensen die voor een andere club zijn ff in mekaar tikken met een man of vijf ...zulke dingen spook jij toch niet uit??? jij bent toch gewoon een fervent voetballiefhebber??
hey maare waarom noem je jezelf HOOLIGAN dan?? ik zou daar niet mee geassioceert willen worden....jij wel?
Jun-28-2001 14:36
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Hooligan is niet overal hetzelfde, in amerika is hooligan ongeveer hetzelfde als 'a fanatic' een fanatiekeling, maar in Europa is hooliganisme meer relschoppen, en inderdaad het rellen van supporters.
Ik denk dat WVG een TA fanatic bedoeld of niet?
Jun-28-2001 14:45
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by New Wave Hooligan is niet overal hetzelfde, in amerika is hooligan ongeveer hetzelfde als 'a fanatic' een fanatiekeling, maar in Europa is hooliganisme meer relschoppen, en inderdaad het rellen van supporters.
zal wel dan...maare hij is toch ook Europeaan ?
Jun-28-2001 14:53
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
quote:
Originally posted by New Wave Hooligan is niet overal hetzelfde, in amerika is hooligan ongeveer hetzelfde als 'a fanatic' een fanatiekeling, maar in Europa is hooliganisme meer relschoppen, en inderdaad het rellen van supporters.
ja, dat was idd zo'n beetje wat ik ermee bedoelde...
Maar vat het niet te serieus op...Ik moest toch wat verzinnen?