Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Pages (23): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Te veel mensen lullen te dom over voetbal en ik neem deze thread verder niet serieus meer.

lol voorbeelden, tegenargumenten

zijn trouwens 90 % ajaxieden hierzo hoor dus kan je stelling wel een beetje begrijpen (of is dat ook weer een domme opmerking over voetbal )

Old Post Aug-18-2003 21:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Jappio
lol voorbeelden, tegenargumenten

zijn trouwens 90 % ajaxieden hierzo hoor dus kan je stelling wel een beetje begrijpen (of is dat ook weer een domme opmerking over voetbal )

90% van de mensen zijn hier inderdaad ajaXieden.
Gelukkkig dat Remy en ik echte AjaCieden zijn

Old Post Aug-19-2003 12:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by basvh
Off-topic: Nog in de ibiza geweest of beach king? En was het druk?

Tuurlijk in de Ibiza geweest, want dat was 2 jaar geleden the place to B in BLB. Twas nu wel druk, maar er was geen kloot aan.

King beach is verbouwd, is nu geen "discotheek" meer schijnbaar, maar ik ben niet weeste kijken. Veel mensen uit de buurt gaan naar BLB en zeiden iig dat het niet meer was om uit te gaan.

Dit jaar was Scala (ja die drugstoko van 2 jaar geleden) the place to B in BLB. Daar hing veel meer sfeer dan in de Ibiza, betere muziek en betere sound.

Twas alleen erg jammer dat het overal ontiegelijk warm was, in de Ibiza was het helemaal erg, maar in de scala was het eigenlijk ook niet om uit te houden.

PS: bas, ooit die bilboard van cup-a-soup gezien. Dat die 2 mannen dat zakje om zun nek hebben?
zo ja, is het je opgevallen dat die foto voor de king beach is genomen?

Ik raak steeds verder off topic
dus ik stop maar weer

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-20-2003 09:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by New Wave
90% van de mensen zijn hier inderdaad ajaXieden.
Gelukkkig dat Remy en ik echte AjaCieden zijn

1 natte POT

Old Post Aug-20-2003 12:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by raoel
Tuurlijk in de Ibiza geweest, want dat was 2 jaar geleden the place to B in BLB. Twas nu wel druk, maar er was geen kloot aan.

King beach is verbouwd, is nu geen "discotheek" meer schijnbaar, maar ik ben niet weeste kijken. Veel mensen uit de buurt gaan naar BLB en zeiden iig dat het niet meer was om uit te gaan.

Dit jaar was Scala (ja die drugstoko van 2 jaar geleden) the place to B in BLB. Daar hing veel meer sfeer dan in de Ibiza, betere muziek en betere sound.

Twas alleen erg jammer dat het overal ontiegelijk warm was, in de Ibiza was het helemaal erg, maar in de scala was het eigenlijk ook niet om uit te houden.

PS: bas, ooit die bilboard van cup-a-soup gezien. Dat die 2 mannen dat zakje om zun nek hebben?
zo ja, is het je opgevallen dat die foto voor de king beach is genomen?

Ik raak steeds verder off topic
dus ik stop maar weer

Jah ik wilde dit jaar ook nog ff gaan maar niet meer van gekomen. Heb die foto van cup a soup nooit gezien dus zou het niet weten. Jah de scala was wel chille tent. Lekkere chill out banken! Maar nooit erg druk maar dat is dit jaar dus anderes als ik jouw moet geloven.

Old Post Aug-20-2003 15:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Ajax naar de championsleaugue! Deze wedstrijd maar snel vergeten en beetje hopen op een goede loting morgen (1600 uur) en blijven dromen van de CL-finale

Go Ajax

Old Post Aug-27-2003 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Cosmic
Ajax naar de championsleaugue! Deze wedstrijd maar snel vergeten en beetje hopen op een goede loting morgen (1600 uur) en blijven dromen van de CL-finale

Go Ajax

pff, een draak van een wedstrijd zeg. Ik zat in het stadion en het was de de slechtste wedstrijd die ik ajax heb zien spelen.

kan iemand mij trouwens vertellen of de overtreding op wamberto vlak voor tijd in het strafschopgebied, ook echt een overtreding was. In het stadion leek het een 100% strafschop.

naja, we hebben in ieder geval CL gehaald,

Old Post Aug-28-2003 10:42 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

De scheids had wel een pingel kunne geven.

Twas een twijfel geval vond ik.
Hij raakt um, maar Wamberto ging veel te makkelijk neer.

Ik wil die handsbal ook nog wel een keer zien.
Volgens mij kon die vent er namelijk weinig aan doen en werd de bal er tegenaan getikt. Vaakzie je dat er dan een pingel gegeven wordt, maar ja, je kunt je arm er ook niet ff snel afhalen.

Blik: Misschien een apparte topic voor de CL openen?

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-28-2003 11:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by raoel
De scheids had wel een pingel kunne geven.

Twas een twijfel geval vond ik.
Hij raakt um, maar Wamberto ging veel te makkelijk neer.

Ik wil die handsbal ook nog wel een keer zien.
Volgens mij kon die vent er namelijk weinig aan doen en werd de bal er tegenaan getikt. Vaakzie je dat er dan een pingel gegeven wordt, maar ja, je kunt je arm er ook niet ff snel afhalen.

Blik: Misschien een apparte topic voor de CL openen?

ik vond het een strafschop; zeker omdat ie m ook al eerder had moeten geven.

Had je dortmund - brugge moeten zien.. die sloeg de bal zo'n beetje weg en kreeg nog geen pingel tegen

maar ach, goeie zaak voor het NL voetbal dit ook al was dit niveau niet echt champions league waardig

Old Post Aug-28-2003 12:31  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

pure mazzel. Wel mooi dat ze door zijn, is goed voor NL voetbal

Old Post Aug-28-2003 12:36 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Flikker op met je mazzel man!
Als die knakke rnou gewoon beter had uit gekeken dan was het niet gebeurd.
Je weet als speler donders goed dat hands in het strafschopgebied zwaar bestraft wordt.

Of dat nu gebeurd in de verlenging of in de 3de minuut daat maakt geen flikekr uit.
In de verlening speelde Ajax juist zeer agressief en gedreven.
De rest van het spel was gewoon matig.
Jaloerze prutsers hier.........tssssssssss

Old Post Aug-28-2003 14:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

PSV
Deportivo
Athene
Monaco

Ajax
Milan
Celta de Vigo
Brugge

Ajax heeft op voorhand een zwaardere poule, al weet ik niet in wat vorm de tegenstanders steken.

Later meer........

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-28-2003 14:32  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De officiele competitie-voetbal draad: seizoen 2003-2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback Planet Funk - Inside All The People (Harvey's Sleepy Ibiza Mix) [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMadelyne ‎- Beautiful Child (Hiver & Hammer Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:45.

Forum Rules: