Hij zou toch ook naar Den Haag komen een week eerder?
Sep-03-2003 15:25
HBtje
scheisse !!!!
Registered: Mar 2003
Location: Leeuwarden, Holland
quote:
Originally posted by -=Freezel=-
PAUL VAN DYK OP INNERCITY
OK, *present* maar dat hadden jullie al wel verwacht
quote:
Originally posted by Optimus
Hij zou toch ook naar Den Haag komen een week eerder?
Jep klopt ben ik waarschijnlijk ook bij
zei een PVD-addict
___________________
Sep-03-2003 22:09
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: The Hague
quote:
Originally posted by ahp2002
wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity?
zwijmel...
Zucht, ja...ook mooi dattie uit het podium omhoog kwam en het eerst fout ging met de muziek...en toen die lasers en rank 1... kwijt weer rillingen alsik eraan terug denk
___________________
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Sep-10-2003 16:52
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
wr is deze thread eigenlijk nog geen sticky, de grotere feesten zijn dat toch meestal :S en hoe lang van te voren begint ID&T meestal met het aankondigen van DJ's, het is namelijk nogal raar als je kaartjes koopt voor een feest zonder line-up...
Sep-10-2003 19:05
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by Duke2003 het is namelijk nogal raar als je kaartjes koopt voor een feest zonder line-up...
Originally posted by Optimus
Hij zou toch ook naar Den Haag komen een week eerder?
Zou dacht ik niet door gaan. Bron: JpLoveparade.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Sep-11-2003 10:49
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
had ik al gelezen
Sep-11-2003 11:42
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Van ID&T.com:
"Het thema zal duidelijk worden aan de hand van een advertentie in het ID&T magazine dat eind september uitkomt. Een hint; het is een land waar het dansen zowat is uitgevonden en waar d ezon heel vaak schijnt..."
Ik gok op Rio de Janeiro
___________________
Sep-11-2003 13:40
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Van ID&T.com:
"Het thema zal duidelijk worden aan de hand van een advertentie in het ID&T magazine dat eind september uitkomt. Een hint; het is een land waar het dansen zowat is uitgevonden en waar d ezon heel vaak schijnt..."
Volgens mij was de thema filosofie gericht op wereldsteden, misschien dat ze nu alweer maar overgestapt zijn op landen, misschien staat het een beetje krom in het nieuwsbericht.