Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Pages (23): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Ik heb het volgende stuk zojuist op mijn site: riechels.nl getypt.

dus hier ff een quote

quote:
In een super ptimistische bui zeg ik dat de 2e ronde aan de horizon gloort :L

De stand is namelijk:
Depor 7
Monaco 6
PSV 3
Aek 1

Depor wint de volgende keer weer van Monaco en PSV rolt in het Philips stadion AEK even op.

Stand:
Depor 10
Monaco 6
PSV 6
Aek 1

Dan volgt Monaco - PSV. En dan moet ze bijna zeker winnen.....
En dat wordt lastig, maar vanwege de goede resultaten (vandaag en de volgende keer tegen AEK, afgelopen zaterdag tegen Heereveen, komende zondag tegen Ajax en volgende week tegen NAC) hebben ze zelfvertrouwen en pakken ze een 1-2 overwinning in Monaco.
Depor wint thuis van AEK.

Stand:
Depor 13
PSV 9
Monaco 6
Aek 1

Dan, PSV - Deportivo.
Depor is al door en het in een bomvol en kokend Philips Stadion kan er niets meer gebeuren. PSV haalt voor het eerst de 2e ronde van de CL
Tja, waarom niet.

Realiteit blijft dat Depor in Monaco zal moeten winnen en PSV dat PSV dat ook zal moeten doen. AEK thuis mag geen probleem zijn.




Ik ben het gedeeltelijk met je eens Jappio.
Als je Kezman alleen afrekend op zijn goals, dan was het diep triest, maar voor de rest vond ik hem sinds lange tijd weer eens degelijk spelen. Niet telkens in buitenspel positie, vaak de goede positie gekozen waardoor hij enkele grote kansen kreeg. Dit ligt natuurlijk ook aan het niveau van de evrdedigers van AEK.
Vanavond ontbrak het nog aan de doelpunten bij Kezza.

Natuurlijk heb je ook een dosis geluk nodig. Die bal op de voet van de keeper is ie niet super ingeschoten, maar tis gewoon pech dat de keeper niet helemaal de hoek in gaat. De eerste goal van Sonck tegen Brugge was ook alles behalve goed ingeschoten, sterker nog, de keeper had die bal moeten hebben maar kiest een hoek. Daardoor hobbelt de bal zowat onder hem door.

Maar wil Kezza zijn gewilde transfer verdienen, dan zal hij toch vaker zulke kansen moeten afmaken.


Verder over de wedstrijd:
PSV heeft IMO verdient gewonnen. Eerste helft was AEK sterker, maar ze kregen geen echt kansen (wel schiet kansen). PSV had het enkele keren beter uit moeten spelen. PSV begint de 2e helft erg sterk, zet AEK onder druk. Vervolgens gaat het weer even gelijk op, maar AEK wordt nog steeds niet gevaarlijk terwijl PSV regelmatig gevaarlijk wordt. Dan krijgt AEK rood en is PSV heer en meester maar slaagt er niet in om de genadeklap te geven. Vervolgens ontstaat er nog een hectisch in de blesuretijd.

Dit laatste misschien door een PSV bril, maar toch redelijk objectief of denken jullie van niet ..........


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Oct-21-2003 21:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

PSV heeft inderdaad verdient gewonnen

(al had hofland wel rood (2xg) moeten krijgen)


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Oct-21-2003 21:17 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by New Wave
ROTTERDAM IS KUT, ROTTERDAM IS KLOTE, HEEL FEYENOORD, BESTAAT ALLEEN UIT POTEN!!!!!!!!!!



bek slet

ga terug op de tribune bij FC Klaveet hoer

Opti: lol, da's toch beswel humor


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Oct-21-2003 21:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr.marcello
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Arnhem

quote:
Originally posted by Blik
MRMarcello: jij hebt niks in dit topic te zoeken, Vitesse speelt degradatievoetbal en geen Europees voetbal, het is natuurlijk allemaal even spannend maar het moet natuurlijk niet met elkaar verward worden (tijdens het schrijven van die post was de wedstrijd nog niet afgelopenm dus kon ik nog niks over de uitslag zeggen)


Ow, nou ik luister ook nauwelijks meer naar trance, ben geen DJ, houd niet van The Matrix, heb een gloeiende hekel aan Ajax en ik vind Armin bagger......zal ik dan dus maar helemaal niet meer op het forum komen??

Old Post Oct-22-2003 09:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for mr.marcello Click here to Send mr.marcello a Private Message Add mr.marcello to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by mr.marcello
Ow, nou ik luister ook nauwelijks meer naar trance, ben geen DJ, houd niet van The Matrix, heb een gloeiende hekel aan Ajax en ik vind Armin bagger......zal ik dan dus maar helemaal niet meer op het forum komen??


neej neej neeej

kunnen we volgend jaar een leuke thread oprichten belevenissen in de Gouden Gids Divisie!

Vitesse, de Graafschap, Excelsior

hebben we hier meer echte supporters bij elkaar dan in de rest van de eredivisie

Old Post Oct-22-2003 11:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

nou, met 1-0 gewonnen, het was echt een klotewedstrijd maar die 3 punten zijn binnen, de goal van Ibrahimovic was prachtig.

heel erg kut dat brugge gewonnen heeft van ac milan, had ik totaal niet verwacht, maar we staan nu wel 1ste!!!!


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Oct-23-2003 08:22 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Ajax speelde weer eens belabberd.
2de helft begonen ze echt zwaar druk te zetten en ging het perfect.
Snap niet waarom ze na die goal zo vertyft naar achteren lieten spelen.
Van dervaart moet in een strafkamp zonder silvie Muis. aanpakken die gast
Hopelijk gaat het tegen PiSVee weer wat beter want om kampioen te worden moeten ze die wedstrijd echt gaan winnen.

Tjow!


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Oct-23-2003 09:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Blik

heel erg kut dat brugge gewonnen heeft van ac milan, had ik totaal niet verwacht, maar we staan nu wel 1ste!!!!

Dit is echt niet kut!! Juist top!!

Old Post Oct-23-2003 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Remy D
Dit is echt niet kut!! Juist top!!


inderdaad


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Oct-23-2003 14:09  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

quote:
Originally posted by New Wave
Van dervaart moet in een strafkamp zonder silvie Muis. aanpakken die gast
Hopelijk gaat het tegen PiSVee weer wat beter want om kampioen te worden moeten ze die wedstrijd


Vind ik echt triest dat notabene het eigen publiek hier "liedjes" over gaat zingen... dat zegt weer genoeg over het ajax-publiek... En dan vinden ze het straks gek als hij weg is

quote:
Originally posted by tor8024
inderdaad

En dat zegt een bruggenaar

Ik zou ook niet weten of het nou een voordeel of een nadeel is... iedereen heeft in ieder geval kans in deze poule, alleen moet Ajax niet de laatste wedstrijd tegen Milan? Het zou toch wat fijner zijn als Milan dan al zeker is van de tweede ronde.

Maar goed... in ieder geval na de overwinning bij AEK en het zien van Ajax heb ik weer veel vertrouwen in ons PSV zondag! Hopelijk wordt Kezman vrijgesproken, want hij heeft z'n off-day nu wel gehad

Old Post Oct-23-2003 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by moogwai
Ik zou ook niet weten of het nou een voordeel of een nadeel is... iedereen heeft in ieder geval kans in deze poule, alleen moet Ajax niet de laatste wedstrijd tegen Milan? Het zou toch wat fijner zijn als Milan dan al zeker is van de tweede ronde.

Tuurlijk heeft Ajax hier baat bij, ze staan nu alleen aan kop en AC Milaan verliest zelfvertrouwen. Tevens zal AC Milaan zeker geen kadootjes geven als ze de laatste wedstrijd tegen Ajax moeten en ze zijn al geplaatst. En de moeilijkste wedstrijd voor Ajax wordt nu Celta uit en zeker niet Milaan thuis.

Old Post Oct-23-2003 14:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by New Wave
Ajax speelde weer eens belabberd.
2de helft begonen ze echt zwaar druk te zetten en ging het perfect.
Snap niet waarom ze na die goal zo vertyft naar achteren lieten spelen.


Misschien om de simpele reden dat je het tempo dat Ajax op dat moment speelde geen hele helft volhoudt?

Old Post Oct-23-2003 15:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Europees voetbal
Post New Thread    Post A Reply

Pages (23): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHaunting, Catchy Trance From Thomas Michael's Serpent & The Rainbow Promo 2001 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLost In Translation - Syquest (David Forbes and Mallorca Lee Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!