|
Ik heb het volgende stuk zojuist op mijn site: riechels.nl getypt.
dus hier ff een quote
| quote: | In een super ptimistische bui zeg ik dat de 2e ronde aan de horizon gloort :L
De stand is namelijk:
Depor 7
Monaco 6
PSV 3
Aek 1
Depor wint de volgende keer weer van Monaco en PSV rolt in het Philips stadion AEK even op.
Stand:
Depor 10
Monaco 6
PSV 6
Aek 1
Dan volgt Monaco - PSV. En dan moet ze bijna zeker winnen.....
En dat wordt lastig, maar vanwege de goede resultaten (vandaag en de volgende keer tegen AEK, afgelopen zaterdag tegen Heereveen, komende zondag tegen Ajax en volgende week tegen NAC) hebben ze zelfvertrouwen en pakken ze een 1-2 overwinning in Monaco.
Depor wint thuis van AEK.
Stand:
Depor 13
PSV 9
Monaco 6
Aek 1
Dan, PSV - Deportivo.
Depor is al door en het in een bomvol en kokend Philips Stadion kan er niets meer gebeuren. PSV haalt voor het eerst de 2e ronde van de CL 
Tja, waarom niet.
Realiteit blijft dat Depor in Monaco zal moeten winnen en PSV dat PSV dat ook zal moeten doen. AEK thuis mag geen probleem zijn. |
Ik ben het gedeeltelijk met je eens Jappio.
Als je Kezman alleen afrekend op zijn goals, dan was het diep triest, maar voor de rest vond ik hem sinds lange tijd weer eens degelijk spelen. Niet telkens in buitenspel positie, vaak de goede positie gekozen waardoor hij enkele grote kansen kreeg. Dit ligt natuurlijk ook aan het niveau van de evrdedigers van AEK.
Vanavond ontbrak het nog aan de doelpunten bij Kezza.
Natuurlijk heb je ook een dosis geluk nodig. Die bal op de voet van de keeper is ie niet super ingeschoten, maar tis gewoon pech dat de keeper niet helemaal de hoek in gaat. De eerste goal van Sonck tegen Brugge was ook alles behalve goed ingeschoten, sterker nog, de keeper had die bal moeten hebben maar kiest een hoek. Daardoor hobbelt de bal zowat onder hem door.
Maar wil Kezza zijn gewilde transfer verdienen, dan zal hij toch vaker zulke kansen moeten afmaken.
Verder over de wedstrijd:
PSV heeft IMO verdient gewonnen. Eerste helft was AEK sterker, maar ze kregen geen echt kansen (wel schiet kansen). PSV had het enkele keren beter uit moeten spelen. PSV begint de 2e helft erg sterk, zet AEK onder druk. Vervolgens gaat het weer even gelijk op, maar AEK wordt nog steeds niet gevaarlijk terwijl PSV regelmatig gevaarlijk wordt. Dan krijgt AEK rood en is PSV heer en meester maar slaagt er niet in om de genadeklap te geven. Vervolgens ontstaat er nog een hectisch in de blesuretijd.
Dit laatste misschien door een PSV bril, maar toch redelijk objectief of denken jullie van niet ..........