Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-Fr Battle Of The Mixers vol.1 : Résultats
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

Au passage, j'attends toujours vos propositions pour la date de la prochaine Battle.

Transa.E.P a proposé Novembre et résultats à Noël mais c'est pas pratique pour les juges qui auront pas forcément le temps de juger des sets pendant la période des fêtes.

Donc bon, je serai d'avis de la lancer le 01/10 avec résultats le 01/12.

So?

Old Post Sep-05-2003 19:16 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

i agree with you lytchix

et je remet mon titre en jeu

Old Post Sep-05-2003 19:18  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

OK, je note ça dans un coin de ma tête et on relance la compet' le mois prochain.

Si les autres sont contre, qu'ils le disent ou se taisent à jamais.

Old Post Sep-05-2003 19:25 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cozim
PhysFouFAvroum

Registered: Oct 2002

moi ça me va étant donné que je ne pourrai pas participer

Old Post Sep-05-2003 19:38  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Je garantis pas de concourir au prochain , tout depend si j aurai le temps ou pas.

Old Post Sep-05-2003 22:59  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Cà me va!

Le plus dur sera de ne pas faire une "contre-performance"

Old Post Sep-07-2003 15:08  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Voltneed #2
tranceaddict in training

Registered: Aug 2003
Est ce qu'il y aurait possibilité de récupérer le mix de Tonks et des autres????

J'aimerais bien écouter ça!!!

Old Post Sep-07-2003 16:44  France
Click Here to See the Profile for Voltneed #2 Click here to Send Voltneed #2 a Private Message Add Voltneed #2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

Moi je veux bien, même si ça me laisse peu de temps pour voir une net amélioration, mais c'est pas grave, c'est surtout pour s'amuser.

Old Post Sep-07-2003 17:01  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

quote:
Originally posted by Voltneed #2
Est ce qu'il y aurait possibilité de récupérer le mix de Tonks et des autres????

J'aimerais bien écouter ça!!!

Relis un peu le thread, la réponse s'y trouve.

Old Post Sep-07-2003 17:38 
Voltneed #2
tranceaddict in training

quote:
Originally posted by Lytchix
Relis un peu le thread, la réponse s'y trouve.

J'adore ce type de réponse!!!!!

Merci!

Old Post Sep-08-2003 12:43  France
Click Here to See the Profile for Voltneed #2 Click here to Send Voltneed #2 a Private Message Add Voltneed #2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

quote:
Originally posted by Voltneed #2
J'adore ce type de réponse!!!!!

Merci!

De rien.

Moi, j'adore ceux qui posent des questions alors que la réponse a déjà été donnée 2 fois.

Old Post Sep-08-2003 18:28 
Voltneed #2
tranceaddict in training

Toujours le mot pour faire plaisir

Je viens juste de revenir sur le forum depuis plusieurs mois, alors ça me fait un peu chier de relire tous les thread depuis le début c tout!!!

Mais sans rancune Seb

Old Post Sep-08-2003 19:02  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > TA-Fr Battle Of The Mixers vol.1 : Résultats
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune 2 ID [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDon Diablo - Casa del Diablo [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:57.

Forum Rules: