|
| quote: | | OH GEWELDIG! mag ik nog een keer alles in vullen! kom ik weer onderaan de lijst en is de centrale weer binnen de kortste keren vol. mag ik WEER 3 maanden wachten. na 2.5 uur bellen met kpn en wanadoo. wanadoo wil wel helpen, maar kpn blijft lomp bezig. ze kunnen niet effe hun database aanpassen om van "usb" "ethernet" te maken. nee dat kan niet. en ik moet ook 10 werkdagen wachten tot ik het opnieuw aanvraag. want anders gaat het fout in de administratie. nu gaat het dus nog 1.5 maand duren voor ik weer iets hoor over een aansluiting... |
Ja, dit had ik dus ook. Je hebt geen ene reet aan mijn verhaal, maar ik wil ook gewoon mijn hartje luchten!
Ik had adsl van kpn afgelopen januari bij World Online besteld. Ik zou ook die korting van 50% krijgen en het zou ongeveer een kleine maand duren. Al na 1,5 week kreeg ik een brief van kpn dat ik ook dat usb/ethernet-gebeuren verkeerd had ingevuld en dat dat niet samen kon met mijn isdn aansluiting.
Dat was kut want je kon nergens op de aanmeldingssite zien dat je het anders moest invullen en aan de telefoon bij kpn zeiden ze mij dat ze gewoon iedereen uit de aanmeldingslijsten kickten bij het minste probleempje omdat ze het zo druk hadden.......
Lekker is dat.
Toen had ik mijn aanmelding telefonisch goed rechtgezet bij WOL en daar zouden ze rechtstreeks kpn berichten.
Toen hoorde ik er een hele lange tijd (paar maanden) niks van en heb ik maar eens gebeld naar WOL: "Ja dat kan niet kloppeen inderdaad, ik zal het uitzoeken en dan zal ik u een mailtje sturen met het resultaat."
Nou ja, niks meer van gehoord dus.
En toen kreeg ik afgelopen week een brief van kpn (na ruim een half jaar!!!) dat ze mijn aanmelding hadden ontvangen en dat ze gingen kijken of ik adsl-geschikt was. Binnenkort zouden ze een brief met de uitslag sturen en telefonisch contact opnemen om een afspraak te maken met de installatie-monteur (ik had het zelf-installatie-pakket besteld, maar goed...)
Nu hoop ik dus binnenkort adsl te hebben (als nu niks meer fout gaat) maar eerst ga ik op vakantie en daarna ga ik het handeltje installeren (beetje zonde om voor niks een maand lid te zijn) en dan is het alweer bijna een jaar geleden dat ik dat formuliertje had ingevuld op het internet....