|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
jij bent altijd de koningin geweest in dingen uit zijn verband rukken, ik kan zo nog een thread pakken waarbij je iets van mij quote, maar het belangrijkste er niet bij pakt zodat je mij kan ff lekker kan flamen (thread van RV die een setje post maybe...)
en dan is dit voorbeeld nog triester aangezien de zin nog niet eens afgelopen is, de originele zin is: snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned, en er word aan mij gevraagd wat ik er van vind, ik geef mijn mening erover en dan zou ik opeens geen mening hebben omdat die dezelfde is als die van Snuggle. Beetje triest van jezelf, je lijkt wel een roddelblad...!!!
ga jij maar lekker door met op komen dagen zodra er wat te flamen is, heb ik in ieder geval geen last van je als er niks aan de hand is
daaaagg
Basicbeats loopt natuurlijk geweldig...
|
lol,echt niet normaal wat er hiero met een inhoudloos gelul gepost word door modje Blikker.
je bent net een wijf die op een stoel springt als ze een muis ziet.
leer toch es te incasseren gast,dat je geen pindakaas hebt gegeten vroeger is geen excuus om niet groot en sterk te worden.
|
|
Sep-22-2003 19:56
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 07:12.
Forum Rules: