Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Eindelijk gebeurt er weer es wat hier

Old Post Sep-22-2003 19:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Well yeah,face it baby *grinz*

Ik heb daarbij trouwens nog ff 1 opmerking
Dat je dit zegt "niet zeiken over dit forum terwijl je eigen forum nog veel slechter is..." vind ik echt een btje vaag aangezien dit jouw forum niet is maar dat van swamper...
Ik zie deze opmerking dan ook meer als zoveel mogelijk aangrijpen om overtuigend over te komen.
Misschien moet je de inhoud van de dingen die jou aangaan van wat meer en ook relevante info gaan voorzien zodat je t niet meer nodig hoeft te hebben dingen aan te grijpen die buiten deze hele situatie vallen

Old Post Sep-22-2003 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Donna
hoop geblaat

Dudes like you make me wanna puke..

begin maar alvast cause I am here to stay

wil trouwens best toegeven dat het tijdens henkie_henk wel eens voorkwam dat ik het wel ok vond wat die deed, maar dat is na het voten voor nieuwe mods absoluut niet meer voorgekomen, dus omdat ik Snuggle nu toevallig steun betekent niet dat ik geen mening heb, ik heb Siesta zelf persoonlijk nog een waarschuwing gegeven dat die moest ophouden met z'n zielige gedrag.

Dus ik ben eigenlijk zeer benieuwd wat mijn slappestront moderators houdinkje is wat ik altijd show, kom maar met voorbeelden (van na het stemmen voor een nieuwe mod)

Old Post Sep-22-2003 19:13 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Donna
Well yeah,face it baby *grinz*

Ik heb daarbij trouwens nog ff 1 opmerking
Dat je dit zegt "niet zeiken over dit forum terwijl je eigen forum nog veel slechter is..." vind ik echt een btje vaag aangezien dit jouw forum niet is maar dat van swamper...
Ik zie deze opmerking dan ook meer als zoveel mogelijk aangrijpen om overtuigend over te komen.
Misschien moet je de inhoud van de dingen die jou aangaan van wat meer en ook relevante info gaan voorzien zodat je t niet meer nodig hoeft te hebben dingen aan te grijpen die buiten deze hele situatie vallen

Dat dit forum nu niks meer voorsteld heeft net zo goed helemaal niks hiermee te maken als dat het basicbeats forum muf is. Het ging hier over Siesta en dat ik "zogenaamd geen mening zou hebben en dat ik maar wat meelul..." en dan kom jij opeens met dat het forum niks aan is.

Blijf gewoon bij het onderwerp in plaats van dat je het zelf verschuift naar iets anders en mij dan de schuld er van geeft

Old Post Sep-22-2003 19:19 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Dus het stemmen op nieuwe mods heeft jou t licht moeten laten zien qua je eigen gedrag....right

Dat jij hier 2 stay bent zal mij verder een rotzorg wezen aangezien ik me hier al zelden of nooit meer vertoon omdat het "blikjesgehalte" aanzienlijk toeneemt en ik tevaak zie dat mensen de "weesliefvoorelkaaraboveall" attitude showen,dat ze daarachter een totaal andere denkwijze en gevoelswijze bijhebben kan niet anders aangezien we allemaal human zijn.

Het laat me een beetje teveel aan enge shit denken dat het zover zou komen dat het gedaan is met de vrijheid in het uiten van je mening en Siesta nu levenslang in de cel zou zitten voor zn fuckpartijtjes die ie ff lekker vond omdat t maar fuckin inet is en niet life itself.

Die gedragjes moet ik niet,en t feit dat er zich hier 2 mods bevinden die dat vertonen en zich beledigd voordoen als er eens op die lange pikkies geslagen word,heb ik weinig redenen nog me hier te begeven.
En dat ik hier zo nu en dan nog terugkom is erg menselijk,das om ff te checken of er mischien ook maar "iets" aan t terugkomen is wat dit forum zn naam eer aandeed.

Magoed,tot op heden is t vooralsnog dit wat ik te zien krijg en zal me daarom niet langer ophouden dan naar mijn id noodzakelijk is.
De mensen die ertoe doen voor mij weten dat psies en contact opnemen via bv partyflock is een zeer kleine moeite.

Dus deal JIJ maar met mij zolang ik wil dat jij met mij dealed kereltje,k zoek daarna wel een stoeprand om je onder mn schoenzool vandaan te schrapen.

ZUCHT ppl like jij zullen nooit zien dat ze de bron van verderf zijn....

ik ga weer s verder,zie wel of ik nog wat energie voor je over heb

Old Post Sep-22-2003 19:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

*zuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucht*

of is dat nog te lief gehandeld?

Old Post Sep-22-2003 19:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Dunno,je moet t volgens je eigen maatstaven uiten knul
Daar begint t hebben van een eigen mening mee,geen bevestiging vragen,see ya

Old Post Sep-22-2003 19:34  Netherlands
Ding Chavez
drs. progger

En als je te ver doorschiet ga je ervan uit dat je altijd gelijk hebt...

Old Post Sep-22-2003 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Blik
jij bent altijd de koningin geweest in dingen uit zijn verband rukken, ik kan zo nog een thread pakken waarbij je iets van mij quote, maar het belangrijkste er niet bij pakt zodat je mij kan ff lekker kan flamen (thread van RV die een setje post maybe...)

en dan is dit voorbeeld nog triester aangezien de zin nog niet eens afgelopen is, de originele zin is: snap zoiezo niet echt waarom je mij nu aanpakt, Snuggle heeft hem gebanned, en er word aan mij gevraagd wat ik er van vind, ik geef mijn mening erover en dan zou ik opeens geen mening hebben omdat die dezelfde is als die van Snuggle. Beetje triest van jezelf, je lijkt wel een roddelblad...!!!

ga jij maar lekker door met op komen dagen zodra er wat te flamen is, heb ik in ieder geval geen last van je als er niks aan de hand is

daaaagg

Basicbeats loopt natuurlijk geweldig...

lol,echt niet normaal wat er hiero met een inhoudloos gelul gepost word door modje Blikker.
je bent net een wijf die op een stoel springt als ze een muis ziet.
leer toch es te incasseren gast,dat je geen pindakaas hebt gegeten vroeger is geen excuus om niet groot en sterk te worden.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Sep-22-2003 19:56 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

tjeerd arie.....wat een gejammer weer
zullen we er anders dan maar gewoon om stemmen?

Old Post Sep-22-2003 20:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

mmm sinds ik niet echt meer actief ben hier mis ik altijd de relletjes maar zal eff mijn zegje doen:

a. het is een forum dus neem dingen niet serieus
b. het is een forum maar dan wel met regeltjes

uuuuh.. dan kun je dus beide kanten op, je ziet hier dan ook 2 kanten, de een voor optie a (geen koelkast) en andere optie b (wel koelkast).

sinds mods hier alles beetje bij elkaar moeten houden kunnen we aannemen dat zij dingen regelen en dus de juiste dingen doen om et een beetje geordend te houden..

wat mijn eigen mening is... uuuuh, ik vind et niet interessant maar zal et dan maar eens zijn met de mods omdat ze wel de regels die bij die forum horen handhaven..

over/out..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Sep-22-2003 20:10  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by total woot
Eindelijk gebeurt er weer es wat hier

dat wou ik net zeggen

ik vind het wel lachuh al die reacties

.

Old Post Sep-23-2003 05:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Siesta-Ban Thread (was: Ikke op Tiesto DVD: capturen?)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMoM 1st track on mayday 2007 [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLisa Pin-Up - "Can't Top It" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:12.

Forum Rules: