|
noem me blind, stom of achterlijk, maar het maakt me echt helemaal niets uit op welk label een nummer uitkomt... armada zal een paar mindere tracks hebben, en black-hole released ook niet altijd kwaliteit (al wil men dat graag vergeten) maar waarom wil je daarover gaan zeiken?
| quote: | | Chicane: Ik ben geen producer en ook geen fan van Armada, ik vind het goedkope teringzooi heel dat Armada, wat jullie vinden kan mij m'n kont roesten. |
*huil huil*
het maakt mij ook niet uit wat jij zegt, want het is duidelijk dat je een verwende dwaas bent, die dingen niet naar waarde weet te schatten...
| quote: | | Chicane: ...eenvoudig wegkomen met een simpel reason/fruityloop deuntje... |
ja hee met 2 muisklikken kun je de volgende hit maken! zoals ik al zei ben je een dwaas, en dat blijkt hier nog meer... ik zal maar geen lijst maken met producers die ik ken die met reason of fruityloops een geweldig nummer hebben gemaakt, die lijst zou te lang worden...
| quote: | | Chicane: ...Ik lever overal duidelijk commentaar bij waarom ik iets vind... |
als je weet dat je geen zinnige discussie kan voeren omdat je absoluut geen argumenten hebt, waarom probeer je dat dan? het enige wat je aan het doen bent is met loze termen smijten
| quote: | | Raymond: De wanna-be producers schieten sneller uit de grond, dan Sars zich over de wereld verspreid!! De trance van tegenwoordig is gewoon anders, tja aan de ene kant is dat jammer, maar er zijn nog genoeg andere stromingen. |
alsof vroeger alles zo geweldig was... toen was men sneller tevreden met een nummer dat men tegenwoordig keihard zou afkraken... goedkoop excuus om beginnende producers op een beginnend label af te zeiken dus... en als je de trance van tegenwoordig niet kan waarderen, stap je toch over naar een andere stijl? dat is heus niet zo moeilijk, en dan klaag tenminste niet zo (of zou het niet anders zijn bij andere stijlen, wat denk je?)
en chicane: ik ben ook altijd heel kritisch als ik naar muziek luister, maar ik kan tenminste iets inhoudelijks zeggen over een nummer... wat ik dus onzin vind: het label aanwijzen als commerciele bende, de software degraderen tot prut-makerij, het gras op het voetbalveld niet groen genoeg vinden...
PLUR 2 passiva