|
| quote: | Originally posted by dbl
nån som vet hur mycket biljetter det finns kvar?
vill ju gå, men har inga pengar till biljett förrens jag fyller år om 1½ vecka... sen ska man ju komma dit också, och det e ju lagom tråkigt att åka tåg själv från gbg :/
och sen behöva vänta på tåget för hemresan e la ännu tråkigare :/
|
det e nog lugnt me biljetter....åka ensam från gbg är ju knappast upphetsande.. hmmm... men tänk på vilken skoj upplevelse du får här sen då.. du lär ju känna lite nya människor t.ex. plus att du ju redan känner en del som ska dit 
___________________
Tom Cloud - Told You So
|