Originally posted by Glorie
schyst me låtlistan jaybee.. och ahaaa... jag såg jämt bara _en_ av de två killarna i A&B och det var han till höger... funderade över vart den andre snubben var minns ja
e det du som e väldigt lång eller är A&B väldigt korta? grym skillnad där
men huuuh, lira A&B tre timmmar??? Hmmm, va gjorde jag i två timmar då?? känns det som nu ju? såg ju aldrig tre timmar av deras set iaf
aaa, Mindshooter... du e söt
hehe jo jag tror att jono är den mer utåtriktade personen och tony den mer konservativa .
hmmm lite av både tror jag jag är ioförsig typ 1.90-1.92 nått sånt.
___________________
http://www.advantico.se
Oct-06-2003 19:52
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
[i][b]aaa, Mindshooter... du e söt
You can say that again
hihi
___________________
Oct-06-2003 22:59
christian_rusch
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Devotion_(2003-09-28-114750)/101_0167.JPG
Här e dom med killen ur publiken, dom sa senare att han följt deras releaser sedan dom startade och alltid varit en trogen fan, dom tackade honom nu genom att dansa med honom och ge honom en massa space på scenen. Sjukt kul!
Korrigering. Killen i mitten är jag, fotot är taget när de spelade Epic... :P
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by christian_rusch
Korrigering. Killen i mitten är jag, fotot är taget när de spelade Epic... :P
Jahaja, där ser man. nu faller det pusselbitar på plats
Så du är alltså christian rusch...välkommen till sveriges skönaste forum och tack för sköna låtar
___________________
Oct-07-2003 10:42
christian_rusch
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
Jahaja, där ser man. nu faller det pusselbitar på plats
Så du är alltså christian rusch...välkommen till sveriges skönaste forum och tack för sköna låtar
Jupp jupp, det är jag som är jag. :P Och tack tack, har iofs funnits här sen ett rätt bra tag tillbaka, man jag för inte allt för mycket oväsen utan kikar mest bara in någon gång då och då och kikar vad folk skriver om mig. :P Kul att du gillar musiken, hoppas kunna leverera mer sådan under åren som kommer.
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
hihi jag såg en bild på vitryss...men han får själv välja om den ska postas eller inte
___________________
Oct-09-2003 05:44
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: in front of a keyboard and a screen
ah fina bilder..
http://www.liquidsunset.org/photo_archive/Devotion_(2003-10-09-011952)/devotion23-lungan.jpg
Stunning beauty to the left there.
Oct-09-2003 13:45
WhiteRussian
Hooked on smack
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm
Hah, där ser man! Jag och lillbrorsan!
Rätt hyfsad bild en då för en gångs skull, brukar inte bli särskilt bra på bild..
Devotion var fan kul alltså,
___________________
Top Tunes:
Deepsky - Talk Like a Stranger (Skylark Dub)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Remix)
Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
--- DanceSafe
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
sa A&B verkligen att de gillade publiken på Devotion? Har för mig att nån sa det här i tråden?!!! Det e ju faeeen sååå jäkla kul ju! Weeeeeeeeeeeeee va coolt! Coolare än mig faktiskt