Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Devotion-flicka - vem är hon?
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

Gaby Glorie Goldiluxe.... (vad är det med bokstaven G? )
Pjox, lr?. Dragonfly tror jag också ... hm det är allt tror jag
nej. jag saknar tjejen från Falun. har glömt hennes namn

Old Post Dec-01-2003 19:53  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Okej.. nu är min nyfikenhet stillat för tillfället. Och jo Pjox är en flicka

Old Post Dec-01-2003 19:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Pjox
Okej.. nu är min nyfikenhet stillat för tillfället. Och jo Pjox är en flicka

Dock är jag skeptisk till att den information jag fick i helgen om att MojjMojj skulle vara en tjej stämmer...

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Dec-01-2003 19:59  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

lol aendy, jag hade fel.. vetefan va ja fick det ifrån.. måste blandat ihop honom med nån annan, var typ säker på att det var en tjej tills jag dubbelkollade nu..

Old Post Dec-01-2003 20:53  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by ScuL
Gaby Glorie Goldiluxe.... (vad är det med bokstaven G? )

the GIRLS!!!

du glömde matiilda och teski.

ajöken!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-01-2003 20:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Glorie

the GIRLS!!!

du glömde matiilda och teski.

ajöken!

hehe

nej - inte teski:
quote:

nej. jag saknar tjejen från Falun. har glömt hennes namn

matiilda räknade inte med ännu för att det här var hennes första tråd lr nåt vet inte om hon har lust att komma tillbax efter det

Old Post Dec-01-2003 21:07  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by JayBee
stackars lazlo oxo, hans känslor är utspridda över hela internet.

öööh det var var väl ändå han som valde det

Old Post Dec-01-2003 21:18 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

vill du se bilder.. jomen visst

hehehe nååågot gammalt men ändå.. ehm

Old Post Dec-01-2003 21:22  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by mindshooter
öööh det var var väl ändå han som valde det
"öööh"? har du förvandlats till en zombie? hehe nja på sätt och vis, stackarn det var ju hans känslor så gjorde det inte han själv.

Old Post Dec-01-2003 21:37  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Aendy
Dock är jag skeptisk till att den information jag fick i helgen om att MojjMojj skulle vara en tjej stämmer...

Haha skulle villja se MojjMojj som tjej typ i kjol och liknande.

Old Post Dec-01-2003 22:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

hmm...det här var ju inte bra...Det var inte alls min mening att någon skulle känna något obehag av detta. Det är ju i grund och botten ingen annan än jag som ska ha skulden för det. När jag startade tråden så hade jag på sin höjd räknat med ett "äh, gå och lägg dig" som svar, och att tråden sedan ganska omedelbart skulle dö ut.

Nu blev det ju inte riktigt så, och i samband med att du, Matilda, hittade hit, så blev det ju ännu en twisted turn på det hela. Jag ber i alla fall tusen gånger om ursäkt om det är så att du på något känt dig illa till mods av det som diskuterats här. Det mesta som har sagts i denna tråden från alla har ju trots allt varit med glimten i ögat - inte minst alla bröllopsplaner.

Det minsta jag kan göra är att ta bort bilden jag lagt upp på dig - och det har jag också gjort. Jag hoppas att Staz gör likadant och tar bort länken från sitt inlägg. Sen talar jag nog för alla när jag säger att vi ändå hoppaas på att du ska stanna kvar och att vi inte skrämt vettet ur dig. Vi är trots allt ganska snälla ändå. (De flesta av oss i alla fall )

Vad beträffar mig så finns det väl ingen större anledning för er att tycka synd om mig - men fortsätt gärna med det, det känns bra - jag har trots allt varit med om värre saker - och jag har blottat mina känslor mer så, men det är en helt annan historia och det hör till det förgågna...tror jag. I vilket fall som, så lär jag väl bli påmind om detta mer än en gång nästa gång jag stöter på några av nissarna på nästa trance-fest.

Så...än en gång...förlåt mig...

www.laszlo.se

Old Post Dec-01-2003 23:13 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000
Thumbs up

^^^ Word up!

Old Post Dec-01-2003 23:39 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Devotion-flicka - vem är hon?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUplifting trance 1999-2002 era Please ID [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackState One - "Pushed On" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:44.

Forum Rules: