|
Re: sorry
| quote: | Originally posted by Trancetunnel
[B]Sorry, heren, ik zal niemand meer veroordelen. Eigenlijk had ik bij mijn lijstje nog wat meer willen zetten, maar heb ik toch maar niet gedaan.....
Dan hou ik het alleen bij vieze muzieksoorten / bands
een lijstje;
KoRn, Rammstein, Frans Bauer, Bjork (leeft die nog?), Annie Lennox (grrr), Limp Bizkit, Christina Aquilera, Benny Nijman, Jovink & de voederbietels, Jopie Bernal........ nou ja, ik kan wel doorblijven gaan.
Nou, als hier iemand toevallig Frans Bauer heet moet ie het zeggen hoor, dan neem ik weer alles terug wat ik gezegd heb!
|
Frans Bauer heet ik dan wel niet, maar ik moet toch zeggen dat ik vind dat Korn, Rammstein, Limp Bizkit en Annie Lennox (Roxette) toch best wel wat aardige nummers hebben hoor....
ik ga eigenlijk alleen over mn nek als ik teveel gezopen heb! 
___________________
|