Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation; Hoe was het?
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD

Nou, ik ben zelf niet geweest, maar zag op t.v. wel wat beelden voorbijkomen. Euh, ik vontet wel kewl dat er massaal gehoor is gegeven aan dat "Dress-in-white"-gebeuren. Zag er wel machtig uit (op tv).

Tja, dat ze een cd hebben opgezet vind ik ONVERGEEFLIJK! Schande!!

Er werd ook nog een meisje geïnterviewd: 'Ja, ik ben 14 en ik kon gelukkig met mijn vader mee naar dit feest.'(xcuse me?)

Over de sfeer hoor ik eigenlijk alleen maar positieve dingen; dit vind ik op een feest toch 1 v/d belangrijkste dingen (na de muziek ofcourse)

En wat ik ook grappig vind, is dat als je naar het forum op de sensation-site kijkt, dat de reacties op Sensation een stuk positiever zijn dan hier. Er zijn daar mensen die het een supervet feest vonden. Het lijkt wel of niemand nog durft te zeggen dat het gewoon een leuk feest was, omdat het feest al vanaf het begin gekraakt wordt. Hier vind iedereen het een slecht feest, en op die site vind iedereen het een geweldig feest.

Oja, en om toch nog ff een reactie te geven op:
Ik snap trouwens niet dat er mensen zijn die zich zo verschrikkelijk lopen te ergeren aan andere mensen (springnichten?)
Het feit dat je je voortdurend loopt te ergeren aan andere mensen betekent ook dat je voortdurend op ze aan het letten bent.
En als ik iets IRRITANT vind dan zijn het mensen die op andere mensen letten en dan nog commentaar geven ook.
Pas als jij zelf PERFECT bent heb je het recht om anderen te be-(/ver-)oordelen.

Aangezien niemand perfect is : GET A LIFE
(je hoeft hier trouwens niet meer op te reageren, ik wou het alleen ff kwijt)


___________________
I'm Not An Addict

Old Post Jul-09-2001 12:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for MetzZ_!! Click here to Send MetzZ_!! a Private Message Add MetzZ_!! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

haha..guys..z'n smilie doet t niet eens...wat een mop...
..bedoelde je deze?

..of deze?

..of deze vielleicht?

haha..sukkel ooooooooeeee..je gaat AL 2 jaar naar feesten..wat een held...en btw..ik ben niet de enige hier op t Hollnad Forum, want Donna is er immers ook nog


en ik zie net dat Trudy haar post ge-edit heeft, er stond nl. een pukey i.p.v. dat groene mannetje

wet je...jij bent echt een gigantische NO-NO en ik hoop dat ik je eens tegen ga komen, want dan is het gelijk je laatste feest


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-09-2001 12:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robvef
Bring That Beat Back!!!



Registered: Jan 2001
Location: Utrecht @ Work

Miss. P. een beetje boos???


___________________
Back 2 tha Ol' School! Back 2 School Rulezz!!

Old Post Jul-09-2001 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Robvef Click here to Send Robvef a Private Message Visit Robvef's homepage! Add Robvef to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RJR
Junior tranceaddict



Registered: May 2001
Location:
Smile

Ik ben wel naar sensation geweest en moet zeggen dat het wel een vetten party was ondanks dat er slecht gedraaid werd. Persoonlijk vond ik Marco v de beste maar wat waren roog en michel klote zeg. Wat wel een zeer groot plus punt was, was dat er super veel mooie vrouwen waren en dat ik het mooiste en liefste meisje van de avond (die ik al kende van massive) heb kunnen verleiden wat het feest natuurlijk ook allemaal wat leuker maakte. Maar over het algemeen viel het me een beetje tegen. Ik zag het ook op tv terug maar zo heb ik de lasers echt niet beleefd.

Old Post Jul-09-2001 12:41 
Click Here to See the Profile for RJR Click here to Send RJR a Private Message Add RJR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

Yoo! GO Magrec! U R not alone!
Ik sluit me wel bij je aan. Sensation was ECHT WEL tof.

quote:
Originally posted by TranceFool
Misschien durft ie nog wel te beweren dat het het beste feest van het jaar was???? Je weet nooit!!!!


..Dat zal hij zeker wel beweren. Volgend jaar krijgen we precies hetzelfde te horen: Sensation 2001 was natuurlijk de hit van dat jaar maar dit jaar gaat het nog veel beter worden. Om een leuk effect te krijgen is de dresscode geel, dan komt de verlichting nog beter uit. Kortom, sensation 2002 belooft weer een groots spektakel te worden, the biggest & the best of the year!
(kan ik liegen of wat!!!)

Een feest is trouwens wel zo leuk als je het zelf maakt, dus als je het een domper vond, dan was je party instelling waarschijnlijk ook 0,0!
Maar geen gezeur geen gezeik, Sensation was gewoon supertof, ieder feest heeft zijn mankementen.
Mxls.


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Jul-09-2001 15:27  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cenobite
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Space

wil ff zeggen dat ik het wel naar me zin heb gehad..
ik was met 7andere gasten, maar die waren nog nooit naar een houseparty geweest.. hunnie waren wel "dressed in white" in tegenstelling tot mij had ik fel rood shirt aan en grijze broek.. mja en ze gingen zeiken erg irritant
maar later merkten ze wel waarom ik "opvallend gekleed" was want vanaf het begin raakte iedereen elkaar kwijt en mij konden ze weer vinden hehe.. bovendien houd ik van aandacht :P

anyways controle verliep vlekkenloos, werd beetje gefouilleerd.. pil zat in me achterzak en die kwam er ongemerkt door hehe.. we kwamen net binnen toen jean draaide en die draaide imo kut, maarja zelf ben ik nooit een fan van hem geweest.. zet hem maar lekker terug in de it ofzo.
erg vaag dat iedereen uit ze dak ging op lift me up btw hehe (tmf gasten toch)

rank1 was iig een verbetering hij draaide beetje soms beetje macaber maar wel aardig ( pil begon ook te werken )

ook marco v ben ik geen fan van, soort nl. mauro picotto.. altijd zelfde nummers in set en teveel eigen producties... maar toch heb ik ervan genoten ondanks twee grote fouten aan het begin..wanneer draait die kneus eens foutloos hij draaide desondanks verder lekkere trance..

mja en toen kwam dat moment van die cd ofzo maar ik ging wel uit me dak hoor en volges mij rest van publiek ook.. ik zat ook in een lekkere trip dus moby - go ging er wel in en smack my bitch up ook.. meer weet ik niet van die set maar aan het einde werden wel 2 pikutto's gedraaid maar dat was denk ik voor de top40 nurts
o ja en toen ik aan iemand vroeg wie er draaide was het antwoord een bandje.. wel jammer en teleurstellend maar toch vond ik het vet om naar te luisteren

michel de hey liet een superset achter.. lekker hard zoals het hoort echt niks op aan te merken als er hele avond zo gedraaid werd zoals hij deed was het zeker een geslaagd feest

conclusie=
sfeer: prima geen incidenten meegemaakt.. met diversen mense gepraat. sommigen keken sjagrijnig op het feest maar daar heb ik schijt aan een feest moet je zelf ervan maken

decoratie: zag er wel aardig uit maar volgende ff betere dj's meenemen
mja ze hadden inderdaad iets met blacklight moeten doen maar zoveel wit hadden ze zeker niet verwacht

catering: gvd irritant die arenakaarten je weet niet hoeveel er nog opstaat en de prijzen waren ook niet echt om over te spreken.
er was geen vreten te halen na 4-en wat echt minder was want ik wilde nog kijken of ik een pizzaslice naar binne kon krijgen
en die spa-bekertjes waren niet open te krijgen grrr


voor mij was feest wel aardig geslaagd (omdat ik er juist veel minder van verwachtte) misschien niet een van de beste maar ik heb me zeker wel vermaakt

Old Post Jul-09-2001 15:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for cenobite Click here to Send cenobite a Private Message Add cenobite to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-



Registered: Aug 2000
Location: The Hague, Holland

lol enorm knorren!


___________________
I just can't believe all the things people say! Why must I deal with this shit every fucking day!

Last edited by Rudy on Jul-09-2001 at 16:15

Old Post Jul-09-2001 16:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Gelukkig zijn er mensen geweest die het naar hun zin hadden

quote:
Originally posted by cenobite
rank1 was iig een verbetering hij draaide beetje soms beetje macaber maar wel aardig ( pil begon ook te werken )


ennu..rank 1 was toch live? en ze zijn immers met z'n tweeën... jij moet VET goeie pillen gehad hebben cenobite (coole naam trouwens..ook zo'n hella-fan van Hellraiser?)


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Jul-09-2001 16:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!
Er werd ook nog een meisje geïnterviewd: 'Ja, ik ben 14 en ik kon gelukkig met mijn vader mee naar dit feest.'(xcuse me?)



ja heb ik ook gezien, dat lelijke kind met dr vriendin met dr voorstekende tanden en dikke beugel

Old Post Jul-09-2001 17:03 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

MISS PROXIMUS ja ik heb je sms gekregen toen ik op de tribune alles op me liet inwerken ik wilde je wel sms-en maar op een bepaald moment kon ik niks meer versturen pas om 4:00 ofzo (was het toen alweer vergeten sorry)

OWJA DAMN springen roelt en je kun prima op 1 plek springnichten maar euh dat springnchten deed men al op trance energy vorig jaar in eindhoven.

owja wat je op tv ziet HAHAHAHA damn man ik heb een paar keer kippenvel gehad. Ik stond op de tribune te springnichten en er werd een plaat gedraaid en je zag echt opeens al die koppen op en neer gaan iedereen uit zijn dak vet juichen (meerdere keren trouwens) en hahaha damn dat was moi, alleen de aankleding had mooier gekund daarom blijft ie steken op leuk op de danspodiums op de tribunes werd ook de hele tijd gedanst. hehe opeens ging iedereen stampen gewoon baf baf baf baf op de trbunex allemaal tegelijk stampen jammmer.

owja ik de enigste die positief was . kijk maar op www.start2dance.com of vraag maar aan de buitenlanders die er waren.


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jul-09-2001 18:19  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_Ben
trancEaddict in JAIL



Registered: Apr 2001
Location: DJ Ben will never die!!!

Holy shit Miss P.!!! Wat loop jij dom te lullen! Gaat echt heeeeeeeeeeelemaal nergens over! hahahahahahahha!


En Rudy, ik geef je groot gelijk over de Springgays, a-relaxte gasten zijn dat zeg!

Oh ja, Miss Proxy, je kan nu weer fijn gaan schelden!

Old Post Jul-09-2001 18:21 
Click Here to See the Profile for DJ_Ben Click here to Send DJ_Ben a Private Message Add DJ_Ben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cenobite
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Space

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Gelukkig zijn er mensen geweest die het naar hun zin hadden



ennu..rank 1 was toch live? en ze zijn immers met z'n tweeën... jij moet VET goeie pillen gehad hebben cenobite (coole naam trouwens..ook zo'n hella-fan van Hellraiser?)



ja was live weet ik wel.. maar ik zat niet echt naar de dj's te kijken terwijl ik dat normaal wel regelmatig doe :P

het was trouwes maar 1 pil..en een goeie, standaard he geen rotzooi 2x een helft tijdsverschil van 3uur ofzo voor ik andere helft nam. heb verder zeker 15-20ltr water gezopen die avond hehe

en hellraiser is cool ja hehe

Old Post Jul-09-2001 20:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for cenobite Click here to Send cenobite a Private Message Add cenobite to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation; Hoe was het?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune w/ piano melody [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMonika Kruse - "Wavez" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:36.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!