|
| quote: | Originally posted by Optimus
Mwhaha onzin onzin, over Innercity, dit is heel anders. Alsof ik Bas gister heb gebeld of hij meeging en hij vandaag afhaakte.
|
Ik had ook niet gebeld een dag van tervoren of hij me wilde, saqer.
Ik had al in september met Bas afgesproken dat wij zouden gaan. Hij heeft er speciaal voor vrij genomen en wij hadden ons er allebei op verheugd.
|
Ik had vanaf het begin dat er kaartverkoop was met hem die kaartjes gaan halen, saqer.
Dat hij op het allerlaatste moment afhaakt buiten zijn schuld om,
|
Kan gebeuren, had em maat ook, was iets in familiekringen gebeurt, duzzzz.....
daar kan hij ook niks aan doen, maar ik vind het zelf ook heel jammer en ga gewoon niet, omdat ik liever niét ga, dan dat ik vrolijk zit te feesten, terwijl mijn maatje thuis in bed ligt!
Hij vond het top dat ik zei dat ik dan ook niet ging omdat ik alleen ga als we samen gaan.
|
Kan die wel tof vinden maar als maat zou ik zeggen "lijer, ga jij lekker feesten man, wordt een top avondje, ook zonder mij"
En dat zou bas ookheus gezegt hebben als jij niet meteen weer over je hitjes begint te ouwehoeren
En dat ik alleen niet durf is ook onzin. Ik ben vorig jaar ook gewoon naar ISOS3 release party gegaan en gewoon met mensen die ik niet of nauwelijks kende meegegaan (op Onno, die ik 1x gezien had, na), en toen ik voor de eerste keer naar Nexus ging, kende ik al helemáál geen hond van het forum persoonlijk.
|
Mensen veranderen, jij nu dus ook, je bent gewoon een MIET!
En rukker, je weet niet eens wat solidariteit betekent!
|
jazekerwel, maar jij bent TE.
en daarom ben je een saQer en eengrote MIET!
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Tim, niet zeiken, jij durfde niet eens een slaapzak te halen bij mijn huisgenoot. Over je niet durven, tsssssssssss!
|
Vergeet je tanden niet te poetsen als je thuis komt 
Last edited by New Wave on Oct-25-2003 at 20:36
|