Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Gewoon wat meer pillen slikken

Hey Bram het is niet net als met blows he Jij blowt drie keer per dag, maar dat betekent niet dat je drie keer per dag kan slikken. Eens houdt het op he En ben BOB

Old Post Dec-19-2003 17:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

We zitten nu lekker bij Tijs te chillen, vertrekken zo dadelijk richting Den Haag! Echt top Lex dat je wilt rijden! Party!!! Tot straks people!

Sasha!

Old Post Dec-19-2003 19:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Beter is het om 10 uur nog niet zo alle jezus druk. Vrees van wel, paar dagen geleden hebben ze het in de Haagsecourant gezet dat ze al om 10 uur opengaan

[praymode on]

Pleeeeeeeeeeeeeaze laat er om 10 uur nog geen lange rij staan

[praymode off]

Gasten tot straks

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-19-2003 19:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Net thuis van een heeeeeeeel errug warm en druk avondje Asta. Zeer kort verslag want ga lekker slapen. Misja draaide een zeer vermakelijke set, Montana draaide ook nog een uurtje lekker. Ondertussen al de TA-crew tegengekome, altijd gezellig om die mafkezen tegen te komen Helaas om kwart over 2 ging Tiesto draaien en de hele mute stond in de grote zaal, dus geen bewegingsvrijheid meer, de temperatuur steeg tot aan het kokpunt. De TA-crew hield het voor gezien door de drukte en warmte, wat ik me heel goed kan voorstellen. Vriend van me, was ook fucked up en die is de hele avond fucking chago geweest.

Maar ben met een hele mooie dame naar voren gegaan en naast de airco gaan staan, daar was het nog enigszins rustig en het was zo koud dat je wolkjes kon blazen. Dus daar heb ik nog ruim anderhalf uur gestaan en genoten van Tijske, hij draaide een relatief harde set, errug vermakelijk. Om kwart voor vijf maar pleite gegaan met een beetje gemengde gevoelens. Heb een leuke avond gehad, maar het was zeer zeker niet de beste avond van me leven.

Ps to 3 o 3: ze stonden er weer hoor die uber dildo's te bedelen om een handtekening

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-20-2003 05:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by MaGiK54
Ps to 3 o 3: ze stonden er weer hoor die uber dildo's te bedelen om een handtekening

Daar wordt ik ook zo ongelofelijk ZIEK van
Kunnen die wijfen niet naar een ski-hut toe gaan ofzo?!

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Dec-20-2003 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:

Ach k zou t wel leuk vinden als Tijs een vinyltje signeert, maar tijdens een set zeiken om een handtekening is idd sneu.

Old Post Dec-20-2003 10:33 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Net thuis van een heeeeeeeel errug warm en druk avondje Asta. Zeer kort verslag want ga lekker slapen. Misja draaide een zeer vermakelijke set,

Helaas om kwart over 2 ging Tiesto draaien en de hele mute stond in de grote zaal, dus geen bewegingsvrijheid meer, de temperatuur steeg tot aan het kokpunt. De TA-crew hield het voor gezien door de drukte en warmte, wat ik me heel goed kan voorstellen. Vriend van me, was ook fucked up en die is de hele avond fucking chago geweest.

Om kwart voor vijf maar pleite gegaan met een beetje gemengde gevoelens. Heb een leuke avond gehad, maar het was zeer zeker niet de beste avond van me leven.

Ik wil niet zeggen van "Zie je wel, had ik toch gezegd?", maar dit was inderdaad te verwachten. De drukte en de warmte dan. Daar mag de Asta echt eens een keer wat aan gaan doen, want zo is het echt niet leuk.
En dan moet je je voorstellen dat het bij Carl Cox nog drukker was (ze hadden volgens de politie te veel mensen binnengelaten).

Maar verder wel vermaakt hoop ik iedereen?

Old Post Dec-20-2003 10:40 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Ja ja het was me weer een avondje.

om 21.45 naar binnen gegaan en toen was de zaal nog leeg helemaal en het grappige was dat de organisator behoorlijk pissed was op wat lui, omdat ze de decoratie niet af hadden gekregen. Het was idd veel kaler aangekleed dan normaal.

Misja begon om 22.00, ondanks dat hij een beetje ziek was, maar volgens mij deed dat draaien hem goed, want je zag hem opleven. Zware progressive in het begin, echt heerlijk. Dat ging een beetje door zo totdat hij mijn verzoekplaatje Fallen (G&D draaiden). Toen ging de tent voor het eerst echt los. Daarna ging hij goed verder alleen het laatste uurtje ging hij ineens een heel andere richting op, en werd het een beetje vaag allemaal. Wel tof dat hij Dreas - Havannah draaide! Superplaat en ook nog Theme From The Rock gehoord van Airbase (ozone), wel top dat hij die laatste draaide, maar de rest van de tracks vond ik een beetje matig op het eind. Ook nog nieuwe 4 strings track gehoord, best wel cool.

Daarna Montana, die best wel ok draaide alleen begon met een trainwreck waar je U tegen zegt. Gelukkig reageerde hij wel grappig en excuseerde zich. Daarna best wel strak setje, maar een uurtje is wel genoeg idd, voor die muziek, tech-house of wat is t.

Daarna begon de Pepsi Pop bijeenkomst. Er werd gedrongen, slipjes werden naar de DJ booth gegooid en meisjes vielen met bosjes flauw. Idd, Tiësto was gearriveerd. Druk druk druk en ik moet zeggen dat hij wel in het begin VETTE nummers draaide, vooral Mark Otten - Tranquility (thanks Onno), maar het was allemaal weer zo dringen geblazen in het begin, net als bij de laatste Tiësto ervaringen. Verder vond ik dat hij niet echt veel contact met het publiek had (het eerste uur), maar daarna zijn we ook naar huis gegaan. Typerend was wel dat als Tiësto gewoon maar iets deed, wat het ook was, iedereen helemaal wild werd, zonder reden. Het is echt een pop-icoon geworden nu, laat je hoofd zien en iedereen wordt gek! Apart om te zien.

Leuke nacht toch wel, Partyhardy en tijs08 nog gezien en voor de rest. Maar de magie van Tiësto is voor mij persoonlijk toch een beetje voorbij, mede door die teringdrukte bij elk optreden. Noem me een zeikerd, maar het telt toch mee.

Old Post Dec-20-2003 11:08 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Gewoon even wat lolligs, zit net 'Met het met op tafel' te kijken, zo'n vage spelwshow op nederland 3 waar je moet gokken naar aanleiding van vragen.
Komt er de vraag: Een brits blad riep een NLse dj uit tot beste dj van de wereld...wat is de naam van de dj?

Kandidaat 1: DJ Tiesto
Kandidaat 2: Triesto

Vond het wel comisch dat die vent triesto er neer schreef, zeker teveel op PF gekeken

Old Post Dec-20-2003 11:28 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by ahp2002
Misja begon om 22.00, ondanks dat hij een beetje ziek was, maar volgens mij deed dat draaien hem goed, want je zag hem opleven. Zware progressive in het begin, echt heerlijk. Dat ging een beetje door zo totdat hij mijn verzoekplaatje Fallen (G&D draaiden). Toen ging de tent voor het eerst echt los.

TOP verzoekje man! Was voor mij echt het hoogtepunt van de avond! Misja stond lekker te proggen.. en ging ook erg goed los. Hij weet wel hoe je het publiek moet bespelen.
Daarna lopen chillen in de bovenste ruimte... en daar blijven hangen door omstandigheden. Tiesto niet eens gezien maar wel eerste nummers gehoord. Toen er maar vandoor gegaan...

quote:

Typerend was wel dat als Tiësto gewoon maar iets deed, wat het ook was, iedereen helemaal wild werd, zonder reden. Het is echt een pop-icoon geworden nu, laat je hoofd zien en iedereen wordt gek! Apart om te zien.

Echt te triest voor woorden maar dat was te verwachten als je het gezicht van TMF bent...

quote:

Leuke nacht toch wel, Partyhardy en tijs08 nog gezien en voor de rest. Maar de magie van Tiësto is voor mij persoonlijk toch een beetje voorbij, mede door die teringdrukte bij elk optreden. Noem me een zeikerd, maar het telt toch mee.

Leuk je ff gesproken te hebben
En ben het volkomen met je eens en vind je dus totaal geen zeikerd
Voor mij geen Tiesto meer, behalve in de Cruise Terminal.. daar kunnen ze eigenlijk niet meer mensen inprakken omdat 2/3e deel open ruimte is...
Jammer...
Vanaf nu eerst 3 x denken voor ik mijn kaartje koop.. Want feesten kunnen dus echt totaal floppen door dit soort praktijken.

Old Post Dec-20-2003 12:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik wil niet zeggen van "Zie je wel, had ik toch gezegd?", maar dit was inderdaad te verwachten. De drukte en de warmte dan. Daar mag de Asta echt eens een keer wat aan gaan doen, want zo is het echt niet leuk.
En dan moet je je voorstellen dat het bij Carl Cox nog drukker was (ze hadden volgens de politie te veel mensen binnengelaten).

Maar verder wel vermaakt hoop ik iedereen?

Op zich heb ik het drukker in de Asta gezien (bv opening),toen was het overal druk, maar nu was het alleen in de grote zaal druk boven was het allemaal goed te doen. Ik had me er redelijk goed op in gesteld en heb het verder leuk gehad.

Zoals vermeld was de halve Ahoy wegggelopen van Pepsipop en daar is de hoofdzaal niet op berekend. Begin van de avond schijnen ze in de kleine zaal de muziek van beneden te hebben doorgeschakeld, maar zoals gewoonlijk gaat dan toch een andere niet belangrijke dj daar draaien en dat was op het punt Tijs begon te draaien. Laat die dj lekker en laat de tunes van de hoofdzaal door heel de Asta klinken. Ik hoef niet perse Tijs te zien, ik ga wel in de kleine zaal springnichten als daar dezelfde muziek wordt gedraaid.

Dit heb ik diverse malen al gemeld op het forum van de Eau, want daar speelde dit probleem ook wel eens af, begin van de avond ook Tijs in de kleine zaal en als het te druk werd, een andere dildo daar laten draaien, 95% van het publiek komt voor hem, maar dat past nooit in één zaal. Ze leren het nooit volgens mij daaro bij de Asta/Eau.

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-20-2003 12:52  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

Tiesto is gewoon TE groot.
Heb hartstikke veel respect voor die kerel, en ik vind het leuk om hem te zien, maar dan moet het niet ZOOOOOOO druk zijn! Invited was nog wel aardig (die in R'dam) maar ik zijn set vond ik minder.
Tiesto is leuk, maar dan moet je de ruimte hebben.
Maarja, de sfeer van de eerste serie solo's krijg je nooit meer , snik snik.

Maar leuk dat jullie je wel vermaakt hebben!
Hoop dat het vanavond niet te druk is bij Tiesto op IC, maar ik ben bang.

Old Post Dec-20-2003 12:55 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto @ Powerzone 13-12 en @ Asta 19-12!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:02.

Forum Rules: