Originally posted by Bellie Hey New Wave vertelde me gisteren dat zijn rijinstructeur vorig jaar was geweest en hij vertelde hem dat als je om 11:00 op CS staat dat je er pas rond 13:30 bent...Wij gaan dus al om 9 uur hier weg
(Btw hoe laat wordt er afgesproken?Vroeg wanneer iedereen nog helder is.Of laat wanneer iedereen helemaal uit zn naad is en de weg TOTAAL kwijt is )
GREETZ!!
HEHE 13.30 was de tijd toch. Ach ja, dan is bij mij ook al wel de eerste naar binne denk ik. Ik zie ook wel. Ik heb Miss P. d'r nr. dus ik of zij zal wel bellen.
MzzL
Jul-28-2001 13:07
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
haha...lol dusseee Tim, 11 uur CS??
Jul-29-2001 10:52
Miss Proximus
titelloos
o o ...ennu....wat gaat iedereen eigenlijk doen ná Dancevalley? Aangezien het maar tot 12 uur duurt...en de laatste trein naar Leeuwarden al om 11.21 vanaf Sloterdijk gaat.......zijn er afterparties, of gaat er iemand een dikke chill organiseren of uuu...biedt iemand zich aan als host of chauffeur.....??? ik hoor t wel
Jul-29-2001 13:31
SnuggLe
drs. Betweter
Yeah! Eindelijk weer terug achter mijn computer & terug vanuit het superwarme turkije!
Ja ik ben ook wel aanwezig op Dance Valley (heb al 3 weken mijn kaartje) en ik denk ook wel op de meeting, want die RMF meeting wordt toch niets, omdat er zo weinig lui daar naar dat feest gaan plus de mensen die wel gaan zitten ook allemaal op dit forum
Btw, wie sluit Dance Valley nou af? Is dat Carl Cox weer of Orbital?
Ps. miss proximus -> Je zou een stuk mee kunnen rijden met mij & mijn vriendin richting Apeldoorn/Enschedeej.
Als er nog andere mensen een lift nodig hebben die kant op of anders richting Dance Valley..zeg het ff.
Greetz,
SnuggLe
Jul-29-2001 15:59
Miss Proximus
titelloos
quote:
Originally posted by SnuggLe Os. miss proximus -> Je zou een stuk mee kunnen rijden met mij & mijn vriendin richting Apeldoorn/Enschedeej.
Als er nog andere mensen een lift nodig hebben die kant op of anders richting Dance Valley..zeg het ff.
Greetz,
SnuggLe
hey thx...maar dan moet ik nog 10 dagen lopen naar Leeuwarden terug
Jul-29-2001 17:21
magrec
Kleinenberg addict
Hey snuggle ik stuur je ff een mailtje.
Jul-29-2001 17:46
SnuggLe
drs. Betweter
Schoed Magrec
Btw, heeft iemand al een TIMETABLE gezien???
Greetz,
SnuggLe
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jul-29-2001 20:14
SnuggLe
drs. Betweter
Niemand heeft um zeker als DOCfile ofzo?
Greetz,
SnuggLe
Jul-30-2001 08:53
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Ik heb hem overgetypt (wat een kutwerk was dat ) van de DV site, aangezien daar de line-up in flash staat. Als iemand hem wil hebben, PM me ff want ik kan hier geen doc-files attachen