Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy - 31/01/04
Pages (25): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003

jag har redan betalt mina två biljetter ida så nu e det avklarat...och föresten...OM NI SKULLE SÄLJA ER BILJETT så kontakta mig har en vän som inte fick tag på någon, och hon vill gärna med men o andra sidan? vem vill inte det? inte för att vara taskig men ja tror inte hon kommer få någon biljett.

nu är det bara att räkna ner dagarna till TE11 förreten, vem såg att cosmic gate skulle spela..va på deras hemsida men såg ingeting om att dom skulle lira där..kanske bara jag som hade missat något..

Old Post Nov-13-2003 15:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det blir alltså jag och tobo99 som joinar TC bussen i jönköping fredagen den 30 januari

trevligt, då blire minst tre nya TA's man får träffa Vi får fixa en lista sen, me alla som ska me

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-13-2003 16:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Glorie
trevligt, då blire minst tre nya TA's man får träffa Vi får fixa en lista sen, me alla som ska me

hur många är det jag ska träffa?

Old Post Nov-13-2003 18:38  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

SÅdääär...nu har jag oxå betalat =)

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Sådär då, ikväll ska biljetterna inbetalas är det tänkt
Jag får tacka tobo99 som kunde hjälpa mig tillsvidare med cash. Men nu jävlar blir det av iaf
Det blir alltså jag och tobo99 som joinar TC bussen i jönköping fredagen den 30 januari

Jag hoppar oxå på i Jkpg =) Troligen ensam, men det ska väl funka ändå!

Old Post Nov-14-2003 00:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Glorie

hmm.. då blir det en hel busslast med nytt folk för mig då

Old Post Nov-14-2003 01:50  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

om man ska med bussen och bo0r i stockholm, var blir närmast att gå på då?

Old Post Nov-14-2003 03:13  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by staz
om man ska med bussen och bo0r i stockholm, var blir närmast att gå på då?
Linköping där bussen startar ifrån... Jag ska ta mig ner dit med bilen så de e bara å hak på mig, får fixa fler som åker med i bilen så blir det än billigare med soppan

Hoppas folk kommer hälsa också eller lägger upp bilder på sig så man kan hälsa på dom, har vart på många fester utan att folk orkat ens hälsa...

Old Post Nov-14-2003 07:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

hmmm, ja trodde bussen starta i örebro? men det kanske har ändrat det nu? va, stefan?.. ska du me? weeeeeeeeeeeeeeeeee

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-14-2003 13:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003
Hello!

Woh woh woh! fan vad skönt, lyckades norpa åt mig 1 av de 6 sista biljetterna på TC TE 11 here i come

Old Post Nov-15-2003 19:24  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
(19:45:19) (GurGizZen) humm
(19:45:29) (GurGizZen) ska de inte göra.. släppte dom för bara nån min sen
(19:45:33) (GurGizZen) kanske nån som var snabb :/
(19:45:49) (staz) längst ner till höger
(19:45:53) (staz) står det sold ouit
(19:46:07) (GurGizZen) doh tryggve högg dom
(19:46:22) (GurGizZen) kan bli mer w8 så säger jag till innan dom släpps ska dubbelkolla allt igen
(19:46:32) (staz) ok hmm måste käka middag
(19:46:36) (staz) vill inte missa dem om de släpps
(19:46:54) (staz) kan du säga nån tid när du släpper dem ?
(19:46:57) (staz) om de blir nåra
(19:46:58) (staz) dvs

efter det översta här så stack jag o käkade.. tydligen svarade han 15 sek senare..
quote:
(19:52:06) (staz) aja men jag fortsätter uppdatera te2004 sidan i webshoppen men säg gärna till när du släppt ;]
(19:52:21) (GurGizZen) släppte en precis
(19:52:24) (GurGizZen) goggo go
(19:52:25) (GurGizZen)
(19:52:58) (GurGizZen) jo men det kostar pengar .. å eftersom vi inte har så mycket pengar i omlopp förutom när vi arrangerar resor 1-2 ggr om året så kostar det mer än vad de smakar
(19:53:09) (GurGizZen) grejen är att folk glömmer fylla i Orderid
(19:54:03) (GurGizZen) hann du ?
(20:20:23) (staz) käkade middag
(20:20:28) (staz) är tbx nu
(20:20:33) (staz) damn

grr.. hoppas jag får tag på några ändå på nå sätt.
annars om nån planerar att bila och har platser över så hojta gärna till.

Last edited by staz on Nov-16-2003 at 14:12

Old Post Nov-15-2003 19:42  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Kollade just på Misja Helsloots hemsida!
Där står följande:

Utrecht - Trance Energy (22:00 - 23:45)
>> With Ferry Corsten, Rank1 and Johan Gielen

Får väl se om detta stämmer när ID-T släpper linan

Old Post Nov-16-2003 10:59  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

haha, nu när man äntligen kan beställa biljetter igen på tc så kan inte farsan betala min iaf.. han har ju köpt vin för 7000 i helgen :/

Old Post Nov-16-2003 13:18 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy - 31/01/04
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance Track ID..I think circa 2006 [2012] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSvenson & Gielen - "Unknown Pleasure" (Dub Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:32.

Forum Rules: