Originally posted by SnuggLe
Wheheheheh
Ipv een serieuze reply dit
LoL!
Off topic?!?!?!?
Welnee!!!!
Dec-31-2003 08:17
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Vond deel 3 toch een btje langdradig, vooral het einde. Maar ok zal wel zo moeten volgens het boek. Verder wel een leuke film, zkr niet 1 die tot me alltime favs gaat behoren.
Jan-04-2004 08:19
Muppet
animal
quote:
Originally posted by Dj Lex
Vond deel 3 toch een btje langdradig, vooral het einde. Maar ok zal wel zo moeten volgens het boek. Verder wel een leuke film, zkr niet 1 die tot me alltime favs gaat behoren.
spoiler alert!--> In het boek keren zo ook terug naar de shire, maar daar is alles verandert en verkeerd gegaan. Een persoon, sharky, heeft de shire overgenomen. De 4 hobbits leiden dan een veldslag van de hobbits tegen sharky, die saruman eigenlijk is. Saruman steft daar door grima (die adviseur van theodon)
Dus boek einde is veeeeeeel leuker,nog extra veldslag...maar ja, pj heet dat nie verfilmt
Greetz Muppet
Jan-04-2004 11:25
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-
Registered: Aug 2000
Ik hoorde dat de extended version van lotr 3 5,5 uur gaat worden!!!!
Komt Saruman denkik wel in terug, want er zijn wel stukken met hem er in verfilmd voor deel 3
Jan-04-2004 11:55
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Muppet
Dus boek einde is veeeeeeel leuker,nog extra veldslag...maar ja, pj heet dat nie verfilmt
Poe dat is wel jammer zeg dat dat niet in de bios kwam!
Jan-04-2004 12:42
Muppet
animal
quote:
Originally posted by Rudy
Ik hoorde dat de extended version van lotr 3 5,5 uur gaat worden!!!!
Komt Saruman denkik wel in terug, want er zijn wel stukken met hem er in verfilmd voor deel 3
Saruman komt zeker in de extended version terecht, dat is al bekend gemaakt. Verder is er, jammer genoeg nog niks bekend over de lengte van die versie.
To DJ-LEX
Is zeker jammer, PJ vond het te anti-climax. Eerst die enorme veldslag bij Minis tirith en dan nog is een kleinere in de shire, wel jammer
Jan-04-2004 14:43
Supreme Theory
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Als ik het niet dacht.
Wist wel dat er iets met die verrekte hobbits aan de hand was!!!
Onder het motto " i wanna take u to a gay-bar "
LOTR presents!!!!
Jan-19-2004 00:23
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Al oud en bekend
Jan-19-2004 07:00
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Muppet
Saruman komt zeker in de extended version terecht, dat is al bekend gemaakt. Verder is er, jammer genoeg nog niks bekend over de lengte van die versie.
To DJ-LEX
Is zeker jammer, PJ vond het te anti-climax. Eerst die enorme veldslag bij Minis tirith en dan nog is een kleinere in de shire, wel jammer
Het is gewoon een aap, want het beslaat een aantal hoofdstukken van het boek. Tevens moeten nog een aantal andere dingen ook uitgewerkt worden in de extended edition! Het voorval met de bollen (waarom is de stadhouder ineens krankzinnig geworden) etc..