Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
dave dresden postade en rätt skön grej i produktionsdelen här på TA i samband med _den här tråden_
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
e samma som jag har som sig nu också
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Oct-12-2004 12:17
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Ekstaza på Msn till mig
det är en bonus att du får creds för för stora intervjuer bara antar jag
(2 sekunder efter..)
"creds för för stora"
stamma på msn...det var nytt...
sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...
varpå han lutar sig fram och säger (till henne)
"Vad är du för kön?"
fast det sista var lite elakt faktiskt
___________________
Tom Cloud - Told You So
Oct-27-2004 23:48
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by Glorie
sen på MIKE i sthlm så träffade jag allas vår Jaybee. Jag presenterade honom för min kompis Miriam...
varpå han lutar sig fram och säger (till henne)
"Vad är du för kön?"
fast det sista var lite elakt faktiskt
Oct-28-2004 01:55
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
tjaaaa, vad ska man säga? ..... jag kunde inte låta bli
___________________
http://www.advantico.se
Oct-28-2004 02:16
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by Glorie "Vad är du för kön?"
Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...
jag är iofs mer nyfiken på hennes svar
Oct-28-2004 05:23
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by jofawe
Alltså, det är en befodrad fråga nuförtiden.
Man vet ju aldrig riktigt riktigt...
jag är iofs mer nyfiken på hennes svar
jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log
jag brukar ha den effekten på folk
___________________
http://www.advantico.se
Oct-28-2004 06:41
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by JayBee
jag minns fan inte riktigt helt säkert men jag tror det var något i stil med att hon bara tittade på mig och log
jag brukar ha den effekten på folk
haha.. sött
jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee ..
På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?): "Är det där Smekbar?"
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"
men men :P
Oct-28-2004 10:48
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by jofawe
haha.. sött
jag vill föressten minnas ett annat citat från vår käre JayBee ..
På dansgolvet på BK ... jag tar ett kort.. JayBee kommer fram och ropar i örat (oväntat va?): "Är det där Smekbar?"
Som jag tyckte lät som
"Du vill bli smekt va?"
men men :P
du hör vad du vill höra va? =)
Oct-28-2004 20:24
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by St_Andrew
du hör vad du vill höra va? =)
ja jag gillar att äta popcorn på bio ...
Oct-28-2004 20:38
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
hahahha..galningar allihopa..ni e för sköna allihop..
Oct-28-2004 20:59
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by jofawe
ja jag gillar att äta popcorn på bio ...
åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/
Oct-28-2004 21:15
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by St_Andrew
åhhh, du tänker då bara på sex hela tiden =/