|
| quote: | Originally posted by LightForce
hehe alsof je dat wilt Maar goed Idols is weer begonnen en word weer flink gehyped, en nog commercieler. Ik vond het niks en vind het nog steeds niks. En zal het nooit wat vinden...
Not my thing Maar goed voorrondes zijn dan nog leuk... |
Ik vind zelf ook alleen de voorrondes leuk, daarna zijn alleen nog maar mensen over die een beetje kunnen zingen, en wordt het allemaal veel te serieus.
Het leuke aan de voorrondes zijn altijd de mensen die denken dat ze wel aardig kunnen zingen, maar daarna te horen krijgen dat het helemaal niks is.
___________________
|