Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto door het lint
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Biohazard
Progressive Trance Addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Ach ja, als het waar is maakt het mij verder ook niet uit. Weet van mezelf als alles op een moment tegen zit kan je ook dingen doen die je eigenlijk liever niet doet. Zoals bijvoorbeeld een joystick stukgooit omdat het spelletje steeds niet lukt. Maar dat heeft ieder mens en dat het Tiesto nou net gebeurt op zo'n feest is dat klote. Maar dat mensen meteen gaan zeggen dat ie helemaal de verkeerde kant op gaat enzo en dat zijn producties zo verschrikkelijk slecht zijn en dat er zelf iemand is die hem meteen gaat weren vind ik echt SUPERZIELIG en kan ik alleen maar zeggen dat je een smerige gelegenheids gebruiker bent!!

OFTEWEL ALS HET GOED GAAT ZIE JE MIJ MAAR OWEE ALS HET FF MINDER IS!! Jammer van de mensen die wel weten wie ik bedoel!!!!

Gelegenheid gebruiker?

Ben jij mij? Ik vind vond hem sinds zijn 1ste world DJ award al achteruit gaan, en het is alleen maar slechter op geworden. Maar met deze actie berijkt hij wel een dieptepunt!

Begrijp me niet verkeerd, ik heb nog steeds diep respect voor wat hij voor de Dance wereld heeft gedaan, alleen komt overal een einde aan. Hij moet gewoon een break nemen, is goed voor hem, maar ook voor de media hype die rondom hem circuleert.

Old Post Dec-04-2003 19:00 
Click Here to See the Profile for Biohazard Click here to Send Biohazard a Private Message Add Biohazard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Biohazard
Gelegenheid gebruiker?

Ben jij mij? Ik vind vond hem sinds zijn 1ste world DJ award al achteruit gaan, en het is alleen maar slechter op geworden. Maar met deze actie berijkt hij wel een dieptepunt!

Ja mensen zoals jij hebben altijd meteen hun woordje over alles klaar terwijl ze de helft niet weten. Want als je de reacties van Engelse bezoekers gaat lezen dan zal je al lezen dat Ambs ook aardig kan overdrijven en die Belg helemaal en jij neemt het maar meteen klakkeloos aan en geeft je oordeel. En dat heeft niks te maken met dat je hem al slechter vond na de 1ste award.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-04-2003 19:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Waar of niet waar, das iets anders, maar ik vind toch dat hij zoiets niet kan flikken.
Echter zit er nogal een verschil in een toonarm er af rukken en een element eraf schroeven en dat weg smijten

Het verhaal van ambs heb ik meerdere keren gelezen, maar meestal hebben ze het toch over een element dat door de lucht zweefde.
Echter lijkt het me vreemd dat hij dan weer de tafel optilt...
Dus dan toch de toonarm er af gerukt en vervolgens de tafel opgetild om de kabels eruit te trekken zodat dat ding weg kan.

In dat laatste geval is het toch wel een trieste mother****** als je je beheersing zo kan verliezen.
Iedeeen is wel is ff over de rooie, maar dit is toch wel een beetje overdreven.

De organisatie is ook wel erg triest als ze maar 2 decks in de DJ booth hebben staan, zoals ambs zei. Ik heb nog nooit een booth op een groot feest waar maar 2 tafels stonden.
Lijkt me ook erg sterk als hij op één tafel verder heeft gedraait en de rest van CD(R).

De organisatie of Tiësto zal vast wel met een verklaring komen.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Dec-04-2003 20:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance

Registered: Sep 2001

Zijn hier geen foto's gemaakt op dit feest??? Ik kan het me anders niet voorstellen dat iemand hier geen foto van heeft geschoten.

Old Post Dec-04-2003 20:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Maar hoe kan het dan wel zo zijn dat hij traffic opnieuw had gestart en op de liveset dit niet te horen is (heb zelf de set niet, maar heb wel reacties gelezen in deze tread)

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Dec-04-2003 20:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Jonges, et zal me allemaal een worst wezen... Ik ga morgen lekker naar Tiësto en ga er van uit dattie zich gewoon gedraagd en een lekker setje neerlegt... En anders hebben we MIKE nog

Old Post Dec-05-2003 02:02 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

quote:
Originally posted by eieregooie
Jonges, et zal me allemaal een worst wezen... Ik ga morgen lekker naar Tiësto en ga er van uit dattie zich gewoon gedraagd en een lekker setje neerlegt... En anders hebben we MIKE nog

Kijk, das nog es een instelling, kan ook niet anders als je het opperhoofd van het NL forum bent

Old Post Dec-05-2003 06:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Alsie nog wat sloopt vanavond zet ik het wel op de foto

Old Post Dec-05-2003 13:08 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

quote:
Originally posted by Creamfields23
Zijn hier geen foto's gemaakt op dit feest??? Ik kan het me anders niet voorstellen dat iemand hier geen foto van heeft geschoten.

camera's mochten niet mee naar binnen

.

Old Post Dec-05-2003 18:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferry 0
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

Hmm ik geloof echt weinig van dit verhaal want Tieske zou dit dus echt nooit doen. Het verhaal zal wel dik opgeblazen zijn omdat veel mensen Ties willen kraken. Maar als je de liveset opzet dan kan je duidelijk horen dat hij Traffic er weer in gooit na een stilte van 30 seconden. Helaas volgende keer beter ik blijf hem toch wel opzoeken met of zonder kapotte draaitafel

FM223 - Logic
Ferdy & Rene - Legato

Old Post Dec-05-2003 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ferry 0 Click here to Send Ferry 0 a Private Message Add Ferry 0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ach laat die gast troch eens een keer die hele boel slopen, dat lucht gewoon op

Old Post Dec-05-2003 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Nu we het toch over Tiesto hebben...

Dat je als no1 DJ op een feest draait in Belgie... ok...

Maar dat je je dan ZO door mij op de foto laat zetten... dat kan toch niet?

Old Post Dec-06-2003 23:08 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto door het lint
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease, listen and ID this track! [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAshland - "Clear" (Charlie May Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:40.

Forum Rules: