|
| quote: | Originally posted by Shabbaman
Ik vond het een prima feest! Technoboy ging een half uur langer door, dat kon ik (ondanks ernstig versleten kuitspieren) wel waarderen. |
Daar heb ik anders niks van gemerkt dan, hij draaide alleen nog helaas die blije "fitness" plaat en toen was het voorbij!!
Volgens schema om 7:15, of heeft ie de boel weer op gestart na een kwartier toen ik al weg was, dat kan ik me bijna niet voorstellen?
Feest was wel aardig sommige dj's beter dan gedacht, andere slechter dan verwacht.
Entree was 2000% kut, ze hebben de enorme Europahal als ingang, maar je moet eerst door een klapdeurtje daar naar binnen met 30.000 man!??! Dat is echt ongeloofelijk Dom met zes hoofletters D.
Gelukkig was het geen duw en trek gedoe!
Jammer wel voor de mensen die meteen voor de ingang hun fiets dachten te parkeren, die zijn door 2000 man in tweeen gevouwen en platgestampt...
Normen en waarden all the way, welkom in NL.
WC's waren ondanks extra WC-kampjes natuurlijk weer een zee van pis.
De RAI was uitverkocht maar toch kon je relaxed drinken kopen overal en rondstuiteren.
Bij IC zijn er dus way way meer mensen in de RAI!!
Geluid stond erg zacht, in de main vooral, je kon gewoon normaal met elkaar praten zonder te schreeuwen!?!? 
Dan maar vooraan gaan staan, daar was het wel goed & hard natuurlijk.
Sfeer was ok, overal werd er flink gefeest.
Toch is IC in de RAI 100x leuker qua aankleding en mensen.
Maar InQontrol was zeer zeker geen slecht feest, zou het een cijfer 7.5 geven.
|