|
Sydsvenskan läser jag i pappersform, fast min "edit" blev inte helt rätt, den skulle enbart syfta på DN 
edit: tillbaka till saken nu med oss, verkar som att vi är tre som helst ser att amerikanarna INTE lider fler förluster, medan en hoppas på tvärtom, fortsätt diskussionen 
___________________
man with no sig
|