|
Inte riktigt med på vad du menar, men som du ser så ligger ju reason över två skärmar (dom till höger) på mitt skrivbord. Visst, man kan inte dra ut sequencern till mer än 1,5 skärmbredder, vilket suger. Skulle helst velat ha racket till vänster och sequencern över hela de två högra monitorerna... menmen, bara å bita ihop och hoppas dom löser till nästa version!
___________________
http://www.airbasemusic.com
|