Registered: Apr 2002
eyyy, connector.. har de dragit pengar av dig? eller hur funkade det med beställningen?
Mar-12-2004 14:33
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Det är oroligt lugnt från deras sida just nu. Inga svar på deras "vimmel-sida" på ett tag. Dom har inte svarat på mitt mail heller...
Luktar "Lab" lång väg...
Mar-12-2004 14:48
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
hum tror jag dissar detta verkar ju lite småskummt...dessutom ere ju både kleinenberg å digweed i april....
lockar mig mer men om ekonomin tillåter så kanske
Mar-12-2004 21:31
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by Glorie
eyyy, connector.. har de dragit pengar av dig? eller hur funkade det med beställningen?
Jag har inte betalat något. Vill bara ha mina biljetter...
Det som gjorde mig misstänksam från början var hur dom pumpade ut det ena stora namnet efter det andra som skulle komma o spela, samt att det var en arrangör som man aldrig hört talas om tidigare
Hmm.. Som sagt, en okänd arrangör..för många för stora namn på för kort tid.. alldelles för stort biljettantal till varje fest.. sen har de redan ställt in några av deras mindre arrangemang.. och nu har de tydligen problem med öppettider..
Verkar inte bra det här
Jag tror tyvärr dom kommer få rätt stora problem med öppetiderna och skulle bli förvånad om dom lyckas få längre än till kl01 med 16årsgräns (som dom har).
Dom arrangörer som haft 16årsgräns på fester i örebro innan har ju haft väldiga problem med just dessa stängningstider.
Om det blir så illa så får dom klämma in sin lineup på 8djs mellan 20-01 (5H) och det blir ju inte mycket speltid till varje...
Hoppas iaf att dom löser det, jag kommer vara i örebro den helgen ändå så blir det av så betalar jag i dörren.
Mar-18-2004 11:41
Connector
We are connected!
Registered: Nov 2001
fick mina biljetter idag... tog bara en månad att få dem