Het is niet vandaag op tv maar wel elke zondag op Yorin. Afgelopen week was de eerste aflevering, en ik heb ervan genoten. Droge humor, leuke acteurs en verrassende scenes: Dead like me
quote:
Georgia Lass leidt een saai leven met een troosteloos baantje en een suffe familie. De tiener heeft het idee dat er meer voor haar is weggelegd. Ze heeft gelijk. Ze kan echter niet vermoeden dat het noodlot zich in de vorm van een stuk Russisch ruimteschroot aandient. Op de eerste dag bij haar nieuwe werk wordt zij namelijk dodelijk getroffen door een brokstuk van het ruimtestation MIR, de toiletbril nota bene.
Er blijkt niet alleen leven na de dood te zijn, maar ook werk. Ze krijgt een baan als 'reaper', een job die is groot gemaakt door Magere Hein. Ze moet de zieltjes van stervelingen 'oogsten' en hen begeleiden naar de eeuwigheid. Haar nieuwe collega’s Rube, Mason, Roxy en Betty zijn zo vriendelijk om haar hierbij in te werken. Haar nieuwe baan houdt ook in dat ze met zaken uit haar aardse leven moet afrekenen voordat ze 'door' mag. In haar geval moet ze gewoon opgroeien en volwassen worden.
Vanavond weer Paradise Hotel...dat ROCKS!
En binnenkort begint de nieuwe Temptation Island
en
en
en
en....
Peking Express! Vet!
Feb-26-2004 11:50
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
24 was weer super vandaag, onverwachte wending met het kim en bunker en het mason en vliegtuiggebeuren. Nooit gedacht da die nuke weldegelijk zou afgaan. Echt ongelofelijk top toch die 24, serie die je in je DVD collectie moet hebben, ben benieuwd wat er volgende week op het menu staat
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
paradise hotel is cooool (keith for champion!)
verder heb pas sinds vrijdag tv waar trouwens ook niet eens alle zenders opzitten (hij was dan ook maar 20 euro) maar series zoals angel en enterprise kijk ik graag..
trouwens klote dat ze ER op donderdag hebben gezet
Whaaaaaaaaaaaa, Paradise hotel is echt FUCKING SPANNEND man!
Alex is er nu uit....niet erg.
Maar nu is Zack terug...wat een mietje met zijn 'gevecht dattie met Keith wil houden'. Kneus...niet normaal. Pfffffffffff.......
Volgende week komt iedereen terug........ohoh!
Mar-04-2004 21:04
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
jaaah ph is cooooll, en volgende week word het vettt, zowizo volgende week vrouw deruit! keith for champion!
Tijd weer voor wat zinnigs op tv, de F1 gaat weer beginnen Ik zit vannacht iig voor de tv
Helaas die f*****g duitser weer een seconde sneller in de training, hopelijk wordt het geen saai seizoen...
Mar-05-2004 09:15
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Tijd weer voor wat zinnigs op tv, de F1 gaat weer beginnen Ik zit vannacht iig voor de tv
Helaas die f*****g duitser weer een seconde sneller in de training, hopelijk wordt het geen saai seizoen...
Vorig seizoen was 1 van de leukste seizoenen die ik gezien heb. Ik ga dit ook wel weer volgen, maar ga vannacht de kwalificaties niet kijken denk ik.
Mar-05-2004 10:43
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Formule 1
Zonder reklame en met Olaf, dat kan gewoon niet beter
Mar-05-2004 13:58
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
a.s Dinsdag Austin Powers
Mar-06-2004 10:18