|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Het moet idd positief gezegd/gedaan worden. Jammer als de thread uit de hand zou lopen, dat komt Addcition niet ten goede.
Las net de oude thread, wel leuk
Dit stond er:
| quote: | Organisatie (Alpha, New_Wave, Optimus, Magrec) hartstikke bedankt, DJ's bedankt, maar natuurlijk ook de Ta's die er waren: Eye-Riz, Leander, Ltheseus, M5, Miss Proximus, Antiphus, ProFeTrus, Yarnie, Yarnie2, THC, Franzelare, Jukx, Eieregooie & friends, Siesta, Bellie, Smirnoff, TimeportE, Kolkiewolkie & friends, Dr. Kuipers...en iedereen die ik vergeten ben!
|
Sommige mensen wel van een tijd geleden
Komt die junk van een Alpha nog? En Petrus?
Jukxie moet natuurlijk ook gewoon komen Smirnoff mag weer met de plee gaan klooien 
Goede reden om naar Addiction te komen:
Goed feest voor weinig geld met zeer goede dj's en heel erg gezellige mensen! Daarnaast gebeurt dit 1x in de ?2? jaar.
| quote: | 2 Snuggle: misschien zijn er mensen die niet de behoefte hebben hun internetvriendjes irl te leren kennen? (das ieders goed recht toch?)
|
Tuurlijk is dat hun goed recht, zou het alleen gezellig vinden als ze er wel waren en jammer als ze er niet zijn. Altijd leuk om te feesten met bekenden.
Dat is nog een reden voor mij waarom ik zeker naar Addiction ga, het feesten met bekenden is ZOVEEL leuker!! Sinds Addiction en wat Nexus feestjes 1,5/2 jaar geleden (plus andere meetings) ken ik redelijk wat TA's. Ik vind het helemaal geweldig om vaak dezelfde mensen tegen te komen die ik via dit forum ken (bv Lex, TotalWoot, Jappio, Partyhardy etc)! Vaak gaan we zelfs met een groep van dit forum feesten af (met bv BasD, NewWave, miss Proximus, Magrec, Optimus, Franzelare) of een TA-DJ supporten zoals RV en Eye-Riz. Dat maakt voor mij feesten stukken beter en gezelliger.
Feesten zonder bekende gezellige TA's zijn minder. Waarom? Maybe omdat veel vrienden in mijn omgeving niet van housemuziek houden (behalve BasD dan), maar ik kan wel zeggen dat enkele TA's wel zo ongeveer vrienden zijn geworden door het vele feesten met elkaar.
Er zijn zelfs mensen van het forum bij me langs geweest toen in nog in Enschede woonde, om te prepartyen voor een Nexus feest in Deventer. ERG gezellig! Er zijn (toen nog) onbekende TA's meegegaan naar Godskitchen met de busreis, ook leuk! Godskitchen was sowieso erg gezellig, ook allemaal TA's!
Ook toen Nexus nog bestond gingen we met een groep wat eten voor een feest.
Misschien denkt iedereen van "wat gay, die gozer heeft zeker geen vrienden ofzo!": whatever, dikke bullshit! Gezelligheid is leuk, des te meer mensen des te meer feest. Het leukste is om bekende gezichten uit hun dak te zien gaan, over muziek te praten en het allemaal naar je zin te hebben.
Dat heb ik 100x meer op een feest zoals Addiction waar neit eens alle DJ's mijn stijl draaien maar wel 100 TA's zijn, dan op een feest met al mijn muzikale helden maar geen enkele bekende is.
Kan nog wel even doorgaan :0
[edit]Voor chicane:
Waarom nieuwe mensen ernaartoe zouden moeten gaan?
Om andere TA's te leren kennen en maybe (het sounds gay) een stel partymaatjes te maken etc....[edit]
Jan-13-2004 15:50
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

|
|
|
Jan-13-2004 16:30
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
|
|
Jan-13-2004 18:31
|
|
|
 |
 |
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001
|
|
|
Optimus: goeie zet, die verhalen en die foto's! 
SnuggLe: ook een mooi betoog!
Kijk, dat soort verhalen heb je wat aan als je mensen op je feest wil krijgen! Als je dat leest en bekijkt wordt je tenminste enthousiast! Dat wilde ik, en met mij misschien de nieuwere TA'ers als Phortje enz., nou ff van jullie horen! 
Van dit soort verhalen:
| quote: | Originally posted by New Wave
Jij snapt er dus helemaal niets van he!
(...) snap je het een beetje? (...) Is het nog steeds niet duidelijk?
|
word ik een beetje nijdig. Dat bedoelde ik dus nou net NIET. Wat snap je niet aan het woord "positief"? Het enige wat jij doet is al het negatieve commentaar nog een keertje samenvatten. That's not helping! 
Even voor alle duidelijkheid New Wave: IK snap het uitstekend. Ik vroeg jullie alleen om het ff uit te leggen voor "al die mensen die drive NIET voelen". Ik kan me zelfs hartstikke goed voorstellen dat je zo pissed wordt als je hoort hoeveel moeite jullie doen voor dit feest. Dat weet ik ook wel, daarvoor loop/surf ik hier lang genoeg rond.
Maar ik vind het stom van je, om er van uit te gaan dat IEDEREEN dat zomaar weet, en zeker de nieuwe mensen. Die lezen "hee, Armin, leuk!", vervolgens al dat geflame van "als je niet naar Addiction komt, dan..." en vragen zich af what the hell is this!? En dat motiveert ze nou niet bepaald om te komen, kun je je dat voorstellen? Het begon zelfs mij bijna (lees: bijna!) tegen te staan om te komen, alleen al vanwege dat commentaar. (Ben vrij eigenwijs ingesteld, dan krijg je dat )
Leg de "TA-met-de-Pet" nou eens uit, waarom jij zo fanatiek bent over Addiction? Waarom? Omdat je zeker weet dat het een gaaf feest wordt! Waarom weet je dat zo zeker? Omdat je daar namelijk zelf (en met jou veel anderen) ontzettend veel moeite voor hebt gedaan om te zorgen dat het een gaaf feest wordt. Dus DAT moet je vertellen man! 
Dus, aan iedereen die mocht twijfelen waar hij heen moet gaan, lees SnuggLes verhaal en check de links die Optimus gaf, en denk er dan gewoon nog eens goed over na!
| quote: | Originally posted by Optimus
EN volgens mij gaat dit een dikke flametopic worden mwha | Jep... idd... maar daar heb ik zelf om gevraagd, want dat was nou net mijn bedoeling:
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ik zeg dus ook niet dat ik naar Armin ga ipv Addiction (...). Maar ik ben best bereid om even advocaat van de duivel te spelen en te doen alsof, om deze discussie te kunnen voeren.
Dusss... kom maar, kom maar, kom maar... |
|
Jan-13-2004 19:07
|
|
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
|
|
Jan-13-2004 19:18
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:30.
Forum Rules: