Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by AlFerox
om met jappio's gevleugelde woorden te spreken: ooit wel eens van een causaal verband gehoord?

Prachtige tekst! Precies wat ik bedoel!

Old Post Jan-14-2004 00:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Rudy
Prachtige tekst! Precies wat ik bedoel!

alleen heb ik oorzaak - gevolg anders dan jij!

Old Post Jan-14-2004 00:53  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rudy
-<TA PUBLIC eNeMY # 1>-

Registered: Aug 2000

quote:

alleen heb ik oorzaak - gevolg anders dan jij!

of ook niet

Old Post Jan-14-2004 01:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Rudy Click here to Send Rudy a Private Message Visit Rudy's homepage! Add Rudy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
buiten het feit dat vooroordelen sowieso slecht zijn en niet met elkaar vallen goed te praten

Gelul, als jij bv een sollicitatie gesprek hebt maak je je ook een voorstelling van wat voor kerel er tegenover je komt te zitten, dan loop je ook vooroordelen te maken en is niet per definitie slecht dacht ik zo.
Voordat je weer begint dat de allochtonen problematiek een uiterst delicater vraagstuk is en niet in overeenstemming staat met zo een infantiel en onbeduidend voorbeeld, natuurlijk is het slecht als je die vooroordelen consequent toe gaat passen op iedere niet blanke. Maar jij bent natuurlijk een prachtig voorbeeld in je dagelijks leven door iedereen exact gelijkwaardig te behandelen.

Old Post Jan-14-2004 10:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

off topic:

het valt me op dat hier op het moment dat discussies niet gewonnen worden mensen zoveel mogelijk met dure woorden gaan smijten om daar mee te imponeren

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-14-2004 10:16 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
sjezus, hoe meer ik terug lees in deze thread hoe meer ik mij verbaas over het volslagen gebrek aan verstand bij sommigen!

mensen die lonsdale of fred perry dragen, hebben een bepaald gedachtengoed waar ze op aan worden gekeken.
iemand die allochtoon is, wordt klaarblijkelijk aangekeken op zijn afkomst of huidskleur..

you do the math

en dan zijn er nog mensen die de vergelijking tussen lonsdale-kneuzen en allochtonen durven goed te praten? ga je schamen man!

In feite heb jij dus vooroordelen over mensen die Lonsdale dragen (Lonsdalekneuzen, mensen die het dragen hebben een gedachtegoed)

Er zijn genoeg mensen die het dragen zonder dat ze racist zijn, en zonder dat ze een bepaald gedachtegoed hebben

quote:
buiten het feit dat vooroordelen sowieso slecht zijn en niet met elkaar vallen goed te praten

wat zei je over vooroordelen?
Zorg er eerst maar voor dat je je eigen vooroordelen over mensen uit de weg ruimt voordat je iemand anders aanvalt over hetzelfde punt...

Old Post Jan-14-2004 10:19 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by Blik

wat zei je over vooroordelen?
Zorg er eerst maar voor dat je je eigen vooroordelen over mensen uit de weg ruimt voordat je iemand anders aanvalt over hetzelfde punt...

gaat jij dit dan ook opjezelf toepassen op alle gebieden die mogelijk zijn? dus het vingertje wijzen stoppen en eerst naar de spiegel kijken?

mirros are more fun then television!

Old Post Jan-14-2004 10:34 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

quote:
Originally posted by DjRV
off topic:

het valt me op dat hier op het moment dat discussies niet gewonnen worden mensen zoveel mogelijk met dure woorden gaan smijten om daar mee te imponeren

gelukkig, ik was dus niet de enige die het opviel.

Old Post Jan-14-2004 10:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by Blik
In feite heb jij dus vooroordelen over mensen die Lonsdale dragen (Lonsdalekneuzen, mensen die het dragen hebben een gedachtegoed)

Er zijn genoeg mensen die het dragen zonder dat ze racist zijn, en zonder dat ze een bepaald gedachtegoed hebben

wat wil je nu precies horen blik? jij wilt gerechtigd zijn om allochtonen te benadelen omdat ik iets tegen mensen met lonsdale heb???

je bent wel heel wanhopig en triest als je je achter de dragers van lonsdale en fred perry gaat verschuilen, in de hoop jezelf nog een beetje te redden in deze discussie!

Old Post Jan-14-2004 10:40  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Maar jij bent natuurlijk een prachtig voorbeeld in je dagelijks leven door iedereen exact gelijkwaardig te behandelen.

in ieder geval een stuk gelijkwaardiger dan jij, als ik op je denkbeelden mag afgaan!

Old Post Jan-14-2004 10:42  China
Raymond
.Off_Corso

Registered: Feb 2001

Ik heb de thread niet gevolgd, maar begrijp wel waar het weer op uit draaid.

Ik denk er het volgende over: Den Haag + MBO school == Allochtoon
Verder lees ik vandaag in de Spits en het AD dat de integratie volledig is mislukt volgens het CDA en de VVD, I rest my case!!!

Denk je nou echt dat als je uit een bergdorp uit een of ander Afrikaans land komt, dat je de kloof van zoveel eeuwen vooruitgang en een gigantisch cultuurverschil even kan overbruggen ?!!

James Holden & Benny Rodrigues

Old Post Jan-14-2004 11:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Raymond Click here to Send Raymond a Private Message Add Raymond to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

quote:
Originally posted by Raymond
Ik heb de thread niet gevolgd, maar begrijp wel waar het weer op uit draaid.

Ik denk er het volgende over: Den Haag + MBO school == Allochtoon
Verder lees ik vandaag in de Spits en het AD dat de integratie volledig is mislukt volgens het CDA en de VVD, I rest my case!!!

Denk je nou echt dat als je uit een bergdorp uit een of ander Afrikaans land komt, dat je de kloof van zoveel eeuwen vooruitgang kan overbruggen ?!!

lekker alles over 1 kam scheren,verstandig.
er zitten veel personen tussen nationaliteiten die zich misdragen in Nederland,maar ook veel personen die zich wel aan de regels weten te houden.
Denk dat je beter de schuld kan zoeken bij de mensen die jarenlang het land besturen dan de wet overtreders.

Old Post Jan-14-2004 11:28 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune played in recent Marco V set [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDT8 Feat. Roxanne Wilde - Destination [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:48.

Forum Rules: