Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trancegate: Emission de radio 100% trance sur 89.2
Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
trancegirl79
Trance and Finland addict

Registered: Aug 2002

Moi aussi j'attend les rips des emissions! DJ Raffi? ....

ben oui figurez vous que j'ai tjs pas pu ecouter! lol

Old Post Jan-26-2004 11:24  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj-raffi
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Oui c clair le pouce a moitié lever au niveau trance car j'ai pu que mettre un seul vynil trance vu le public...Sinon globalement c'était une bonne soirée sauf que brainkiker(l'autre dj) m'a achever (limite hardcore...)
En tout cas ce qui fau retenir de cette soirée c'est qu'il y aura une innercity v2 (100% trance trés bientôt) la premiére édition c'est passée mi novembre je crois et c'était bien sympa
Que dire d'autre: Vendredi soir spéciale blank jones avec caro et julien qui nous prépare que du bon....
Le 7 février soirée radiofomix au planets a Toul mais bon la se sera accé plutôt hardtek hardtrance a moin qui est 100 personne qui veulent de la trance c bon les vynils sont prés au départ lol
Sur ce vive la trance et a vendredi soir 22h sur RPl 89.2 fm ++

Old Post Jan-26-2004 14:45  France
Click Here to See the Profile for dj-raffi Click here to Send dj-raffi a Private Message Visit dj-raffi's homepage! Add dj-raffi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by dj-raffi
J'allais oublier trés prochainement l'émission trancegate va étre diffuser en qualité cd sur la web radio pulsradio ( www.pulsradio.com)
Voila++

sympa...

Old Post Jan-26-2004 15:22  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by webandyscott
sympa...

ça fera du bien surtout à nos petites oreilles....

Question un peu technique: à la radio, ils ont jamais pensé faire du streaming Shoutcast, faudrait leur en parler...
Parce que bon du realaudio à 16kbps ...

Old Post Jan-26-2004 19:49  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

quote:
Originally posted by trancegirl79
Moi aussi j'attend les rips des emissions! DJ Raffi? ....

ben oui figurez vous que j'ai tjs pas pu ecouter! lol

toujours pas de réponse sur ce sujet de notre ami raffi

Old Post Jan-27-2004 08:37  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj-raffi
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Slt alors les anciennes émission sont a la radio,ceux qui sont intérrésés je peux vous faire une copie me faut simplement un cd
Voila ++ et a vendredi soir++

Old Post Jan-27-2004 14:04  France
Click Here to See the Profile for dj-raffi Click here to Send dj-raffi a Private Message Visit dj-raffi's homepage! Add dj-raffi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79

Ah je vais enfin pouvoir ecouter trancegate ce soir et donc je vais enfin pouvoir egalement faire mon auto-critique lol

Old Post Jan-30-2004 19:22  Luxembourg
Click Here to See the Profile for trancegirl79 Click here to Send trancegirl79 a Private Message Add trancegirl79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Ah je vais enfin pouvoir ecouter trancegate ce soir et donc je vais enfin pouvoir egalement faire mon auto-critique lol

... et comprendre éventuellement pourquoi on avait trouvé certains dialogues assez lol la dernière fois

Old Post Jan-30-2004 19:29  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79

quote:
Originally posted by maxxyme
... et comprendre éventuellement pourquoi on avait trouvé certains dialogues assez lol la dernière fois

Ben vaut mieux que ca vous fasse rire plutot que ca vous fasse pleurer! Ca fait du bien de rire. Je vous propose une therapie de groupe! allez a 3 on rigole tous!

1

2

3

Old Post Jan-30-2004 19:38  Luxembourg
maxxyme
Mr. Discogs

quote:

aïe...

Old Post Jan-30-2004 20:30  France
cozim
PhysFouFAvroum

au fait il est où le lien en "qualité cd" ??

Old Post Jan-30-2004 20:45  France
Click Here to See the Profile for cozim Click here to Send cozim a Private Message Add cozim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
trancegirl79

quote:
Originally posted by cozim
au fait il est où le lien en "qualité cd" ??

c'est seulement a partir de la semaine prochaine et ca sera sur pulse radio mais le samedi de 20h a 22h. VOILA!!!!

Old Post Jan-30-2004 20:46  Luxembourg

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Trancegate: Emission de radio 100% trance sur 89.2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSOLVED - a brilliant tune with 2 melodies I NEED THIS I NEED THIS I NEED THIS..thanx ...... [2002] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOrkidea - Requiem [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:40.

Forum Rules: