Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley
Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Fackin organisatie, Nastra heeft al genoeg verteld........wat een kankerzooi......

Old Post Aug-05-2001 16:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Kijk hier voor meer info omtrend deze hel (want dat was het)!!!

http://www.omroep.nl/nos/nieuws/bin...lley_nieuw.html

Old Post Aug-05-2001 16:54 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartikeya
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Re: Re: Dance Valley

quote:
Originally posted by Jukx

jaaaaaa!! dat nummer is echt goed! ik weet welke je bedoelt!! weet niemand hoe die heet??? want dat is inderdaad een heel lekker plaatje!

uhm misschien is et:

Felix Da Housecat - Silverscreen (Laurent Garnier Remix)

is een ZUPA plaat iig

GReetz,

K A R T

Old Post Aug-05-2001 17:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Kartikeya Click here to Send Kartikeya a Private Message Add Kartikeya to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Wat vind ik het erg om dit allemaal te lezen :S

Vooral omdat ik gewoon een HALF uurtje eerder ben weggegaan en toen was t allemaal PERFECT geregeld! en er stonden nog ongeveer 125 bussen te wachten om gevuld te worden!
Allemaal een dikke (K) van mij....en nu weer lekker onder de wol met en koppie soep ok?

Ik heb iig een TOP feest gehad..het was op t station al leuk: ik zat op de afgesproken plek: bij de Burger King..en ik zag wel een jongen staan waarvan ik dacht "hmmmmm..zou dat Nastra of New Wave zijn?" na ja..hij kwam dus naar me toe en t was New Wave (je bent toppie Tim) en toen zaten we ff te kletsen en toen kwam er een andere gozer langslopen waarvan wij dachten dat t Nastra was..en na wat aarzelen kwam hij op ons af...en jahoor: Nastra (jij bent ook toppie Michael)!
Dus toen waren we compleet, en gingen we met de trein naar Sloterdijk en toen met de Taxi naar Spaarnwoude (ook al KUT geregeld met die bussen).....na jah..op een gegeven moment stonden we dus in de Cocoon en daar was t springnichten geblazen!! R.E.S.P.E.C.T @ Nastra en New Wave (haha..wat was t springen hè?)

En toen was t tijd voor de meeting....beetje lage opkomst maar ik vond t wel erg leuk om eens gezichten bij de nicks te zien....erg leuk dat iedereen z'n nick noemde en Nastra zei heel stoer Michael als ie zich voorstelde En et schrijven is nog veel leuker als je de personen in t echt hebt ontmoet...right?

Duss..om ongeveer 15.00 uur kwamen de peeps aan met wie ik terug zou in de auto, dus ben ik verder met hun meegegaan (vooral omdat t telefoonverkeer zo slecht was....en ik wou ze niet kwijtraken).wel jammer dat ik toen Tim en Michael niet meer terug heb gezien...en ik heb Bellie maar 5 minuutjes gesproken...jeetje dat was ff een Cold Turkey

Maar ik heb lekker liggen trippen op de heuvels van de main en de HH...ben nog ff bij Tiesto geweest..en ik wou graag naar Armin...maar ik wist niet waar ie was haha en ik wou graag naar CRL maar ik kon niet bij de groep weg (en bovendien heb ik op Awakenings nog een kans)

En we gingen 22.30/23.00 weg, hadden gelijk een bus en waren gelijk bij de parkeerplaats...en toen lekker in de auto terug, met een beetje Eminem en Xzibit...en later wat andere stampnummers a la King Mauro

TOPDAGJE gehad Ennu....volgend jaar neem ik een TA vlag mee ok? dan komt tenminste IEDEREEN op de meeting.....en dan doen we t ook wat later op de dag.......

Na jah.....Cheeeeeeeerzzzzzz d0000ddzzzzzz hihi

Old Post Aug-05-2001 17:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Miss Proximus
erg leuk dat iedereen z'n nick noemde en Nastra zei heel stoer Michael als ie zich voorstelde

ROFLMAO!
Ik dacht ook al: "Who the Hell is die Micheal?", en na het lezen van de berichten hier op het forum dacht ik ook al van huh, die Nastro Azzuro was er dus wel

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-05-2001 17:49 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
Re: Re: Re: Dance Valley

quote:
Originally posted by Kartikeya

uhm misschien is et:

is een ZUPA plaat iig

GReetz,

K A R T

Nope... wel een heel goed nummer ja, maar het is hem helaas niet!!

Is er trouwens nog een leuke Dancevalley-TA-meeting-foto gemaakt????

Old Post Aug-05-2001 18:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Miss Proximus

TOPDAGJE gehad Ennu....volgend jaar neem ik een TA vlag mee ok? dan komt tenminste IEDEREEN op de meeting.....en dan doen we t ook wat later op de dag.......

Na jah.....Cheeeeeeeerzzzzzz d0000ddzzzzzz hihi

Ik zat er ook al over na te denken om daar even een kartonnetje op te zoeken en daar ta op te kalken, maar dat ziet er uit alsof je iemand van het vliegveld moet halen. Die TranceAddict shirtjes, in de shop van deze site, bezorgen die niet in Nederland, en is dat betaalbaar?

www.balticbastian.com/

Old Post Aug-05-2001 18:31  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

wel te bezorgen in Nederland, maar niet te betalen, kost je 60 piek bij elkaar ofzo

Swamper zei wel dat als we een grote bestelling zouden maken dat de bezorgingskosten stukken lager zouden worden

Old Post Aug-05-2001 18:35 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frank V
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2001
Re: Re: Re: Dance Valley

quote:
Originally posted by Kartikeya

uhm misschien is et:

is een ZUPA plaat iig

GReetz,

K A R T

Is het niet The Bells - Jeff Mills ( m. de hey - ??? ), dat was zijn afsluiter op Sensation zover ik mij nog kan herinneren.

Btw: Niemand naar Sven Vath geweest samen met Richie Hawtin ??? Het was echt de mooiste set die ik ooit gehoord heb maar ook gezien, net zo cool allemaal gasten van Cocoon in vet mooie kostuums en op stelten, 1st aleen achter Richie Hawtin, die zelf ook ff zat te kijken toen ie dat zag, daarna tijdens Vath gingen ze ook het publiek in. De NL vips als Lucian Foort en Michel de Hey heb ik ook nog er achter zien staan kijken en volgens mij ook 100%isis maar daart ben ik niet zeker van.

Maar ja, zoals een vriend van mij zei:

VAN DANCE FESTIVAL NAAR -> KRUISTOCHT NAAR DE BUS

Ff een heel erg leuk grapje: ISOB, In Search Of Bus

Old Post Aug-05-2001 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frank V Click here to Send Frank V a Private Message Visit Frank V's homepage! Add Frank V to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Re: Re: Re: Re: Dance Valley

quote:
Originally posted by Jukx
Is er trouwens nog een leuke Dancevalley-TA-meeting-foto gemaakt????

Foto is gemaakt, door mezelf 2x en door miss Proximus. Ik weet niet hoelang het duurt voordat mijn vriendin ze ontwikkeld...

quote:
Originally posted by Blik
wel te bezorgen in Nederland, maar niet te betalen, kost je 60 piek bij elkaar ofzo

Swamper zei wel dat als we een grote bestelling zouden maken dat de bezorgingskosten stukken lager zouden worden

Is het niet een idee om ZELF shirtjes te ontwerpen, dat kan toch ook?
Gewoon iets van "TranceAddict Holand Forum Hooligans" ofzo?

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-05-2001 18:44 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Re: Re: Re: Re: Re: Dance Valley

quote:
Originally posted by SnuggLe

Is het niet een idee om ZELF shirtjes te ontwerpen, dat kan toch ook?
Gewoon iets van "TranceAddict Holand Forum Hooligans" ofzo?

Klinkt goed.... en dan nog de trancEaddict kikker erop....
kost je dan nog steeds wel 'n gulden of 40 denk ik....

Old Post Aug-05-2001 18:47  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dance Valley

quote:
Originally posted by Boss

Klinkt goed.... en dan nog de trancEaddict kikker erop....
kost je dan nog steeds wel 'n gulden of 40 denk ik....

40 piek? Nee joh, dat kan wel voor minder denk ik!
Je kan ook text laten borduren btw, das pas stoer , alleen wel 25 piek. Moet je dus ook nog een shirt hebben.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Aug-05-2001 18:48 

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanyone knows this ? [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - "Carerra 2" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:10.

Forum Rules: