|
Iedereen krijgt hem gratis, en probeert hem met dikke winst te verkopen Als ik een kaart had en niet zou gaan zou je hem zo krijgen Maar maakt niet uit hoor, kan het wel begrijpen hoor Weet ook nog niet 100000% zeker of ik ga, even kijken wie ik nou meekrijg (want Sjinees gaat niet mee en Anke ook niet)
Maar Kolkie, lief dat je aan me denkt. Kusje? 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|