Jag tog mig friheten att välja ut 3 t-shirtmodeller för oss killar och en långärmad som jag ska få prisuppgifter på... Dom hade många olika modeller med varierande kvallitet och design... valde såklart sånt jag tror skulle passa alla.. korta ärmar.. .vill man ha tajt är det ju bara att välja en liten strl. finns ju från XS till XL dudes
Vissa av dom där modellerna tyckte jag var välldigt snygga. Om det reltivt bra kvalite så är det nåt jag skulle betala för i alla fall.
Mar-22-2004 22:09
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
quote:
Originally posted by Pjox
Är bestämmt om jag fatta saken rätt.. Kolla efter tråden där det var en liten omrösting..
mja inte med rätt typsnitt och så va?
Mar-22-2004 22:13
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ladies shirts !
ok, thanks for the effort!
eftersom ja vill ha kortärmad...
kommer
21412 på första plats och
21103 på andra plats
långärmade behöver ja ju inte ens nämna, eftersom jag inte vill ha sån
de resterande alternativen e fullständigt otänkbara för min del hehe
___________________
Tom Cloud - Told You So
Mar-22-2004 22:18
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tog mig friheten att välja ut 3 t-shirtmodeller för oss killar och en långärmad som jag ska få prisuppgifter på... Dom hade många olika modeller med varierande kvallitet och design... valde såklart sånt jag tror skulle passa alla.. korta ärmar.. .vill man ha tajt är det ju bara att välja en liten strl. finns ju från XS till XL dudes
okay...låter bra...finns det bild på herrmodellerna oxå??
ska skicka iväg ett mail nu,missat den grejen
___________________
Mar-23-2004 09:42
Pjox
Lost tranceaddict
Registered: Jun 2003
Location: Stockholm
Jag håller me Glorie.
21412 var snyggast av dom kortärmade.
21404 var snyggast av dom långärmade.
Men jag är osäker på om jag ska ha nån lånärmad. Dom har lite för offta en tendens att vara för korta i ärmarna.
Mar-24-2004 10:58
beaversweede
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2003
Location: schellet
jag tycker det går liiiite långsamt..får man fråga hur långt i processen det har gått?
/Sugen på Sweta T-shirt
___________________
"When Sasha finishes one of his special sets.People are liable to get emotional.You could call it Trance.I CALL IT MAGIC"
Dom Philips. MixMag
Mar-30-2004 14:37
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
quote:
Originally posted by beaversweede
jag tycker det går liiiite långsamt..får man fråga hur långt i processen det har gått?
/Sugen på Sweta T-shirt
Ja visst går det de Själva processen har pågått i runda slängar 2 år