Ja, maar die vraagt er teveel voor
quote:Originally posted by eieregooie Ja, maar die vraagt er teveel voor Je moet jezelf ook voordoen als een Duitser
feestuhhhhhhhhh!
quote:Originally posted by franzelare ik ga ook ff een kaartje score deze week als dat nog lukt voor het geval dat ik geen gl krijg.... Ga je gl sletten voor pf??
___________________ "Life is all about choices & respect"
quote:Originally posted by DjRV feestuhhhhhhhhh! rub is jaloers hij wil ook een amber ipv een gekke sjinees en een rare Pf fotograaf die hem stalken
quote:Originally posted by franzelare rub is jaloers hij wil ook een amber ipv een gekke sjinees en een rare Pf fotograaf die hem stalken totally!
he maar honnepon, hou je echt niet meer van me? waarom weet ik nog niets van 3 april? wil je dat geheim houden voor me ofzo?
3 april? wattan?
quote:Originally posted by Optimus 3 april? wattan? hij sluit jou dus ook al buiten.......
nietus! ik zit me zelf alleen nog even emotioneel voor te bereiden op het hele Erotic gebeuren