Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
kolla gärna första posten i tråden.
nu när hela linan släppts. vilka kan ge mer definitiva svar?
___________________
Tom Cloud - Told You So
Apr-17-2004 16:18
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
Location: Stockholm, Sweden
Hoppas dom kan göra något så att ljudet blir bättre i rummet som var "main" på Kai Tracid.. Annars är lokalen riktigt fin
Apr-17-2004 17:01
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
såååååå.. då har ju biljetterna släppts då....
funderar på om man ska ta o köpa en.. hehe.. gör jag det inte nu så kommer det ju aldrig bli av liksom.. hehe
nån mer från göteborgs området som ska dit isåfall?
tänkte så man slipper åka dit själv.. e ju lagom tråkigt liksom.. hehe
___________________
Daniel
May-03-2004 10:27
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by dbl
såååååå.. då har ju biljetterna släppts då....
funderar på om man ska ta o köpa en.. hehe.. gör jag det inte nu så kommer det ju aldrig bli av liksom.. hehe
nån mer från göteborgs området som ska dit isåfall?
tänkte så man slipper åka dit själv.. e ju lagom tråkigt liksom.. hehe
Jag, tobo99 ska ta bilen upp.
Även en kille från gbg (Zappa på TC) ska åka med. Finns ju 2platser kvar
May-03-2004 10:43
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
Med tanke på stämmningen i lördags (release festen) så tror jag 2års kalaset kommer bli något att minnas Jävlar va roligt det kommer bli!
Hoppas så många SWETA's kommer som möjligt
May-03-2004 12:03
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
I'll be there - 100%. Marcel Woods, a.k.a "Marco V wannabe" vill man ju för fan inte missa!
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag, tobo99 ska ta bilen upp.
Även en kille från gbg (Zappa på TC) ska åka med. Finns ju 2platser kvar
jaså... tar jag gärna 1 av dem platserna om det går för sig =)
___________________
Daniel
May-03-2004 17:56
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
nån som vet hur det e med biljetterna förresten???
har ju typ inga pengar kvar nu att leva på :/
tänkte om det finns stor chans att dem tar slut snabbt??
___________________
Daniel
May-04-2004 13:07
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
Om inte annat tror jag att de kommer hålla kvar ett antal biljetter till dörren, som om du ändå ska dit kan du ju gå dit å chilla utanför med resten av gänget liksom
men det är iofs inte säkert, går ju att fråga på tc's forum
May-04-2004 13:36
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by dbl
nån som vet hur det e med biljetterna förresten???
tror inte det e nån fara du... sist stod jag i kassan lite på Tracidfesten och det fanns biljetter kvar hela kvällen. iofs lockar ju linan mer nu, men det var ju 16-årsgräns då me.
25 dgr kvar. Weeeeeeeeeeeeeeeeee
___________________
Tom Cloud - Told You So
May-04-2004 22:47
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by dbl
jaså... tar jag gärna 1 av dem platserna om det går för sig =)
sure, preliminärt eller spikat?
Man vet ju aldrig med dig
May-04-2004 22:53
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
sure, preliminärt eller spikat?
Man vet ju aldrig med dig
jag ska fan med denna gången (va ju fan 1 årsen jag va på trance fest typ).... får la slå ner nån gammal kärring annars... eller låna pengar av pappa.. sak samma.. haha
men det e bara det att jag snacka med en tjej kompis igår.. o hon kaaanske va på... har inte fått snackat med henne efter det bara.