|
|
|
|
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
|
|
|
| quote: | | haha du måste vara första personen whiterussian som jag hört kalla markus för trance jock och armin för prog jock, för mig är det precis tvärtom. |
Tror han menade att Jace värmde upp åt markus!
|
|
Mar-07-2004 04:34
|
|
|
 |
 |
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
|
|
|
Mar-07-2004 12:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
morakickers
doncel achiever

Registered: Jun 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by reveal
Med för många kryssningar blir det för mycket av det goda. Mellan de två senaste kryssningarna var det bara cirka 3 månader. Folk börjar se kryssningarna som vardagsmat istället för som specialtillfällen.
På denna kryssningen kändes det som att det hela hade avmattats en del. Dessutom började det dyka upp vanligt festfolk, det vill säga folk som inte specifikt gillar trance, utan folk som bara gillar att festa. På sikt kan det leda till att trancefolket skiter i kryssningarna...
Behövs en rejäl paus så att man får ett stort sug efter att åka på ny kryssning.
Nån annan som håller med mig? |
jepp, inte för ofta. men jag ser verkligen fram emot sander k på fokused, trance nation och bedrock på monday bar och ngn trevlig utlandsresa i sommar.
när det gäller blandningen på folk så går jag bara på stämningen: för mkt vanligt folk = muckig stämning och fyllebråk, nu tyckte jag det var topppenstämning. GLAD stämning som tusan!!
med risk för att sticka ut hakan tycker jag det kan bli för likriktat om alla är trancefolk - typ som docklands för ngt år sedan, jag och två polare som verkligen gillar all möjlig dansmusik sedan 10 år tillbaka åkte ut dit, alla bara satt längs väggarna i psykläder. för mig gör det inte så mkt, men jag tror att tjejer som INTE är inne i trancevärlden blir bortskrämda om det inte är lite blandad publik.
jag tror INTE att det var vanligt festfolk där, jag tror du tänker på mondaybars originalpublik (fokus på house, ingen särskild klädsel). jag tror och HOPPAS att inte trancefolket kommer skrämmas bort av att det är bra stämning och inte alla har neon på sig.
LAGOM ÄR BÄST hehe. 
|
|
Mar-07-2004 12:49
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
Mar-07-2004 14:28
|
|
|
 |
 |
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002
|
|
|
Mar-07-2004 14:38
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:53.
Forum Rules: