|
| quote: | Originally posted by moogwai
Echt slecht ja.. en het komt wel opvallend veel voor bij ID&T cd's.
Voor veel mensen zal het geen ruk uitmaken, maar ik vind altijd storend die fouten... |
Black-Hole kan er ook een houtje van vooral met de Magik series...
Bij Whitelabels is het erg moeilijk de titel cq. remix te achterhalen. En het is ook makkelijker om een track te licenceren en een andere waar je geen toestemming voor kreeg er op te zetten, tja foutje 
___________________
Favorite producer atm:
Joris Voorn
Favorite DJs atm:
James Holden & Benny Rodrigues
|