|
Hej hopp,
Ett snabbt inlägg om entrén på 295:-
Personligen ser jag det inte som dyrt men det kan bero på att jag vet vad ett sånt här evenemang kostar att producera. Priset är verkligen pressat i botten. Att jämföra med Fabriken i Sthlm som kostade 380/450:- Det är mycket runt omkring som man inte förstår om man inte testat själv. En liten sak tex är att det krävs drygt 80 jobbande personer under kvällen för att hålla lokalen öppen. Mer än man tror.
Sen är det toppen att gorgeous kan ta 150:- för en bra jockey på en kväll men dom har ju lite andra förutsättningar. Dom säljer sin egen sprit, dom har lokalen och dom behöver inte X-antal långtradare med teknik för att dra igång kvällen. Personligen betalar jag hellre 295:- för ett liknande evenemang än 150:- på en klubb. För mig är dom extra 140 värt den kännslan att vara i en STOR lokal med ett par tusen andra i skenet av X-antal lasrar och maffiga system. Det är så jag vill uppleva musiken. Ni som var på Fabriken vet vad jag menar. Visst skulle vi kunna köra Tiesto på Privé, men hur kul hade det vart?
Sen kommer det vara lite andra roliga grejer som jag inte tror har används på något svenskt dansgolv än. Mer om det när eventsidan ploppar upp
Ang SJ kan jag ju inte göra så mycket. Håller med. Kan däremot berätta att det jobbas på bussar från de flesta stora städer så resorna ska inte behöva bli så dyra.
Oavsett hoppas jag att ni dyker upp. Vi har gjort en hel del stora fester, men denna kommer att slå alla rekord! Belive U me!
Ha det bäst,
www.ace-event.se
|