Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > 4000 poster
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by reveal
Alltid o alltid, har bara varit två Fast de två har varit klibbiga, så du borde ha sett dom

Btw, jag tänker inte utlysa nån tävling i och med mitt nästa inlägg Bara äga Steve lite

5000, tävling or stfu!

Old Post Apr-15-2004 21:24  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Undra vem som har mest posts (är det största spammaren ) på hela TA

Old Post Apr-15-2004 21:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jeremy1984
Undra vem som har mest posts (är det största spammaren ) på hela TA

Jag känner en kille som för snart ett år sen hade 10´000 poster... han har vart medlem lika länge som jag ungefär, är från Kanada... men han spammar rätt bra...

Old Post Apr-15-2004 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by St_Andrew
5000, tävling or stfu!

Ska jag stänga av dig?

Ok, tävling: Om man kallas "reveal" på TA så vinner man, tävlingen pågår till o.....

Kenny leder svenska delen ändå tror jag, och artorub har typ 15000 inlägg eller nåt, iofs är de flesta "lol" o dyl.

... så inleds jakten på inlägg nummer 10 000

Edit: arturob: 17121 (14.62 posts per day), finns säkert nån galning som har ännu fler

Last edited by reveal on Apr-15-2004 at 22:24

Old Post Apr-15-2004 22:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

hehe, jag har högre post/days iaf

nån som slår 5.9?

Old Post Apr-15-2004 22:28  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

tack för skivan
den fick gå runt tre varv, innan jag orkade byta, medan jag satt och pluggade

Old Post Apr-16-2004 13:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

vad var det för skiva?

Old Post Apr-16-2004 13:36  Europe
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

WOOOO YEEEAAHHH!!

fick just mitt paket. "Summer trance vol 1" med hits som "detta är en skiva som stefan ville bli av med"

och mega hitten "fodralet kom med sprickor"

haha nä skoja bara tack så mycket för skivan! alltid kul att vinna. vilken tur att det inte var en påse med hund bajs som du lovade mig.

EDIT(lite senare): ååh Solat stone - Seven cities den tycker jag om!

Last edited by JayBee on Apr-16-2004 at 16:44

Old Post Apr-16-2004 16:14  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by JayBee
WOOOO YEEEAAHHH!!

fick just mitt paket. "Summer trance vol 1" med hits som "detta är en skiva som stefan ville bli av med"

och mega hitten "fodralet kom med sprickor"

haha nä skoja bara tack så mycket för skivan! alltid kul att vinna. vilken tur att det inte var en påse med hundbajs som du lovade mig.

EDIT(lite senare): ååh Solar stone - Seven cities den tycker jag om!

Ja de va en lite äldre skiva men en hel del riktigt sköna låtar... jag gillar speciellt omslaget och det var det jag föll för först... älskar ju sommar och det är ju tider för det så vad passar bättre en en solig strand vid havet

Tracklisten på skivan som förövrigt är mixad

På den tiden älskade man tom. Fragma - Tocas miracle och Angelic - It´s my turn

Old Post Apr-16-2004 16:58  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Har de stavat fel till "Sparkles" på framsidan?

Old Post Apr-16-2004 17:00 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by reveal
Har de stavat fel till "Sparkles" på framsidan?

LOOOOL!

Old Post Apr-16-2004 19:13  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

steve ger en cd till jb... fan måste börja hänga mer här.

Old Post Apr-16-2004 20:10  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > 4000 poster
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackmust have this amazing track [2006] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBenz & MD - "Wonder" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:18.

Forum Rules: