Originally posted by Meltoz
Op't randje, ma ge zit er nog binnen zene: 24,78
Stevige gespierde voetballer, die Buoyant
haha, das zeker da
tja zoals reeds gezegd is hier, sommige mensen kunnen zo veel eten als ze willen, andere hebben net iets meer beweging nodig
maar dat is dan ook weer gezonder,toch?
mensen knn het wel leuk vinden da ze nie bijkomen, maar dan denk ik altijd, hoe gezond leef je dan?
maar misschien denk ik ook wel eens teveel
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Apr-22-2004 16:39
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by Buoyant
mensen knn het wel leuk vinden da ze nie bijkomen, maar dan denk ik altijd, hoe gezond leef je dan?
Ik weet ni, ma ik denk eerlijk gezegd da dat weinig te maken heeft met gezond of niet. Het is gewoon uuw eigen metabolisme. De ene mens haalt uit nen booteram alle mogelijke voedingsstoffen en energie, ook het overtollige terwijl anderen er juist het strikt noodzakelijke uithalen en de rest lozen . Volgens mij heeft dat weinig met gezondheid te maken.
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Apr-22-2004 17:40
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by Tiger777
Ik weet ni, ma ik denk eerlijk gezegd da dat weinig te maken heeft met gezond of niet. Het is gewoon uuw eigen metabolisme. De ene mens haalt uit nen booteram alle mogelijke voedingsstoffen en energie, ook het overtollige terwijl anderen er juist het strikt noodzakelijke uithalen en de rest lozen . Volgens mij heeft dat weinig met gezondheid te maken.
ja dat kan ook wel weer kloppen, maar ik bedoelde dat wanneer je zoveel kan eten als je wil, je dit automatisch ook wel zal doen en dan allemaal rotzooi naar binnensmijt, en dat lijkt me ongezond
terwijl andere mensen daar dan misschien iets meer op letten
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Apr-22-2004 17:50
Nyah
******
Registered: Dec 2003
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by djcresto
kmoet nogal eens spieren hebben zeg