Sep-01-2001 14:09
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Nou, nu krijgen jullie het hoor jongens... ik ga me ook inschrijven!!
Paar jaar geleden deden we dit ook altijd onderling op school, heb er toen nog een keer wat geld mee gewonnen!!
Dus jullie zijn gewaarschuwd!
Sep-02-2001 21:38
Jukx
*TECHNOaddikt*
Zo, de Dellûft Hooligans staan ook ingeschreven!
Maar wat ik nou nog ff niet begrijp.... mag je nou wel of niet 2 spelers van 1 team opstellen???? Want ik heb een beetje de teams doorgenomen en heel veel mensen hebben 2 spelers uit 1 team opgesteld..???
Sep-02-2001 23:02
Jukx
*TECHNOaddikt*
ja godver! zeg dat dan!!!
het mag dus wel....
nou dan ga ik nog ff wat veranderen.
Sep-02-2001 23:10
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
volgens mij 2 p[er team.. staat volgens mij ook in regels.. kijk daar eff als je het zeker wil weten.. Maar mijn ploeg zul je toch niet kunnen verslaan..
maximaal 2 van 1 team, 2 mag dus wel, 3 niet meer, dan is je team ongeldig
Sep-03-2001 08:35
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Jukx Zo, de Dellûft Hooligans staan ook ingeschreven!
Maar wat ik nou nog ff niet begrijp.... mag je nou wel of niet 2 spelers van 1 team opstellen???? Want ik heb een beetje de teams doorgenomen en heel veel mensen hebben 2 spelers uit 1 team opgesteld..???
had je ff de (ge-editte) post van bellie moet lezen (eerste post)
daar stond het vrij duidelijk in (volgens mij zelfs dikgedrukt)
ach ja, tis toch allemaal nutteloos, de Voetballende Blikjes in 't Veld worden toch zeker kampioen
Registered: Apr 2001
Hey daar doe ik ook aan mee, moet alleen nog ff uitvinden hoe ik in die subleague kom,want is al weer ff geleden dat ik dat team gemaakt heb.
Sep-04-2001 08:07
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Bij je registratie vragen ze op een gegeven moment of je wilt inschrijven voor een subleague.. als je al ingeschreven staat dan weet ik eigenlijk niet hoe je dan nog in kan schrijven.. Anybody?...
Originally posted by TimeportE Bij je registratie vragen ze op een gegeven moment of je wilt inschrijven voor een subleague.. als je al ingeschreven staat dan weet ik eigenlijk niet hoe je dan nog in kan schrijven.. Anybody?...
In een of ander scherm... het eerste wat je krijgt als je inlogt. kan je kiezen of je een subleague wil creëeren of dat je je bij een bestaande subleague wil aanmelden.
nou lijkt me verder duidelijk!
Sep-04-2001 14:06
Dj Lex
Respect the Lex
Ja dat zou kut zijn, maar ik ga wel ff kijken of ik het nog kan uitvogelen.
Sep-04-2001 14:07
Dj Lex
Respect the Lex
Ok het is me toch gelukt. ik ben FC Knudde. Weinig originele naam, maar dat moest ik ff snel verzinnen in een internetcafeetje in Spanje. Kan je je naam nog veranderen?