så.. langa upp en vägbeskrivning från stationen och så nu
Vi anländer från Lund runt 20 tiden tror jag.. får se hur det håller.
May-09-2004 11:36
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by jofawe
så.. langa upp en vägbeskrivning från stationen och så nu
Vi anländer från Lund runt 20 tiden tror jag.. får se hur det håller.
Hmm, du drar från Lund alltså... Är det nån fest i Lund före eller? För vi e ju ett glatt gäng som bor i Lund som ska dit (iaf jag, smekbar, exton)
May-09-2004 18:18
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by reveal
Hmm, du drar från Lund alltså... Är det nån fest i Lund före eller? För vi e ju ett glatt gäng som bor i Lund som ska dit (iaf jag, smekbar, exton)
Japp, fast jag vet inte, men förmodligen har vi förfest på Majestratsvägen 51 eller vad det är.
Ska kolla upp under veckan =)
Men vi tänkte dra in till Malmö så tidigt som möjligt för att möta upp vårt övriga gäng...
May-09-2004 18:36
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
aha alltså typ 50-100m från min lägenhet
jag vet iofs inte hur ni andra har tänkt, och när ni kommer in till malmö, men hade det inte varit ganska sjysst om man kunde börja ganska tidigt, dvs på eftermiddagen eller tidig kväll..?
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
May-09-2004 20:08
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Smekbar
jag vet iofs inte hur ni andra har tänkt, och när ni kommer in till malmö, men hade det inte varit ganska sjysst om man kunde börja ganska tidigt, dvs på eftermiddagen eller tidig kväll..?
Ja - absolut. Jag åker med polarna från Ryet på tidig förmiddag. Ju tidigare vi kan börja pre-parta desto bättre. Ingen ide att sätta igång klockan åtta :|
Originally posted by Smekbar
jo, det är sant ..
men vi är ju 8 st som ska in till malmö (eller iofs bara 6, men det räcker ju )..
Men som sagt, vi är ju i lund först, bara att dra upp något =)