Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ta-fr Mix Competition #2 - Résultats !
Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Hey mr sick tu peux me donner le nom de ce que tu joues à la 66ième min?

Merci, sinon le mix est bon mais c'est pas ma tasse de thé

Old Post May-06-2004 17:46  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_sick
iBiZa aDDiCTeD fOr LiFe!

Registered: Jun 2001

Dj Furax vs Redshark - Big Orgus

Old Post May-06-2004 21:48  Belgium
Click Here to See the Profile for mr_sick Click here to Send mr_sick a Private Message Add mr_sick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Merci

Old Post May-07-2004 18:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RazerYokes
International TA

Registered: Oct 2001

ça m'a fait plaisir de participer à ma façon dans cette compétition content de voir que vous avez apprécié mon travail !

pour ce qui est de l'hébergement des mixes, mes logs m'indiquent que tout est encore respectueux. Ils resteront donc online pour 1 ou 2 semaines encore.

Old Post May-09-2004 17:34  Canada
Click Here to See the Profile for RazerYokes Click here to Send RazerYokes a Private Message Add RazerYokes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by RazerYokes
ça m'a fait plaisir de participer à ma façon dans cette compétition content de voir que vous avez apprécié mon travail !

Encore une fois grand merci à toi

Prêt pour la Battle Part 3 ?

Old Post May-09-2004 17:58  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Si tous les dj pouvaient mettre leur tracklist ça serai pas mal Ya des sets avec des morceaux dont je cherche le titre alors voilà

Old Post May-09-2004 18:09  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by mr_sick
Dj Furax vs Redshark - Big Orgus

Même si je trouve ce titre tripant, je n'aurais jamais pensé à le mettre dans un set trance!!!

Promis la prochaine fois que je me connecte, je poste ma playlist...
Je ne l'ai pas en tête et j'ai pas le mix sous la main...

Old Post May-10-2004 17:28  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Bravo à tout les DJs. Je sais que j'étais inscrit, mais j'ai pas pu faire le mix à temps, cause remix d'Alex MORPH qui nous a pris un peu de temps.
J'éspère pouvoir participer à la prochaine !!!

Old Post May-10-2004 22:24  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_sick
iBiZa aDDiCTeD fOr LiFe!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by rafon3
Même si je trouve ce titre tripant, je n'aurais jamais pensé à le mettre dans un set trance!!!

Promis la prochaine fois que je me connecte, je poste ma playlist...
Je ne l'ai pas en tête et j'ai pas le mix sous la main...

Ct pas dans le mix trance mais dans celui posté un peu plus haut

Old Post May-11-2004 20:37  Belgium
Click Here to See the Profile for mr_sick Click here to Send mr_sick a Private Message Add mr_sick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

telechargement de tout les morceaux ce soir !
halala suis deg de ne pas avoir pu particips snif, suis arrivé trop tard ! spa grave...

Old Post May-12-2004 12:55  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

ils nous manque les playlist de :

Andy Scott
Dj Sick
Dj Tonks
Plouf
Rafon

y'a possibilité de les avoir ? ou...

Old Post May-12-2004 20:55  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Intro - Don't be alarmed
Elevation - Clear blue (Intro mix)
Sasha - Cloud cookoo
Annie Lennox - A thousand beautiful things (Gabriel & Dresden tech funk mix)
Origene - Sanctuary (Harry Lemon remix)
Winc - Thoughts of a tranced love ((Black Lettuce remix)
New order - The beach
Andain - Beautiful things (Josh Gabriel remix)
Amplitude - Daydream (Club mix)
Frank who? - Wonderfull (Original mix)
Re-Locate - Waterfall
Mono - Rise (Original Mix)
Arctic quest - Raygun (Relix remix) Vs C'hantal - The realm

Bon alors je n'ai écouté que les mixes de Steve-Austin et Tonks. j'ai une nette préférence pour celui de Steve-Austin tant au nivo technique que musical. seul bémol, keske c ke cette zik là New Order - the beach Ce petit passage électro avec le andain, j'aime pas du tout. par contre Amplitude putain je connaissais pas, excellent ce titre.

Ce que je reproche essentiellement au set de Tonks c le beat trop élevé à mon goût. mais voilà ce n'est qu'un avis perso.

Enfin pour la technique je dis que je préfère Steve-Austin mais en fait ca se vaut beaucoup je trouve

Voilà à suivre set de Transa.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-13-2004 06:56  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Ta-fr Mix Competition #2 - Résultats !
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 4 5 [6] 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHomelands Tune from 99 [2006] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNexus 6 - "Tres Chic" (Commander Tom Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:29.

Forum Rules: