|
|
|
|
 |
Solar1
Senior tranceaddict
Registered: May 2004
|
|
|
Inderdaad, ik was er ook bij en daar ben ik achteraf gezien zeer blij om
Ik zal dan ook n kort overzichtje van de dag geven om de beta's te informeren.
Aangekomen rond 13u, Perry was net begonnen, eerste keer dat ik hem live aant werk zag, viel me erg goed in de smaak. De opkomst was toen echter zéér pover, waardoor het een luistersetje werd.
Idem bij Niklas Harding, wiens stijl ik al wat beter kende; hij loste al mn verwachtingen in, sterke set, van meer progressive naar heerlijk zweverig. kerel waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Heb hem al paar maal bij Versuz aangeprezen (als warming-up bij dutch connection bv.), maar ze happen tot nu toe niet, gaan ze nog spijt van krijgen...
Dan Phynn, kende ik totaal niet, erg jonge gast, draaide enkele leuke nummers.
Astrid kreeg de crowd, die nu toch al talrijker was, voor een eerste maal echt aan t shaken, begon eerder groovy en eindigde met paar heerlijke trancenummers.
Tijdens de set van Signum had ik persoonlijk even een dipje, dat misschien wel mn mening heeft beïnvloed. Ik vond ze beetje tegenvallen, niet mijn stijl, eerder het hardere trance-werk.
Menno de Jong, the big organiser, vond ik zeer behoorlijk, maar mist nog n beetje de ervaring om een goede set op te bouwen. Proficiat voor de organisatie!
Hét hoogtepunt van de dag was Misja Helsloot. Topper!!! Elke keer ik hem aan t werk heb gezien tot nog toe was super. Schande dat hij in België nog steeds over t hoofd word gezien. Wil hier graag eens komen spelen, maar wordt tot nog toe niet gevraagd... Tja, belgië he...
De set van Precision werd gecancelled omdat hij niet vrijaf kreeg op zn werk... Vond ik spijtig!
Envio nam zijn plaats in, hield het ook eerder bij de hardere trance, dus eindelijk nog ns n pauze om beetje te rusten voor mij ;-)
Laatste uur dan n back-2-back-2-back met Envio, Menno en Niklas. Tweede hoogtepunt van de avond!!! Ideale afsluiter!!! Niklas kon nu wel voor n swinging crowd draaien, en dat deed hem zichtbaar deugd! Completely in trance....
|
|
Jul-03-2004 20:27
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002
|
|
|
Jul-10-2004 16:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:44.
Forum Rules: