Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen Europees Parlement, wat stem jij? Doe de test!
Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Goedzo Eieregooie dat je NIET bent gaan stemmen

Die Bos is zo'n eikel, wat hij bedrijft is rioolpolitiek: een steek naar de andere partijen doen zo snel hij kan.

Old Post Jun-11-2004 05:24 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Mijn stem is naar de dierenpartij gegaan ipv naar al die andere knuppels!

Old Post Jun-11-2004 08:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Er wordt nu wel geschreeuwd dat de PvdA de grote winnaar is maar het CDA heeft nogsteeds meer stemmen. Bovendien zei Bos dat deze verkiezingen een afstraffing zijn van het kabinetsbeleid omdat de coalitiepartijen erop achteruit zijn gegaan, kan iemand hem vertellen dat er ook minder zetels waren om te verdelen?

Zoiezo vind ik het niet horen dat je je als fractievoorzitter zoveel met de Europese verkiezingen bemoeit zoals Bos doet. Maar ja dat zal wel weer typisch goedkoop zieltjes winnen van de PvdA zijn.

Old Post Jun-11-2004 08:33 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Zoals ik ergens op de eerste of tweede pagina al aangaf heb ik op Paul van Buitenen gestemd.

Ik heb me niet genoeg verdiept om op een partij met meer politieke standpunten te te stemmen. Dus dan op Paul van Buitenen omdat hij ergens voor staat wat ook belangrijk is; een eerlijk transparant europa zonder corruptie. Als zal dat laatste wel een utopie zijn...

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-11-2004 18:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

CDA gestemd. Rolde op een derde plek bij de stemmingswijzer, daarna de verkiezingsprogramma's van de top 3 er maar eens bijgepakt (Christenunie en SP stonden op 1 en 2) en minnen en plussen weggestreept. SP 'voelt' bij mij zowieso zeer niet ok aan, dus uiteindelijk zou de keuze tussen CU en CDA moeten gaan. Na even te piekeren wees iemand er mij echter op dat er een op plek 17 van het CDA zowaar iemand stond die ik persoonlijk kende . Keuze was toen snel gemaakt. Contacten he (vriendjespolitiek ).

Van Buitenen had ook een goede kans op mijn stem maar de beste man heeft naar mijn mening wel heel erg 1 doel en verder niks. Ik bedoel er zijn meer dingen dan alleen fraudebestrijding .

Hard = goed

Old Post Jun-12-2004 11:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen Europees Parlement, wat stem jij? Doe de test!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 5 [6]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Ferry @ Aria 2003.06.20 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlex M.O.R.P.H. - Klangwelt (Clubb mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:54.

Forum Rules: