Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
תקן אותי אם הבנתי אותך לא נכון,אבל אתה אומר שאם לדוגמא מישהו ישמע קטע ברייקס שבעיקרון הוא ממש יפה,הוא ישלול אותו כי זה לא משהו שהוא רגיל לשמוע?
זה נשמע די טיפשי...


לא...
מה שאני אומר זה שאם מישהו לדוגמא מסתכל בדף המלצות שיש לנו פה בפורום. והוא חובב אפליפטינג מושבע לדוגמא.
הוא פשוט לא יוריד את ההמלצה שמתחתיה כתוב ברייקביט בן זונה.
למה? בגלל שזה סגנון שהוא לא מכיר ולא ניסה אף פעם...
וככה הוא יפספס קטע ברייקס ממש יפה. לולא השלילה הזאת הוא יכול היה להיתחבר לקטע שונה שהוא לא רגיל לשמוע, ואולי אפילו זה היה פותח בפניו סגנון שלם.


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Last edited by DJ-Kreing^^ on Jun-20-2004 at 20:56

Old Post Jun-20-2004 20:50  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
"הקטע הוא שההגדרות האלה גורמות לאנשים להציב לעצמם גבולות
"
גבולות?למה שאנשים יציבו לעצמם גבולות?אם מישהו מגדיר את עצמו כאוהב פרוגרסיב לדוגמא,זה לא אומר שהוא לא יהיה מוכן להתחבר לדוגמא לקטע טקטראנס שהוא ישמע דווקא בגלל שזה לא מתאים לסגנון היומיומי שלו.


כנראה שאתה לא מודע למה שקורה לבסצינת חובבי המוזיקה האלקטרונית בימינו...
אנשים רבים פשוט סוגרים את עצמם על סגנון מסויים בגלל שזה מה שהולך היום, הרבה אנשים מוותרים על אפליפטינג טראנס ומתחילים לשמוע רק פרוגרסיב בגלל שזה נחשב בעיניהם למוזיקה ברמה גבוה.


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Jun-20-2004 20:54  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound



Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa

כנראה שאני לא מספיק טיפש כדי להבין את ההיגיון שמאחורי צעד כל כך מטומטם


___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^

Old Post Jun-20-2004 21:37  Israel
Click Here to See the Profile for DJ Alex E. Click here to Send DJ Alex E. a Private Message Add DJ Alex E. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

קלאסיקות באמת ישנות... לא בטוח כמה פה וותיקים מספיק כדי להכיר את זה

chakra - love shines through (original club mix) \ [space Brothers Mix]
[Beam & Yanou]- Sound of Love (Extended Mix)
מבין הוואקלים הראשונים שאהבתי

Vimana - We Came
Steve Morley - Reincarnations

[Delerium]-Heavens_Earth__Matt_Darey_Remix
מי הכיר אז את דלריום...

[Virtual zone]- Heaven (Vynil Version)
מישהו זוכר את זה? אחד הטראקים שהכניס אותי לסצנה...

[Triple Concept]- Tonetwister [Auto Mix]
[Dimorphic]- Haunted Stringz
עד היום הקלאסיקות האהובות עלי

[Taiko]- Die Blechtrommel
[Renato Tankis vs. Dj Savietto]- Octopus [Original Mix]
[Doggystyle]- The Fly (Tube Remix)
[Tom Wax Joins DJ JamX And De Leon]- Laut Und Leise
מהימים של צ'ופי בזום... איזה זמנים

[Hennes & Cold]- Second Step
אחד הראשונים של האנס אנד קולד- מה שהכניס אותי להארדטראנס

[maincrashers]- atlantis 2000 (original mix)

[Oliver Lieb]- Subraumstation (Single Mix).
כמה הייתי שומע את זה... טראק מדהים!

[ATB]- The Summer (clubmix)

[kai_tracid] -the_deep_blue (vinyl_version).
אחד הראשונים של קאי טראסיד

[Da Hool]- Eichelrueck

[Hampton The Hamster]- The Official Hamster Dance
חחחחחחחחח - מישהו זוכר את שיר האוגר?

[Mauro Picotto]- Komondo (Alternative Mix)
[Mauro Picotto]- Lizzard (Tall Paul remix).
מהימים הטובים של פיקוטו

[paul van dyk]- tell me why

[scooter]- the pusher


___________________

Old Post Jun-22-2004 21:43  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

קלאסיקות פחות ישנות:

[Ballroom]- Passenger (Marc O'tool Remix)
אחד החלוצים בסגנון
מישהו זוכר את די ג'יי תומאס?

[Armin And Tiesto Present Alibi]- Eternity.
[Push]- Strange World(2000 Remake)
איך לא

Chakra - Home [Above And Beyond Mix]

[Rmb]- Deep Down Below
ט ר א ק מ ד ה י ם ! ! !

[Dj Tomcraft]- Prosac

[Reverb]- Flash Gorden [Reverbs Mix]
אחת הכניסות...

[V.I.P. 3000]- The Combat
סילבסטר 2001, פול ואן דייק מופיע באיזה מסיבה ענקית
בדיוק בספיקה הוא שם את הטראק הזה... ברקע רואים אלפי אנשים מעיפים לייטסטיקים באוויר...













קופצים עוד קצת קדימה

[mario lopez]-blind (b1 cj stone meets mr. phillips remix)

[The Digital Blonde]- Legato

[cosmicman]- i love you (v1.4)
עד היום אחד הטראקים האהובים עלי בכח הזמנים

[DJ Tiesto]- Sparkles(Transa Remix)

[Future Breeze]- Temple of Dreams [Club Mix].
יווווו... זוכרים את פיוטר בריז?

[Kamara Featuring Prince Charmi]- Ave Maria [Promo].
איזה כניסה קלאסית

[Schiller mit Heppner]- Dream of you (Ayla Mischung)
נוסטלגיה!

[DJ Mind-X ]- Mon Voyage

[DJ Vortex & Arpa's Dream]- Incoming Arome Remix
ימי ארום...

[Foggy]- Come Into My Dream (Mad Mix).
איזה קלאסיקה

[Lady Tom]- It's A Dream

roland klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix).
אחד הטראקים האהובים עלי עד היום... פשוט גאוני

















טוב... זהו לעכשיו
עוד עברתי בחפיף


___________________

Old Post Jun-22-2004 22:30  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by taltul
מיכאל אל תעלב...אבל תאה פשוט מתחיל לשגע לי את המוח עם הפסימיות הבלתי ניתנת לחיקוי שלך!!!!!!!!

אתה פשוט מעשן יותר מדי אחי

ככה זה נשמע לפחות לפי הפוסטים שלך...

ישראל הוא לא אוהב, פרוגסרסיב משעמם אותו, עצוב לו מכל מגמה שלא תהיה...

מה נסגר איתך???


אחי בהתחלה חשבתי שאתה צוחק אבל זה כבר מתחיל לעצבן,
פגשת אותי סה"כ פעמיים אולי ואתה קובע עלי כאלה דברים

מתי אמרתי שאני לא אוהב את ישראל ????
(תודה לרומן על הפירגון )
גם לא אמרתי שפרוגרסיב משעמם אותי. אמרתי שאני מקווה שזאת לא המגמה הכללית של הסצנה, כי יש למגמה הזאתי גם צדדים פלצניים לדעתי זה הכל.

נשמע מההודעות שלך אני יושב כל היום באמבטייה ומנסה לחתוך לעצמי את הוורידים.נכון אני לא כל כך מרוצה מהחיים שלי - אבל לא צריך להגזים.
זה שתגיד לי בכל הזדמנות שנראה לך אני שונא את החיים לא יעודד אותי גם.

quote:

טוב עכשיו לגבי מה שאמרת...אני לא מבין את האנשים כמוך אחי...לא משנה איזו מגמה תמיד תגיד שיש משהו אחר שהוא יותר טוב מהבחינה הזאת שרוב לא נגרר אליו וכו' וכו'... כאילו פרוגרסיב היה תמיד כזה פופולארי כמו כיום??? אז זהו שלא ממש...לדעתי זה טוב שהמגמה היא כזאת כמו שמארק תיאר אותה...הרי עד לא מזמן כולם היו מכורים אך ורק לאפליפטינג...

אתם כבר מגדירים את פרוגרסיב כז'אנר שמיצה את עצמו אבל זה ממש לא נכון...
לדעתי טוב לראות שיותר ויותר אנשים מתחברים לסגנון שלפני שנה אף אחד לא ממש התלהב ממנו...

שימו לב כמה אומנים חדשים שעושים פרוגי נולדו השנה...
מרקוס, פרי, אוזקור וכו'...הסגנון העיצומה של התפתחותו ושהמצב יימשך להתפתח עוד ועוד...



אנשים "כמוני"?
אני אשמח אם תכיר לי כמה אולי נצליח לעזור אחד לשני להתאבד באורגיה אחת גדולה של נקיזות דם וחנק.


וסבבה אני מאחל לפרוגרסיב שיתפתח עוד,
בכל סגנון יש דברים מצויינים.

נ.ב.
נכון שפרוגרסיב זה היום מושג מאוד רחב, אבל כשאומרים פרוגרסיב בכללי מתכוונים בדרך כלל למוזיקה מונוטונית בלי הרבה מלודיות, עם יותר דגש על אווירה וזרימה של הקטע שנבנה כל הזמן עוד עוד ועוד שכבה.

quote:

ותפסיקו להיות כאלה חכמולוגים...ברור שיש עוד הרבה סגנונות שחלק מהם די מחתרתיים הייתי אומר אבל הפואנטה היא שמתוכם לא הרבה יגרמו לכם את אותן חוויות כמו למשל פרוגרסיב וכו'...נגיד דראם אנד באס - סבבה סגנון אלקטרוני לא פחות איכותי אבל לי כמו עוד להרבה אנשים כמוני הוא לא עושה שום דבר לא מזיז לי כמו שאומרים...
זה לא שפרוגרסיב הופך ליותר ויותר קיצ'י ההפך תשמע את הטראקים האחרונים בתכנית של מרקוס למשל - ממש לא הייתי מציע את הטראקים הללו לחובבנים שרק התחילו להתעניין כי סיכוי גדול שלא יבינו אותם...


איך אתה יכול להיות כל כך בטוח ש
"לא הרבה יגרמו לכם את אותן חוויות כמו למשל פרוגרסיב"
?
ועוד לשפוט
drum&bass
בלי שניסית באמת לשמוע ולהתעניין
(תקן אותי אם אני טועה)
מה אתה שונה ממישהו ששומע היום רוק
ובטוח שטראנס לא יכול לגרום לאנשים להרגיש כמו שהרוק שהוא שומע עושה לו.

אתה מבין שמה שמפריע לי זה לא הפרוגרסיב, כי אני בעצמי אוהב הרבה טראקים בסגנון כמו שכבר אמרתי,
אלא הגישה לעניין של החובבי טראנס זה מה שמפריע לי, המגמה הזאתי,
וואלה אני שמעתי טרנאס, עכשיו אני עברתי לשמוע פרוגרסיב.
וואלה יש לי אופקים רחבים.
אני נעצר פה.


quote:

PS:
ד''א עוד הערה קטנה - לגבי הבי פי אם נמוך => ברור שאף אחד לא מדבר איתכם פה על צ'יל אאוט יציניים!!!!
ברור במדובר בבי פי אם לא נמוך מ130 ככה - מה אתם תופסים כל מילה??? יאללה תרגעו קצת למה להיות בלחץ?
אני יודע שאתם מבינים במוזיקה אבל לא צריך להתנשא פה ולהראות לכולם איזה חכמים אנחנו...

המשך שבוע מצויין


גם אתה צריך להרגע אחייי
לפעמים אתה לוקח דברים יותר מדי ברצינות


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jun-22-2004 23:00  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Flotser
אחי בהתחלה חשבתי שאתה צוחק אבל זה כבר מתחיל לעצבן,
פגשת אותי סה"כ פעמיים אולי ואתה קובע עלי כאלה דברים

מתי אמרתי שאני לא אוהב את ישראל ????
(תודה לרומן על הפירגון )
גם לא אמרתי שפרוגרסיב משעמם אותי. אמרתי שאני מקווה שזאת לא המגמה הכללית של הסצנה, כי יש למגמה הזאתי גם צדדים פלצניים לדעתי זה הכל.

נשמע מההודעות שלך אני יושב כל היום באמבטייה ומנסה לחתוך לעצמי את הוורידים.נכון אני לא כל כך מרוצה מהחיים שלי - אבל לא צריך להגזים.
זה שתגיד לי בכל הזדמנות שנראה לך אני שונא את החיים לא יעודד אותי גם.



אנשים "כמוני"?
אני אשמח אם תכיר לי כמה אולי נצליח לעזור אחד לשני להתאבד באורגיה אחת גדולה של נקיזות דם וחנק.


וסבבה אני מאחל לפרוגרסיב שיתפתח עוד,
בכל סגנון יש דברים מצויינים.

נ.ב.
נכון שפרוגרסיב זה היום מושג מאוד רחב, אבל כשאומרים פרוגרסיב בכללי מתכוונים בדרך כלל למוזיקה מונוטונית בלי הרבה מלודיות, עם יותר דגש על אווירה וזרימה של הקטע שנבנה כל הזמן עוד עוד ועוד שכבה.



איך אתה יכול להיות כל כך בטוח ש
"לא הרבה יגרמו לכם את אותן חוויות כמו למשל פרוגרסיב"
?
ועוד לשפוט
drum&bass
בלי שניסית באמת לשמוע ולהתעניין
(תקן אותי אם אני טועה)
מה אתה שונה ממישהו ששומע היום רוק
ובטוח שטראנס לא יכול לגרום לאנשים להרגיש כמו שהרוק שהוא שומע עושה לו.

אתה מבין שמה שמפריע לי זה לא הפרוגרסיב, כי אני בעצמי אוהב הרבה טראקים בסגנון כמו שכבר אמרתי,
אלא הגישה לעניין של החובבי טראנס זה מה שמפריע לי, המגמה הזאתי,
וואלה אני שמעתי טרנאס, עכשיו אני עברתי לשמוע פרוגרסיב.
וואלה יש לי אופקים רחבים.
אני נעצר פה.




גם אתה צריך להרגע אחייי
לפעמים אתה לוקח דברים יותר מדי ברצינות


כמה חיכיתי לשתובה שלך אבל בסוף התאכזבתי במידה מסויימת...

טוב בקיצור כל מה שרציתי להגיד שכל מה שאני חושב עלייך (וזה לא שאני לא מחבב אותך או משהו ) אני מדבר על תכלס על הרושם שאתה מפגין בפוסטים שלך.

אבל מה - מסכים איתך אני לא מכיר אותך כל כך טוב שאני יכול לשפוט אותך או לתייג אותך במותגים כלשהם יחד עם זאת אני מתנצל אם פגעתי בך מהבחינה הזאת...

לא בא לי לריב פה עם אף אחד - פשוט רוב הפעמים מהפוסטים שלך אני משיג מסקנות שיש סיכוי גדול שהן מוטעות כמובן אבל כל זה ברמת הפורום הזה כמובן כי עוד פעם - אני לא מכיר אותך ככה אישית...

אתה מבין...
עכשיו לגבי הפרוגרסיב וכל הסיפורים הללו על המגמות אני לא אגיב למה שאמרת כי עוד פעם זה נראה כאילו אתה סותר את עצמך...

סיכום: מה שחשבתי לא היה בצחוק אחי אל תעלב אבל אתה לא אשם - אלא הפובטים שלך שמפגינים רושם די דכאוני הייתי אומר אבל עזוב בוא לא נסתבך...טעיתי - מותר לטעות לבן אדם!...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Jun-23-2004 16:41  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by taltul

PS:
ד''א עוד הערה קטנה - לגבי הבי פי אם נמוך => ברור שאף אחד לא מדבר איתכם פה על צ'יל אאוט יציניים!!!!
ברור במדובר בבי פי אם לא נמוך מ130 ככה - מה אתם תופסים כל מילה??? יאללה תרגעו קצת למה להיות בלחץ?
אני יודע שאתם מבינים במוזיקה אבל לא צריך להתנשא פה ולהראות לכולם איזה חכמים אנחנו...

המשך שבוע מצויין


למה אתה מדבר ברבים?
אתה שוב פונה למיכאל תאכלס...

חוץ מזה אני הבנתי בכל אופן מה שמארק אמר...בביפיאם נמוך.. שזה פרוגרסיב אבל זה לא נכון!!...
זה יותר מדיי כללי..
אני פשוט לא סובל שמכניסים לי מילים לפה...

ובינתיים אף אחד לא מתנשא ואם יש פה מישהו שהוא חכמולוג זה אתה..
לא צריך להגיב על כל דבר.

ויאללה תתנשקו תתחבקו תעשה סולחה..
make love not war

peace..


___________________

Old Post Jun-23-2004 18:40  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Rising
למה אתה מדבר ברבים?
אתה שוב פונה למיכאל תאכלס...

חוץ מזה אני הבנתי בכל אופן מה שמארק אמר...בביפיאם נמוך.. שזה פרוגרסיב אבל זה לא נכון!!...
זה יותר מדיי כללי..
אני פשוט לא סובל שמכניסים לי מילים לפה...

ובינתיים אף אחד לא מתנשא ואם יש פה מישהו שהוא חכמולוג זה אתה..
לא צריך להגיב על כל דבר.

ויאללה תתנשקו תתחבקו תעשה סולחה..
make love not war

peace..

אף אחד לא הכניסך מילים לפה...
זהו שאתם כן נתפסים על כל מילה...

בזה שאתה אוצר "לא נכון" אתה כבר מגדיר את העצמך חכם ביותר...
ואורן חלאס כבר עם ה"אני יודע הכל" פה אפילו לא עניין של לדעת...ברור הגדרה של בי פי אמ נמוך היא כללית מדי אבל מה נסגר איתכם למה לתפוס ולנתח לכ מילה???????

באמא שלי אתם כמו הוריים שלי - כל מילה מהפה שלי תמיד עוברת כמה שלבים של סריקה בדיקה וקבלת אישור וכו'...אני כבר מת לצאת לגור בית משלי עם חברים וכדומה..

אבל זה כבר סיפור אחר...

טוב מיכאל קבל נשיקה ממני אישית...

יותר נכון נשיקה נייחת ...

עכשיו קבל נשיקה נעה...


?והכל כמוסן כמושצריך - עם לשון וכו' וכו' אז מה שולם


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Jun-23-2004 18:55  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

quote:
Originally posted by taltul
אף אחד לא הכניסך מילים לפה...
זהו שאתם כן נתפסים על כל מילה...

בזה שאתה אוצר "לא נכון" אתה כבר מגדיר את העצמך חכם ביותר...
ואורן חלאס כבר עם ה"אני יודע הכל" פה אפילו לא עניין של לדעת...ברור הגדרה של בי פי אמ נמוך היא כללית מדי אבל מה נסגר איתכם למה לתפוס ולנתח לכ מילה???????

באמא שלי אתם כמו הוריים שלי - כל מילה מהפה שלי תמיד עוברת כמה שלבים של סריקה בדיקה וקבלת אישור וכו'...אני כבר מת לצאת לגור בית משלי עם חברים וכדומה..


פשוט לא רציתי שמארק יקבל רושם מוטעה זה הכל...
כולנו מכירים תתופעה שבארץ אנשים לא מבינים במוזיקה
ומכיוון שאפה זה אחרת ודווקא כן מבינים
אז אני רוצה שביננו כולנו נדע ונשכיל הכי טוב...

quote:
Originally posted by taltul
אבל זה כבר סיפור אחר...

טוב מיכאל קבל נשיקה ממני אישית...

יותר נכון נשיקה נייחת ...

עכשיו קבל נשיקה נעה...


?והכל כמוסן כמושצריך - עם לשון וכו' וכו' אז מה שולם


יופי ככה אני אוהב אותך..

מיכאל מחכה לך באמבטיה עם המחטים!
סתם סתם


___________________

Old Post Jun-23-2004 19:07  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
Love Poundin' Sensation

תודה על הנשיקות עם הלשון


וחבל שלא הגבת למה שכתבתי לגבי המגמה,
אם אני סותר את עצמי, תסביר בבקשה איפה.
כי אני לא רשמתי את זה סתם כדי להתגונן או להתווכח איתך אלא כי זה באמת משהו שמזמן היה לי בראש ולא יצא לי לדבר על זה.

(והקטע עם הביפיאם נמוך היה בצחוק!!!


מה אתה חושב על ההגדרה שלי דרך אגב:
quote:
נכון שפרוגרסיב זה היום מושג מאוד רחב, אבל כשאומרים פרוגרסיב בכללי מתכוונים בדרך כלל למוזיקה מונוטונית בלי הרבה מלודיות, עם יותר דגש על אווירה וזרימה של הקטע שנבנה כל הזמן עוד עוד ועוד שכבה.
)


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Jun-24-2004 06:03  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Flotser
תודה על הנשיקות עם הלשון


וחבל שלא הגבת למה שכתבתי לגבי המגמה,
אם אני סותר את עצמי, תסביר בבקשה איפה.
כי אני לא רשמתי את זה סתם כדי להתגונן או להתווכח איתך אלא כי זה באמת משהו שמזמן היה לי בראש ולא יצא לי לדבר על זה.

(והקטע עם הביפיאם נמוך היה בצחוק!!!


מה אתה חושב על ההגדרה שלי דרך אגב:
)



קבל קבל:

לגבי מה שאמרת אני לא יכול להסכים איתך ב100% אחי...
הדוגמא הטובה לכך הוא טראק חדש
___ Roland Klinkenberg - Monday Groove ___
שהוא בעצם כל כך מזכיר לי את הפרוגרסיב של פעם שהיה די דליל במלודיות ואתה צודק פרוגרסיב אכן לא מרבה במלודיות והקצב הוא המכריע בעצם בכל המחשק...אבל מה - עם השנים הסגנון עבר כמה שינויים כמו כל סגנון אחר כמובן...שינויים לא דרסטיים אבל עדיין ניתנים לזיהוי מיידי...
השינויים הללו לדעתי מתייחסים יותר למה מה שאמרת לגבי המונוטוניות - כלומר המונוטוניות הזאת של אותו פרוגרסיב שהיינו מכירים כל המזן נעלמת עם זמן והיום אתה יכול לשמוע יותר ויותר טראקים פרוגרסיביים מלווים במלודיות ובילדאפים מטורפים שנלקחים יותר מטראנס ...

אבל אני מניח שזה לא חסרון אלא יתרון אני אישית כמו שאמרתי לפני הרבה שנים כשפרוגרסיב עוד היה מעין ז'אנר מחתרתי כזה ואותו ז'אנר היה באמת מונוטוני ולעיתים גם חופר אבל אז פרוגרסיב טראנס עוד לא היה קיים בכלל אני חושב ולכן הפרוגי האוס היה זה שהוביל את הסצנת הפרוגרסיב...

עם השנים 2 הז'אנרים כמו טראנס ופרוגי האוס התאחדו במידה מסויימת וייצרו סגנון כמו פרוגרסיב טראנס שבעצם עונה על השאלה הגדולה ששאלנו :"האם באמת פרוגרסיב חייב להיות תמיד מונוטוני?" אז התשובה שפרוגרסיב טראנס נותן לנו או לפחות מנסה לתת היא שלא צריך להגביל את עצמנו לאותו 128 ביפיאמ של פרוג האוס יחד עם המונוטוניות שלו אלא גם לגוון פה ושם עם המלודיות וכמובן עם ווקאלים ...בכלל הנושא של ווקאל בפרוגרסיב די חדש לדעתי תמיד הפרוגסיב היה נחשב מוזיקה "נקייה" בלי שום ווקאל אלא צלילים 100%...

האם השינוי הזה שתיארתי גורם להתמסחרות מסויימת של הזאנר כולו - התשובה היא לא חד משמעית מצד אחד כן הרי ווקאלים ומלודיות לא היה חלק ממנו מלכתחילה לפי דעתי כם בגלל זה אנשים מתווכחים יותר ויותר על סגנונות כי כל טראק כולל בתוכו גם מלודיות גם ווקאלים וגם נגיעות של הז'אנרים אחרים...
מצד שני אבל האם אנו צריכים להגביל את עצמנו לכללים שנקבעו פעם האם ללכת לפי ה"נורמה" או על מה שהלב אומר לנו הרי כל העניין הוא גם שהשינוי הזה שחל בשנה האחרונה השפיע לטובה (יכול להיות מישהו חושב שזה לרעה) לגבי התעניינות של יותר ויותר המון בסגנון שפעם היה "סמוי" לציבור הרחב....

אבלח עדיין לדעתי הציבור הרחב זה לא באמת כל הנאשים ששומעים כל מוזיקה אחרת חוץ מטראנס ושהם פתאום התחילו להתעניין אלא זה אותם אנשים חלקם חדשים חלקם וותיקים כמובן אבל תכלס זה עוד פעם אותם אנשים שהיו מכורים לטראנס כל המזן...פשוט עכשיו הטעמים של אותם "מכורים לטראנס" מתחילים להשתפר או יותר נבון להפנים את ההשפעה של אותו שינוי שדיברתי עליו מקודם...תזכרו מה היה לפני שנה וחצי ככה אף אחד לא יודע מי זה מרקוס שולץ בכלל תוך שנה התכנית של בדי ג'י ברואדקאסט תפסה מקום מכובד ביותר אצל המון אנשים שמורידים את הריפים של התכנית של הזמן...

אם זה טוב או רע מהבחינה של "התמסחרות" של פרוגרסיב טראנס - לא נראה
לי...השאלה היא עוד פעם חוזרת לנושא הרבה יותר כללי לדעתי שהינו
"האם בכלל חשוב לאנשים מה הגדרה של מה שהם אוהבים או שזה רק עניין של מוזיקה יפה ומרגשת יותר?"

לדעתי המשפט האחרון מסביר את כל המגמה שאתם מדברים עליה פחות או יותר...
אבל עדיין נשאר פתח לסיבות נוספות אם יש אותן בכלל...

יאללה ממשיכים את הדיון חבר'ה...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Jun-24-2004 07:42  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Please??? [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArbus - Raw Energy (Soho Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!