Originally posted by FredNova
ik lees hier ergens dat de jury bv zou kunnen oordelen op de volgende zaken 'beatmatching, phrasematching, key, opbouw,...'
nu ECHT NI SLECHT BEDOELD maar is dat niet wat gek dat mensen die zelf niet draaien of pas draaien of zichzelf nog ni goed genoeg vinden of eender wat daarover gaan oordelen?
Wat je daar zegt, klopt helemaal. Maar... toen het idee van dat puntensysteem er was, zat ik niet de jury, net daarom: ik ken daar geen *** van. Naderhand is er toch beslist geweest dat het toch niet via dat ingewikkelde, overdreven puntensysteem zou gebeuren, en gewoon op: wat de jury 'ervaart' als goed, op het gevoel dus... Allé, dat heeft Tiger me gezegd, he. En het is sinds toen dat ik me wel als kandidaat heb gesteld voor de jury.
Mij maakt t allemaal niet uit hoe jullie het regelen, maar ik kan het dus niet via die onderdelen. En misschien is dat idee van jou ook wel goed, maar het wordt wel eens tijd de knoop door te hakken ipv continu te switchen van ideeën... anders krijgen we nooit iets geregeld. En ja, no offence, maar de poll wijst toch duidelijk naar een contest, euhm.
___________________
Jun-23-2004 11:00
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Location: BELGIUM
quote:
Originally posted by Nyah
... de poll wijst toch duidelijk naar een contest, euhm.
ja, maar de vraagstellingen en de mogelijke oplossingen zijn verkeerd gesteld he
keuzemogelijkheden zijn heel beperkt en niet objectief
Voor de laaste keer: het is GEEN contest en er is GEEN ingewikkelde puntensysteem. Je draait of je draait niet, zo simpel is het
En onderschat de jury niet, het is niet omdat iemand nog niet lang of gewoonweg niet draait dat ze er geen beetje verstand van hebben. En niet vergeten dat ik ook al 4 jaar bezig ben he
Ma soit, say what you like, er is op demo's gestemd *wijst en lacht*
Jun-23-2004 12:11
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by djcresto
Laten we eerst de datum afwachten en dan zien wie er allemaal nog kan komen. Tzou toch één dezer moeten beslist worden.
Voilà!
Tegen zaterdag zou de datum normaal moeten vastliggen, en dan kunnen we pas fatsoenlijk beginnen plannen!
Ik kan ook al zeggen dat Mike waarschijnlijk niet zal kunnen komen! De 2 datums die voor de BBQ/party het best geschikt zijn voor de meerderheid (zijnde dus 24/7 en 31/7) kan Mike niet. De 31ste zeker niet, en de 24ste waarschijnlijk ook niet omdat hij die dinsdag in Ibiza moet draaien en al vroeger wilt gaan...
En ja, het zal dus Mike-voetbal zonder Mike zijn, maar screw everyone, ik heb mijn best gedaan
Originally posted by Pumaz
Voor de laaste keer: het is GEEN contest en er is GEEN ingewikkelde puntensysteem. Je draait of je draait niet, zo simpel is het
En onderschat de jury niet, het is niet omdat iemand nog niet lang of gewoonweg niet draait dat ze er geen beetje verstand van hebben. En niet vergeten dat ik ook al 4 jaar bezig ben he
Ma soit, say what you like, er is op demo's gestemd *wijst en lacht*
niemand twijfelt aan uw capaciteiten hoor
en uw kennis top
Originally posted by FredNova
niemand twijfelt aan uw capaciteiten hoor
en uw kennis top
Ik had het eigenlijk met dat eerste niet op mezelf, maar toch bedankt
Jun-23-2004 13:23
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Location: Heverlee
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Voilà!
Tegen zaterdag zou de datum normaal moeten vastliggen, en dan kunnen we pas fatsoenlijk beginnen plannen!
Ik kan ook al zeggen dat Mike waarschijnlijk niet zal kunnen komen! De 2 datums die voor de BBQ/party het best geschikt zijn voor de meerderheid (zijnde dus 24/7 en 31/7) kan Mike niet. De 31ste zeker niet, en de 24ste waarschijnlijk ook niet omdat hij die dinsdag in Ibiza moet draaien en al vroeger wilt gaan...
En ja, het zal dus Mike-voetbal zonder Mike zijn, maar screw everyone, ik heb mijn best gedaan
Gaat het sowieso e zaterdag zijn, omdat de poll eigenlijk geen uitsluitsel heeft gebracht of iedereen het nu liever op e zaterdag of e zondag heeft, wil nie moeilijk doen zene...
Toch merciekes Jasper voor al de moeite te doen!!! /remember Fashion Slam, me claps claps
___________________
Jun-23-2004 13:30
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by Meltoz
Gaat het sowieso e zaterdag zijn, omdat de poll eigenlijk geen uitsluitsel heeft gebracht of iedereen het nu liever op e zaterdag of e zondag heeft, wil nie moeilijk doen zene...
Toch merciekes Jasper voor al de moeite te doen!!! /remember Fashion Slam, me claps claps
tzal waarschijnlijk op zaterdag zijn. Ik hoop morgen meer nieuws te hebben over de juiste datum.