Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SASHA @ Cafe d'Anvers
Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe

Onno, wat heb je ervoor over dat ik hem niet post?


nee zeker niet posten gast! dat kan echt niet!
en ik had toen ik Ding tegen kwam inderdaad maar snel een petje opgezet, dan leek het nog ergens op,whehe!

Ik vond het een erg apparte donkere club, redelijk geluid op de dansvloer en vooral de eerst 3 uur van Sasha waren onwijs kicke met veel onbekende platen! Tegen het einde draaide hij nog steeds vette platen maar iets te rustig naar mijn idee

Veel enthousiaste mensen ontmoet en ook tof Phortje ontmoet te hebben!

en altijd gezellig met Sido, David, Bram en alle Beta's

Dit was weer een erg lekker feestje!


___________________

Sasha!

Old Post Jul-21-2004 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Oke, even wat fototjes en een klein reportje.

Rond 20:00 uur van huis gegaan (met Jasper) en richting Roosendaal gereden om Chefke op te halen. Rond half 10/10uur in Antwerpen, geen geklooi ondanks de werkzaamheden, maar we konden geen goede parkeerplaats vinden. Niets was 24 uur en geen enkele belg kon ons aan de vooravond van de nationale feestdag (21 juli is Belgie dacht ik heeeeeeeeeel lang geleden onafhankelijk geworden van 'Holland') vertellen waar je wel kon parkeren. Na wat zoeken stonden we ineens midden onder de grote cathedraal midden in het centrum.


Op de terugweg met wat postertjes


Cafe D'Anvers

Na een belgisch biertje, waar 'Grolsch' op stond , van 1,50 euro midden in het centrum (goedkoop!) richting Cafe d'Anvers gelopen. Werd er eerst hard gelachen toen ik vertelde dat het midden in de hoerenbuurt lag: het was echt zo. Redelijk appetelijke dames stonden er zelfs nog, maarja of ze praaten Hongaars of je leuter valt eraf als je er wat meedoet, dus Chefke maar weerhoudenvan het binnentreden Even vlaamse frieten nog gegeten en gelachen om een vent die foto's van de hoeren nam , wat natuurlijk niet mocht.
22:45 stonden we voor Cafe d'Anvers wat er van buiten niet uitziet. Half 12 gingen de deuren echter op. NOg een kaartje verkocht wat over was, de belg die hem kocht vertrouwde het NL kaartje niet



Eenmaal binnen even alles bekijken: wat een gave tent! Het ziet er van binnen echt uit als een bouwvallig kraakpand. Veel oude stenen muren en draden die overal doorheen lopen. Maar een uitstraling waar je u tegen zegt. Even gezeten op wat loungebanken en toen de dansvloer op.
De mensen kwamen binnendruppelen en DJ CP (van het duo Pole Folder & CP) was ana het opwarmen. Klonk echt goed, lekker diep. Ook werd Chiapat- Westworld nog gedraaid. Erg populair nummer de laatste tijd. Hoorde hem voor het eerst op de Everybody met Deep Dish, sindsdien draait iedereen hem.
De belgen hebben ipv Heeeeeeeeee Hooooooooo iets anders: Keihard gillen/schreeuwen om de sfeer erin te krijgen, maar precies op de verkeerde momenten






Het werd langzaam aan drukker, en ook veel bekenden kwamen binnen druppelen (vele TA's, ook belgische, en nog wat lui van clubcharts) en het werd gezelliger in de zaal. Het was wel WARM zeg. Als je stilstond was het al warm, en de rook was IRRITANT! Gelukkig was er nog de ONTZETTEND grote ventilator, maar die blies je ogen droog
Om 2 uur begon Sasha eindelijk, en hoe. Hij gaf heerlijk gas. Ik was eigenlijk supermoe maar heb echt tot het einde van zijn set op de dansvloer gestaan. Kreeg geen gelegenheid om te chillen want er zat gewoon GEEN break in zijn set. Hij heeft het geen moment rustig aan gedaan en dus moest je wel blijven dansen.



Het belgische publiek was erg gezellig en de sfeer zat er ook goed in!! Iedereen vrolijk, geen mensen dik onder de drugs, geen dikke wietlucht, iedereen blij. Een topsfeer bij een topavond.
Wat overigens frappant was, ik moest foto's maken voor een niet nader te noemen website. Ik vragen van: kan ik foto's maken van achter de djbooth of wat dan ook. Antwoord: Ja, maar niet de eerste 1,5 uur van de set van Sasha. Heel apart antwoord, maar oke, de eerste 1,5 uur is Sasha meestal juist nog nuchter, dus dan zou je juist beter foto's kunnen maken Maar het viel mee deze keer.



Wat ook stom was, bij het bouwen van Cafe d'Anvers hebben ze een beetje een domme fout gemaakt. Het publiek staat voor de dj booth HOGER dan de dj zelf en dus kan je vanuit de rest van de zaal de dj niet zien en de dj het publiek ook niet :S
Fijn joh...NOT! Beetje jammer voor de interactie.....



Mijn nieuwe desktop

Weinig platen van Involver de eerste 3,5 uur, daarna oa Spooky - Belong en Watching Cars go by. Half 7 ongeveer gooide Sasha zijn laatste platen erop. Hoe kan het ook anders: In a State, en daarna nog een remix van JFOS - Do what you want. Heerlijk Een gepaste afsluiting van een heerlijke avond/nacht.
7 uur de auto weer in , half 10 in je nest. Wat een dag.........




Platen die voorbij zijn gekomen: (maybe kunnen mensen helpen):
Spooky - Belong, Jase from Outer Space - Do what you want (?? Remix)
Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub), N.E.R.D - Maybe (?? remix)
Felix da Housecat - Watching Cars go By, Future Sound of London - Papua New Guinea (Satoshi Tomiie Main Path Mix), Spektrum - Kinda New (Tiefschwartz Dub)
UNKLE - In A State, Chiapet - Westworld (Clubmix??)


Jullie in de playboy? Jeah right!


Het belgische publiek was jummie!

Was dus geweldig en gezellig met Partyhardy, Matthijs, Lex, Tijs08, Emre, Three O Three, Sido van de Boumabros (en vriend), Ramona, Phortje, Chefke, Zehra, Nyah & vriendin, nog wat Belgische Ta's, Ovide, en verder ben ik niemand vergeten volgensmij
Ik vond het misschien wel een legendarische avond weer

Nog 2 filmpjes!
http://elektron.ewi.tudelft.nl/~jcapel83/Sasha1.MPG
http://elektron.ewi.tudelft.nl/~jcapel83/Sasha2.MPG

Verder komen alle foto's nog op www.partyscene.nl alsmede een goed report. Post ik nog wel even.

Greetz,
SnuggLe


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-21-2004 17:59 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2003
Location: Utrecht, Netherlands

haha, vergeet je dat stuk van die Belgische Franken niet joh?

Ik vond het echt een topavond en ik vond 't hartstikke leuk jullie eens ontmoet te hebben


___________________
moo.

Old Post Jul-21-2004 18:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Phortje
haha, vergeet je dat stuk van die Belgische Franken niet joh?

Ik vond het echt een topavond en ik vond 't hartstikke leuk jullie eens ontmoet te hebben


Oh ja, ik wilde betalen met franken hahahahahahaha!
En we hebben het schroefje waar Antwerpen aan vastzat aan de aardbodem niet gevonden


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jul-21-2004 18:11 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Die eerste 1,5 uur dat je geen foto's mocht maken kan er mee te maken hebben dat sasha veel nieuw materiaal had waardoor hij liever niet heeft dat veel mensen in de booth komen.

Dat zou ik als enige kunnen bedenken.

Draaide hij niet de sander kleinenberg remix van maybe???


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Jul-21-2004 18:11  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bouma-Bros
Global Clubbing



Registered: Apr 2001
Location: Holland

Wat een ongelooflijk vette nacht heb ik gehad zeg!!! Dit zijn precies de feestjes waar ik voor ga.

De club deed me een beetje denken aan de oude Gatecrasher in Sheffield en de Fabric in London. Lekker duister/underground, wat naar mijn idee de beste settings zijn voor een Sasha-set. Bij binnenkomst was het volgens mij DJ CP die opwarmde voor Sasha. CP is ook wel bekend van tracks die hij samen met Pole Folder van Bedrock produceert. Een hele sterke set vond ik, lekkere warming-up voor wat nog komen ging....

Sasha begon stipt om 02.00 uur en draaide naar mijn mening een SUPER set. Voor mij persoonlijk zeker weten de beste set die ik hem ooit heb horen draaien. Dit kwam ook wel een beetje door de sfeer die er was, want de hele tent ging volledig uit z'n plaat. Vooral de eerste paar uur van de set ging er bij elke nieuwe overgang een gejuich en geschreeuw op, zwaar kippenvel.

Wat ik ook erg relaxed vond was dat het niet TE druk was. Ik heb me geen moment geirriteerd ofzo, dat was bijvoorbeeld in het Paard in December wel anders.... Gezellig ook met de groep TA's, was een topavond gasten.

De tracks die Sasha draaide waren uiteraard weer 80% Unknown - Unknown [Cdr]
Tracks die ik wel heb kunnen spotten:

Yunus vs. Subsky - Erotic Sumo
Kosmas Epsilon Feat. Elena - Shame
Graham & Blades - Real (Topliner Mix)
Chris Lake & Rowan Blades - Philth
Viton & Stel - Wooden Swordz (Kosmas Epsilon Remix)
Future Sound Of London - Papua New Guinea (Satoshi Tomiie Main Path Mix)
Electric Tease - Tear It Up (Richard K's Ripped Mix)
Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz Dub)
Britney Spears - Breathe (James Holden Dub)
Primal Scream - Some Velvet Morning (Luke Fair Dub)
N.E.R.D. - Maybe (Sander Kleinenberg Remix)
Felix Da Housecat - Watching Cars Go By (Original Mix)
Spooky - Belong (Sasha Edit)
UNKLE - In A State (Sasha Remix 1)
JFOS - Do What You Want (Infusion Remix)

Emre, wat was die track ook alweer rond 05.45, heel erg lekker!


S.

Last edited by Bouma-Bros on May-25-2010 at 06:57

Old Post Jul-21-2004 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bouma-Bros Click here to Send Bouma-Bros a Private Message Visit Bouma-Bros's homepage! Add Bouma-Bros to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

quote:
Originally posted by SnuggLe

...,geen dikke wietlucht,...


daar zorg jij toch altijd voor?!


___________________

Sasha!

Old Post Jul-21-2004 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emre
S&D / 16BL



Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl

Lekker hoor, Emre op de foto met een Belgische homo die em probeerde te versieren ... ondanks dat hij wist dat ik straight ben Ik ben heel tolerant ... maar laat mij met rust ja (en Chefke ook met rust laten jah )

Was toch wel de beste set die ik live heb meegemaakt en met een top 3 aller tijden die er zo
1. Sasha @ Cafe D'Anvers 2004
2. Sasha (vs Sander K.) @ Powerzone 2004
3. James Zabiela @ Isle of MTV @ Het Paard 2004
uit ziet ben ik toch wel een officiële progwhore

Armin & Tiësto, eat your f*ckin heart out! Sasha is nog steeds God van de DJ's .... bijna niemand komt in de buurt van zijn kwaliteiten.
Wasted of niet (altijd wasted eigenlijk) ... this man blows the roof off!

Locatie was vet (veel meer plus dan minpunten), publiek was goed (hele gezellige NLTA's en BETA's) en de muziek was zoals gezegd fantastisch
Bereikbaarheid was minder, maar je moet er wat voor doen (long, long trip vanuit Hoorn )

Teveel muzikale hoogtepunten om ze te noemen, maar het einde van Sasha was echt fantastisch
In a state werd op fantastische manier gevolgd door JFOS (the mixing, the mixing ) waarna er nog een prog/breaks plaat volgde met vocals in een vreemde taal --> hij draaide deze ook in de Powerzone en ik heb geen idee hoe de track heet maar hij is echt Vetste plaat van de avond

Hij draaide sowieso een stuk 'dieper maar uplifting' dan in de Powerzone .. hij kan dus beter zijn eigen warming-up DJ zijn

Nog niet genoemd:
Matrix & Danny |J - Vertigo (Goldtrix remix)
Planet Funk - The Switch (Unknown mix)
Graham & Blades - Real (Original mix)
Mick Burns - See me fall (Unknown remix)

Volgens mij hebben we meer ge-IDed dan dat .. maar na zo'n avond vergeet je dat gewoon


2 Sido: weet niet of die plaat die je bedoelt hiertussen zit .. anders heb ik iets meer info nodig dan dat


Conclusie: lange reis maar so f*ckin worth it!! Was erg gezellig en Sasha was faaaaaaaaaaaaaaaaaantastisch!


PS Belgisch verkeer + infrastructuur =

Last edited by emre on Jul-21-2004 at 20:28

Old Post Jul-21-2004 20:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for emre Click here to Send emre a Private Message Visit emre's homepage! Add emre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

Vette reports hoor Sido & Emre!!! vet enthousiast! en zo behoren ze te zijn want Sasha was wederom de koning!


___________________

Sasha!

Old Post Jul-21-2004 20:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Divine9
Supreme tranceaddict



Registered: May 2001
Location:

't was tof, maar ik vond het zo godsgruwelijk druk toen sasha eenmaal bezig was. Je kon je kont niet keren. Erg jammer!!! Ik zat constant te zoeken naar een goed plekje om iets meer te doen dan beetje heen/weer bewegen. Mijn favoriete stek is meestal vooraan bij de dj-booth, (lekker veel interactie met de dj etc) het was echter zo warm daar dat je het maar korte tijd uithield en daarna echt terug moest naar het gebied waar de ventilator waaide. Die grote ventilator was op zich wel komisch en zeer lekker windje, maar ze kunnen beter een aantal dezelfde ventilatoren van kleinere afmeting over de gehele zaal laten waaien. Enne, zoals snuggle al zei.. dikke minputen voor het niet zichtbaar zijn van de dj-booth, wanneer je op de dansvloer staat. Beveiliging is voor hun ook een nieuw woord geloof ik. Je kon bij wijze van spreken een tas vol met mee naar binnen nemen. Toiletten 50 euro cent, maar buiten (bijna) voor de club staan gewoon openbare piscabines. Lekker handig

Maja, nu ben ik weer erg kritisch aan het worden en das ook weer niet de bedoeling van dit bericht. De club op zich is supercool. De zaal (met uitzondering van de genoemde 'bouwfouten') , aankleding, sfeervolle verlichting, zithoekje, leuk afgesloten balkon.. het is gewoon compleet! Ook een aparte manier van severen van drinken/etc. Nog nooit zo gezien. Ja, leuk sfeertje daar. Vooral de set van CP was een super binnenkomer, ik heb staan te genieten! Jammergenoeg werd het, voor mij dan, wat minder naarmate het drukker werd. Ik hou er zelf gewoon niet van om samengeprakt te staan. Beetje vrijheid gaat er dus wel in. Ik heb breaks gemist, maar ik vond het leuk om niet dezelfde soort set (Amsterdam) weer te horen. Afwisseling is goed!

Old Post Jul-22-2004 01:18  British Indian Ocean Territory
Click Here to See the Profile for Divine9 Click here to Send Divine9 a Private Message Add Divine9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Divine9
Beveiliging is voor hun ook een nieuw woord geloof ik. Je kon bij wijze van spreken een tas vol met mee naar binnen nemen.

Ook een aparte manier van severen van drinken/etc. Nog nooit zo gezien.


Ja de beveiliging was inderdaad ondermaats, nu ik ken het in België weinig anders, ik ben enkel al in de versuz in België gefouilleerd geweest, in sommige clubs staan metaaldetectors, in veel clubs is er helemaal geen beveiliging. Enorm verschil met de Nederlandse clubs Asta en XL die ik al bezocht.

De manier van serveren vind ik dan wel zeer goed, deze methode wordt toch in verschillende discotheken en danscafe's gebruikt. Meestal heb je op deze manier vrij snel je drank en heb je geen last van rondlopende obers op de dansvloer, want die heb je in België vrij veel.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jul-22-2004 01:30  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked



Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...

quote:
Originally posted by tijs08
wij zijn er rond 12n.. zeker als Sasha pas om 2 uur begint, is het een lange avond tot 6 uur.

En Robman! gewoon mee gaan, vervoer is te regelen en kaarten ook!


Nondeju!!! Ik heb al 3 weken geen internet thuis, heb dit dus niet meer gezien... teringzooi

Maar het was dus vet lees ik volgende keer ben ik er weer bij

btw gister nog wel 2 uurtjes Marco V onder de Waalbrug in Nijmegen (met speciaal voor mijn verjaardag de oude versie van The Great Escape)


___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...

Old Post Jul-22-2004 07:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SASHA @ Cafe d'Anvers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackfrom djdoboy trancequility 32 [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeak Vs. JPL - Mistakes (Original Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:40.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!