Inderdaad een mooie dag voor Nederland.
Erg vet voor Leontine dat ze nog goud heeft gehaald, na haar valpartij eerder deze week. Petje af!
Ben ook benieuwd naar Pieter straks.
Aug-18-2004 17:17
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
GOUD!!
Echt een superrace
Aug-18-2004 17:27
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Schitterende race En een superdag van NL in het algemeen en Audina ook nog goud of zilver
Aug-18-2004 17:27
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Ik krijg van mijn werk (sponsor Olympische ploge) bij elke medaille door de NL ploeg behaald een chocolade medaille Maandag ziekgevreten aan drie stuks, vrijdag als ik weer werk weer lekker ziek worden dus
Aug-18-2004 17:29
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
Wat een mooie beelden van PvdH
Die heeft nu vleugels gekregen
Aug-18-2004 17:30
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Interview is veel cooler dan de race zelf
Lekker droog!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Aug-18-2004 17:33
BaRTeZ
Unknown Artist
Registered: Oct 2002
Location: NL
wat een geweldige prestatie!!!!
en idd, heerlijk interview! Heerlijk om die jongen zo blij te zien, vreugde, bevrijdend gevoel, alles in 1. TOP!
Aug-18-2004 18:11
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
idd prachtig wat PvdH heeft laten zien vandaag
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Aan het einde van de OS ben ik 10 kg zwaarder volgens mij....
Aug-18-2004 18:48
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
Heel sterke prestatie van Mia Audina. Ongelooflijk hoe ze de nummer 1 van de wereld van de tafel veegde. Het was één van de eerste keren dat ik onder de indruk was van vrouwenbadminton. Gelukkig hebben we als Belgische badmintonliefhebber Audina en de britten nog, zo krijgen we ook wat badminton op televisie.